Зв’яжіться з нами
Зв’яжіться з нами

13 вересня у Києві тривала бізнес-конференція від компанії CS «iFRONT Day 2018» для банківських установ. Розмова йшла про фронт-офісні системи, увагу було сфокусовано на клієнтові та його дистанційному обслуговуванні.

ПоTRENDимо про дистанційний банкінг?

Розпочав розмову на конференції Олександр Погуляка темою «Тренди в дистанційному банкінгу»: чого сьогодні потребує клієнт, хто задає тон на ринку ДБО, і, власне, на що орієнтуються розробники?

Mobile first! Аналіз ринку свідчить про стрімке зростання ролі мобільних пристроїв для здійснення платежів та інших фінансових операцій. Відповідно до тенденції, у мобільний додаток iFOBS.Mobile переносяться всі необхідні функції web-банкінгу: різноманітні операції з платіжними картками, відкриття депозитів, комунальні платежі, онлайн-заявки на банківські продукти та послуги.

Знижується «поріг входження» до системи: спрощується процес реєстрації та входу. Інтерфейс стає зручнішим, зрозумілішим, простішим.

Скласти платежі в один кошик та підтвердити усі одним SMS-кодом. Зібрати для клієнта базу одержувачів його переказів. Запропонувати до використання готові шаблони платежів або навіть створити платіж «за клієнта»: нічого не потрібно вводити, досить сфотографувати рахунок, інвойс або інший документ із реквізитами платежу.

Е-документи замість паперових

Перспективи заміни паперових відносин між клієнтом і банком були озвучені у доповіді Сергія Коробова про електронний документообіг. Сергій навів приклади, як за допомогою інтернет-банкінгу iFOBS можна укладати договори та здійснювати банківські операції (наприклад, покупки, продажу, обміну валюти) на підставі електронних документів, із застосуванням електронно-цифрового підпису.

В якості рішення для обміну е-документами між клієнтом і банком CS пропонує модуль iFOBS.DocUpload, що дозволяє реалізувати різні сценарії створення, підписання та відправки електронних документів до сховища банку. В тому числі, кейс із двостороннім підписанням договорів – з боку клієнта і банку.

Зручно, безпечно – і? або?

Про те, як перевірити достовірність електронного цифрового підпису на документі в разі виникнення юридично спірних ситуацій, а також про інші важливі моменти, пов’язані з безпекою: перехід банків на нові криптобібліотеки та ключі акредитованих центрів сертифікації (АЦСК), – розповів у своїй презентації Тимур Даас.

Безпеки багато не буває, особливо у ДБО. Поки клієнт насолоджується простотою та зручністю онлайн-сервісів, хтось повинен захищати його банкінг від шахрайських атак. Зібрати статистику входів і платежів, відстежити нетипову для клієнта ситуацію, попередити його, а також співробітника СБ банку, заблокувати платіж – усе це стало можливим не тільки в межах однієї системи iFOBS. Михайло Таранін розповів про розширення можливостей iFOBS.FraudDetection. Відтепер це – самостійне архітектурне рішення, яке вміє працювати з різними сторонніми системами ДБО.

А propos

Про що ж іще говорили на конференції.

UI + UX як формула успіху. Не тільки «що» бачить клієнт на своєму екрані, але і «як» він цим користується. Про підходи до юзабіліті та дизайну розповів Дмитро Таранін.

Як встановити чи змінити PIN-код картки без зайвого головного болю для клієнта і банку – розповіла Олена Головко у доповіді про сценарії використання системи PIN Set UP.

Секретами успішного впровадження банкінгу для малого і середнього бізнесу поділилася Вікторія Гойдина.

Зустрічайте – CFRONT

У цей день відбулася презентація нового продукту від компанії CS – фронт-офісного комплексу CFRONT. Це рішення надає у розпорядження банку універсальну платформу, на якій за допомогою конструкторів можуть бути збудовані в буквальному сенсі слова будь-які банківські процеси.

Команда творців на чолі з Тетяною Киришун і Олександром Охримовичем продемонструвала, як за допомогою CFRONT можна налаштувати в банку процеси роздрібного кредитування. Детальніше тут.

І на загал

Заповнена конференц-зала, зацікавлена і по-справжньому відкрита до діалогу аудиторія, унікальна можливість спілкування вживу – все це «iFRONT Day 2018».

Дякуємо всім, це був хороший робочий день! До нових зустрічей.

Фотозвіт заходу на офіційній сторінці CS у Facebook.

Повернутись
Поділитися статтею
Успішний запуск АБС Б2 є важливою віхою для нашого Банку. Досягнення безперебійного, одноразового переходу встановлює новий еталон ефективності та інновацій у банківській сфері. Ми щиро вдячні команді компанії CS за їхню відданість та наполегливу працю, що сприяли успішній реалізації цього проєкту. Ми з нетерпінням очікуємо на подальше партнерство та продовження впровадження інновацій у нашій трансформаційній подорожі
mihail-iovu_comitetul-de-conducere
Міхаїл Йову
Заступник Голови Правління, Moldindconbank
ОТП Банк успішно співпрацює з компанією CS понад 15 років. За цей час було реалізовано низку ключових проєктів, зокрема впровадження звітності для НБУ, операційної системи Б2, сховища даних та інтернет-банкінгу для корпоративних клієнтів. Ми високо цінуємо здатність CS пропонувати комплексні та інтегровані рішення, що дозволили нам автоматизувати end-to-end процеси й суттєво підвищити рівень цифровізації. Особливо відзначаємо гнучкість та індивідуальний підхід команди CS, що дає змогу адаптувати технології до потреб нашого бізнесу та будувати справжнє партнерство
zobrazhennya_viber_2025-02-18_14-58-03-941
Лілія Лазепко
Член Правління, ОТП Банк Україна
Нова платформа CFRONT дозволяє ГЛОБУС БАНКУ впевнено освоювати новий для себе ринок роздрібного кредитування. Завдяки рішенню наших партнерів з СS увесь процес забирає лічені хвилини: 1 хвилина на ухвалення рішення і 10 хвилин на оформлення всіх необхідних для видачі кредиту документів. Впевнена, це сподобається нашим клієнтам та партнерам. Отримавши таку багатофункціональну та зручну систему, як CFRONT, банк ГЛОБУС має дуже амбітні плани та цілі на ринку роздрібного кредитування
olena-dmitrieva
Олена Дмітрієва
Перша заступниця Голови Правління, ГЛОБУС БАНК
Однозначно, створення мобільного банкінгу – це поєднання функціональності, простоти та естетики. Зараз бачимо, що наші спільні зусилля з командою розробників мають позитивні відгуки та хорошу динаміку користування. Банк Львів повністю підтримує відкриту та зрозумілу комунікацію з клієнтами: поділяємо їхні потреби та орієнтуємося на актуальність функціоналу
tamar-thelidze-2-scaled-1
Тамар Тхелідзе
Заступниця Голови Правління, Банк Львів
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ?

    img