New JetB2. New approach to customer service

19 Jun 2018

[New JetB2. New approach to customer service]

Провівши аналіз експлуатації фронт-офісної системи JetB2, побажань користувачів і вимог ринку до систем подібного класу ми виконали ряд принципово нових доробок, які дозволили поєднати в одній програмі швидкість, зручність обслуговування клієнтів, CRM-функціональність і аналітику, простоту і надійність.

Що таке новий JetB2­?

 У JetB2 з'явилося два ключових напрямки розвитку.

Перший — кадри вирішують все — створити комфортні умови для користувача системи.

Співробітник банку більше не потребує спеціальної технічної підготовки, щоб просто та швидко обслуговувати клієнтів.

З'явилась можливість налаштувати мову інтерфейсу системи, корпоративний стиль робочого вікна користувача та стартову сторінку з найбільш важливою інформацією (дашбоард користувача). Для цього в системі реалізовано конструктор, для роботи з яким нема необхідності залучати розробника. Все що потрібно — вибрати віджети з необхідною інформацією (курси валют, залишок в касі, планові показники, інформація із зовнішніх джерел (звіти BI), новинний блок), що будуть відображатися на стартовій сторінці JetB2 в залежності від ролі користувача.

 

Друге — нова концепція в обслуговуванні клієнта — клієнт 360°.

Пошук клієнта

Новий JetB2 володіє інтелектуальною системою пошуку клієнта. Тепер в системі є єдине поле для введення пошукової інформації з можливістю уточнення типу параметра пошуку. Автоматичне розпізнавання введеної інформації здійснюється за допомогою вбудованих алгоритмів.

Для швидкої фільтрації результатів пошуку створені вкладки, що дозволяють швидко знайти необхідного клієнта.

З особливостей пошуку додатково можна виділити:

  • Пошук та ідентифікація клієнта за номером картки (зі зверненням в картковий бек-офіс по PAN-номеру).
  • Пошук та ідентифікація за пластиковим паспортом (UAID-карта).
  • Пошук за номером документа.

Робота з потенційним клієнтом

В системі додана можливість роботи з потенційними клієнтами (лідамі), для яких надання банківських послуг не вимагає їх реєстрації як клієнтів банку.

При наданні таких послуг вся зібрана інформація зберігається в системі для подальшого використання співробітниками колл-центру, відділами маркетингу, CRM-системами та ін. при продажу банківських послуг через всі наявні канали.

Конструктор для створення інформаційної сторінки клієнта

З'явився конструктор і для створення інформаційної сторінки клієнта (дашбоард клієнта). За допомогою віджетів при ідентифікації клієнта на екран виводиться інформація про клієнта, як наявна в базі АБС Б2, так та з інших джерел.

Таким чином, при обслуговуванні клієнта за будь-якою банківською операцією при ідентифікації клієнта в рамках повноважень користувача система за допомогою віджетів покаже:

- категорію клієнта (наприклад, VIP, ФОП, МСБ і т.д.);

- важливу інформацію про клієнта;

- архів операцій по клієнту і при необхідності повторить (надасть можливість клонувати) потрібну;

- та інше, в залежності від побажань банку.

Новий майстер заведення контрагента ФО

Процес заведення нового клієнта в системі став швидший та простіший. Ретельно відпрацьовані всі поля вводу та дії користувачів. Максимальна частина параметрів проставляється автоматично, тим самим зменшуючи кількість кроків у майстері по заведенню контрагента та прискорюючи процес обслуговування клієнта.

Відображення інформації про клієнта в інших системах

З'явилась можливість викликати екранні форми JetB2 із зовнішніх додатків. Тепер, наприклад, у оператора колл-центру автоматично відкриється форма JetB2 з інформацією про клієнта при надходженні вхідного дзвінка.

 

Окрім вищезазначеного в системі були виконані доопрацювання по стандартизації та контролю роботи з сесією клієнта. Удосконалено функціонал системи по роботі з кредитами, депозитами та дорученнями, реалізована можливість проводити операції з POS-терміналом та багато іншого.

 

 

Subscribe to our Updates