Зв’яжіться з нами
Зв’яжіться з нами

Наприкінці минулого року ОТП Банк, згідно з вимогою Національного банку України, перейшов на український процесінг. Проект переходу вдало реалізувала компанія CS.

Для здійснення міграції банку, що працював раніше на процесінговому центрі своєї материнської структури – угорського OTP Bank, на процесінг Українського процесінгового центру (UPC), компанії CS потрібно було виконати інтеграцію ключових систем банку. Про те, як це выдбувалося, розповіли керівники проекту з боку CS – Павло Федоренко та Олександр Головко.

Зміна карткової системи – процес непростий. Особливо, якщо потрібно максимально зберегти наявні процеси і функціональність робочих форм фронт-офісних систем SUBA і Siebel, з яких здійснюється реєстрація та обслуговування карткових продуктів клієнтів.

Як результат – ОТП Банк отримав інтеграцію основних систем у складі:

  • автоматизованої банківської системи Б2 – для обслуговування в ній карткових продуктів клієнтів та побудови звітності НБУ;
  • діючої АБС FlexCube – для продовження обслуговування у ній “некарткових” продуктів;
  • JetB2 MiddleWare, інтеграційного елементу SOAP архітектури, – для взаємодії фронт-офісної системи SUBA з АБС Б2;
  • системи емісії карт IS-Card та процесингового центру UPC;
  • системи єдиного карткового рахунку iB2;
  • системи інтернет-банкінгу iFOBS.

Важливим елементом інтеграції виступила система iB2, розширена новим модулем HostGate. Модуль забезпечив прийом та передачу інформації про всі виконані авторизації з процесингу у систему емісії карт, що зробило IS-Card джерелом найактуальнішої інформації про залишки на карткових рахунках.

Використання додатку JetB2 MiddleWare як посередника між всіма компонентами рішення допомогло забезпечити плавність переходу до нового процесінгу. Реалізовані веб-сервіси для взаємодії всіх ІТ-систем дозволили залишити одну точку обслуговування клієнтів.

Показово, що співробітникам, відповідальним за обслуговування клієнтів, навіть не треба було проходити перенавчання та наново здійснювати відкриття карткових продуктів та замовлення карт. Для них, як і для клієнтів банку, перехід на український процесінг відбувся практично непомітно.

Дмитро Радченко, директор компанії CS:

Успіх будь-якого інтеграційного проекту безпосередньо залежить від скоординованих дій всіх постачальників. Ми вдячні ОТП Банку за довіру виступити у ролі головного інтегратора. Завдяки злагодженій роботі фахівців нашої компанії, а також UPC і ОТП Банку всі цілі проекту були досягнуті у встановлений термін.

Повернутись
Поділитися статтею
Успішний запуск АБС Б2 є важливою віхою для нашого Банку. Досягнення безперебійного, одноразового переходу встановлює новий еталон ефективності та інновацій у банківській сфері. Ми щиро вдячні команді компанії CS за їхню відданість та наполегливу працю, що сприяли успішній реалізації цього проєкту. Ми з нетерпінням очікуємо на подальше партнерство та продовження впровадження інновацій у нашій трансформаційній подорожі
mihail-iovu_comitetul-de-conducere
Міхаїл Йову
Заступник Голови Правління, Moldindconbank
ОТП Банк успішно співпрацює з компанією CS понад 15 років. За цей час було реалізовано низку ключових проєктів, зокрема впровадження звітності для НБУ, операційної системи Б2, сховища даних та інтернет-банкінгу для корпоративних клієнтів. Ми високо цінуємо здатність CS пропонувати комплексні та інтегровані рішення, що дозволили нам автоматизувати end-to-end процеси й суттєво підвищити рівень цифровізації. Особливо відзначаємо гнучкість та індивідуальний підхід команди CS, що дає змогу адаптувати технології до потреб нашого бізнесу та будувати справжнє партнерство
zobrazhennya_viber_2025-02-18_14-58-03-941
Лілія Лазепко
Член Правління, ОТП Банк Україна
Нова платформа CFRONT дозволяє ГЛОБУС БАНКУ впевнено освоювати новий для себе ринок роздрібного кредитування. Завдяки рішенню наших партнерів з СS увесь процес забирає лічені хвилини: 1 хвилина на ухвалення рішення і 10 хвилин на оформлення всіх необхідних для видачі кредиту документів. Впевнена, це сподобається нашим клієнтам та партнерам. Отримавши таку багатофункціональну та зручну систему, як CFRONT, банк ГЛОБУС має дуже амбітні плани та цілі на ринку роздрібного кредитування
olena-dmitrieva
Олена Дмітрієва
Перша заступниця Голови Правління, ГЛОБУС БАНК
Однозначно, створення мобільного банкінгу – це поєднання функціональності, простоти та естетики. Зараз бачимо, що наші спільні зусилля з командою розробників мають позитивні відгуки та хорошу динаміку користування. Банк Львів повністю підтримує відкриту та зрозумілу комунікацію з клієнтами: поділяємо їхні потреби та орієнтуємося на актуальність функціоналу
tamar-thelidze-2-scaled-1
Тамар Тхелідзе
Заступниця Голови Правління, Банк Львів
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ?

    img