Компанія CS реалізувала перехід ОТП Банку на новий процесінг

09 лют 2016

[Компанія CS реалізувала перехід ОТП Банку на новий процесінг]

Наприкінці минулого року ОТП Банк, згідно з вимогою Національного банку України, перейшов на український процесінг. Проект переходу вдало реалізувала компанія CS.

Для здійснення міграції банку, що працював раніше на процесінговому центрі своєї материнської структури – угорського OTP Bank, на процесінг Українського процесінгового центру (UPC), компанії CS потрібно було виконати інтеграцію ключових систем банку. Про те, як це выдбувалося, розповіли керівники проекту з боку CS – Павло Федоренко та Олександр Головко.

- Зміна карткової системи – процес непростий. Особливо, якщо потрібно максимально зберегти наявні процеси і функціональність робочих форм фронт-офісних систем SUBA і Siebel, з яких здійснюється реєстрація та обслуговування карткових продуктів клієнтів.

Як результат – ОТП Банк отримав інтеграцію основних систем у складі:

  • автоматизованої банківської системи Б2 – для обслуговування в ній карткових продуктів клієнтів та побудови звітності НБУ;
  • діючої АБС FlexCube – для продовження обслуговування у ній "некарткових" продуктів;
  • JetB2 MiddleWare, інтеграційного елементу SOAP архітектури, – для взаємодії фронт-офісної системи SUBA з АБС Б2;
  • системи емісії карт IS-Card та процесингового центру UPC;
  • системи єдиного карткового рахунку iB2;
  • системи інтернет-банкінгу iFOBS.

Важливим елементом інтеграції виступила система iB2, розширена новим модулем HostGate. Модуль забезпечив прийом та передачу інформації про всі виконані авторизації з процесингу у систему емісії карт, що зробило IS-Card джерелом найактуальнішої інформації про залишки на карткових рахунках.

Використання додатку JetB2 MiddleWare як посередника між всіма компонентами рішення допомогло забезпечити плавність переходу до нового процесінгу. Реалізовані веб-сервіси для взаємодії всіх ІТ-систем дозволили залишити одну точку обслуговування клієнтів.

Показово, що співробітникам, відповідальним за обслуговування клієнтів, навіть не треба було проходити перенавчання та наново здійснювати відкриття карткових продуктів та замовлення карт. Для них, як і для клієнтів банку, перехід на український процесінг відбувся практично непомітно.

"Успіх будь-якого інтеграційного проекту безпосередньо залежить від скоординованих дій всіх постачальників. Ми вдячні ОТП Банку за довіру виступити у ролі головного інтегратора. Завдяки злагодженій роботі фахівців нашої компанії, а також UPC і ОТП Банку всі цілі проекту були досягнуті у встановлений термін", – прокоментував Дмитро Радченко, директор компанії CS.

Підпишіться на розсилку