Підтримка та навчання

Технічна підтримка

Супровід проектів та гарантійна підтримка є невід'ємною частиною наших ІТ-рішень. В залежності від придбаного комплексу ми можемо надавати супровід та технічну підтримку як наших систем, так і продуктів нашого партнера – компанії Oracle, СУБД та обладнання.

...зі знанням справи

Послуги супроводу надає досвідчена команда професіоналів в сфері фінансового аналізу, бухгалтерського обліку, банківської справи, управління базами даних. Фахівці нашої служби підтримки високо цінуються в органах державної влади, фінансового управління – їх залучають в робочі групи при Національному Банку для обговорення та опрацювання питань зміни законодавства.

Ми пропонуємо кілька рівнів технічної підтримки: гарантійна, базова, індивідуальна (vip), розширена, за Угодою про рівень послуг (SLA).

Базова підтримка

Інвестуючи в наші рішення, Ви отримуєте повний пакет послуг:

  • доступ 24/7 до ресурсів для клієнтів – Вхід для клієнтів:
    - доступ до клієнтського порталу, бази знань і документації, вебінарам і т. д.
    - вхід в систему контролю якості (BTT) для вирішення проблем або оформлення заявки для нового проекту (розширення функціональності системи)
    - оновлення систем, що надаються згідно з політикою випуску нових версій
  • гаряча лінія підтримки для вирішення критичних питань: +380 57 760-13-67
  • консультації фахівців служби з питань адміністрування та використання ПЗ
  • підтримка регуляторних змін

Додаткові послуги

Клієнтам з великим обсягом проектів, динамічним зростанням бізнесу або бажаючим заповнити брак знань систем у персонала можуть бути цікаві наших додаткові послуги:

  • послуги на підставі Угоди про рівень послуг (SLA), що забезпечують гарантований рівень сервісу під специфіку бізнесу
  • навантажувальне тестування на анонімізірованній базі даних замовника
  • аудит технологічних і бізнес-процесів
  • оптимізація параметрів для найбільш повного використання можливостей апаратного і програмного забезпечення
  • навчання персоналу на території замовника і т. д.

...з умінням домовлятися

Якщо виникли питання або побажання, викладіть їх в листі, зателефонуйте або залиште заявку в системі контролю якості – Вхід для клієнтів.

Навчальний центр

Бажаючи допомогти нашим клієнтам отримати максимальну вигоду та ефективність в бізнесі з використанням наших рішень, або заповнити прогалини в навичках роботи з системами, ми розробили гнучкі способи навчання:

  • навчання персоналу основам роботи з системою після впровадження
  • щорічні конференції та семінари в рамках заходів CS IT Community
  • щорічні навчальні курси для адміністраторів, методологів, досвідчених користувачів
  • регулярні відеоконференції (вебінари) по застосуванню нової функціональності після випуску чергової версії системи – для користувачів будь-якого рівня
  • індивідуальне навчання адміністраторів та/або користувачів на території замовника


Наші програми навчання доводять свою ефективність протягом багатьох років. Підвищення кваліфікації персоналу допомагає відповідати зростаючим вимогам бізнесу і досягати високого рівня фінансових послуг.

Навчальні курси СS

Мета курсів – підготовка висококваліфікованих адміністраторів, технологів та методологів автоматизованої банківської системи Б2.

Місце проведення курсів — офіс компанії CS, вул. Пушкінська 27, 2ий поверх, м. Київ.

Сертифікація спеціалістів

Компанія CS надає Вам можливість отримати статус «Сертифікований спеціаліст АБС Б2 / Automated Banking System B2 Certified Specialist», що підтверджується сертифікатом встановленого зразку від компанії CS. Сертифікат дійсний 3 роки.

Порядок сертифікації:

1. Кандидат заповнює заявку на сайті компанії CS. Надiслати заявку
2. Банк або сам кандидат сплачує вартість сертифікації
3. Кандидату надсилається запрошення, із зазначенням дати, часу та місця проведення тестування
4. Тестування

Якщо Вам цікаві наші навчальні заходи, зв'яжіться з Навчальним центром – ми з радістю відповімо на запитання.

Раді відповісти
на ваші питання

Задати питання

Інші послуги

Нам довіряють