Зв’яжіться з нами
Зв’яжіться з нами

Компанія CS взяла участь у III Міжнародній Конференції «Клієнтське обслуговування у банку: як залучити та утримати клієнта», яка проходила з 1 по 4 червня в місті Барселона, Іспанія.

Конференцію проводила компанія «Бізнес-Формат» для керівників напрямів з обслуговування клієнтів в банках та експертів з клієнтського сервісу, які працюють в Україні, Росії, Республіці Білорусь, Азербайджані та Казахстані.

В центрі уваги учасників опинилася тема «Побудова ефективної системи клієнтського обслуговування в банку». Присутні на конференції міжнародні експерти поділилися з аудиторією своїм успішним практичним досвідом та актуальними ідеями щодо клієнтського сервісу.

Програма конференції містила ряд доповідей, майстер-клас на тему «Робота з клієнтами в кризовій ситуації», обмін практичним досвідом в рамках круглого столу.

Компанію CS представляли Аліна Оверчук, радник зі стратегічних продажів, та Олександр Погуляка, керівник відділу рішень для забезпечення захисту систем ДБО. Олександр виступив з доповіддю про роль якісного та зручного дистанційного обслуговування як одного з основних каналів обслуговування в сучасному банку.

Олександр Погуляка:

На конференції учасники розгорнуто показали, що сучасний банк зобов’язаний бути багатоканальним, і що саме якісне обслуговування за всіма каналами є одним з головних факторів утримання існуючих клієнтів банку, а також потужним інструментом продажів.

Учасники відзначили, що тепла невимушена атмосфера, що панувала на конференції, сприяла продуктивному живому спілкуванню й обміну професійною інформацією між фахівцями з різних країн, які були присутні в одному з найкрасивіших міст світу – Барселоні.

Повернутись
Поділитися статтею
Успішний запуск АБС Б2 є важливою віхою для нашого Банку. Досягнення безперебійного, одноразового переходу встановлює новий еталон ефективності та інновацій у банківській сфері. Ми щиро вдячні команді компанії CS за їхню відданість та наполегливу працю, що сприяли успішній реалізації цього проєкту. Ми з нетерпінням очікуємо на подальше партнерство та продовження впровадження інновацій у нашій трансформаційній подорожі
mihail-iovu_comitetul-de-conducere
Міхаїл Йову
Заступник Голови Правління, Moldindconbank
ОТП Банк успішно співпрацює з компанією CS понад 15 років. За цей час було реалізовано низку ключових проєктів, зокрема впровадження звітності для НБУ, операційної системи Б2, сховища даних та інтернет-банкінгу для корпоративних клієнтів. Ми високо цінуємо здатність CS пропонувати комплексні та інтегровані рішення, що дозволили нам автоматизувати end-to-end процеси й суттєво підвищити рівень цифровізації. Особливо відзначаємо гнучкість та індивідуальний підхід команди CS, що дає змогу адаптувати технології до потреб нашого бізнесу та будувати справжнє партнерство
zobrazhennya_viber_2025-02-18_14-58-03-941
Лілія Лазепко
Член Правління, ОТП Банк Україна
Нова платформа CFRONT дозволяє ГЛОБУС БАНКУ впевнено освоювати новий для себе ринок роздрібного кредитування. Завдяки рішенню наших партнерів з СS увесь процес забирає лічені хвилини: 1 хвилина на ухвалення рішення і 10 хвилин на оформлення всіх необхідних для видачі кредиту документів. Впевнена, це сподобається нашим клієнтам та партнерам. Отримавши таку багатофункціональну та зручну систему, як CFRONT, банк ГЛОБУС має дуже амбітні плани та цілі на ринку роздрібного кредитування
olena-dmitrieva
Олена Дмітрієва
Перша заступниця Голови Правління, ГЛОБУС БАНК
Однозначно, створення мобільного банкінгу – це поєднання функціональності, простоти та естетики. Зараз бачимо, що наші спільні зусилля з командою розробників мають позитивні відгуки та хорошу динаміку користування. Банк Львів повністю підтримує відкриту та зрозумілу комунікацію з клієнтами: поділяємо їхні потреби та орієнтуємося на актуальність функціоналу
tamar-thelidze-2-scaled-1
Тамар Тхелідзе
Заступниця Голови Правління, Банк Львів
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ?

    img