Зв’яжіться з нами
Зв’яжіться з нами

Інтеграційне рішення підвищує швидкість та ефективність обслуговування клієнтів банку завдяки наявності найбільш актуальної інформації про рахунки та угоди в системі по управлінню взаємовідносинами з клієнтами – Siebel CRM.

Компанія CS реалізувала проект з взаємодії Б2 – автоматизованої банківської системи, в якій здійснюється ведення угод та рахунків клієнтів банку, і Siebel CRM.

У результаті інтеграції систем налагоджений регулярний обмін даними між системами, що дозволяє співробітникам контакт-центрів, центрів телефонного обслуговування та обробки замовлень мати найбільш актуальну інформацію для обслуговування клієнтів.

З архітектурної точки зору рішення отримало ряд функціональних можливостей для впорядкованого управління даними в базах завдяки застосуванню універсального засобу обміну даними Oracle Streams, що дозволяє зняти навантаження з основної бази.

Platinum Bank

Міжнародний банк, працює на ринку України з 2005 року і обслуговує більше 1 500 000 клієнтів. Міжнародні інвестори і акціонери сприяють розвитку Platinum Bank та впровадженню західних стандартів управління, що дозволяють клієнтам банку відчувати комфорт від співпраці і спокій за свої інвестиції. Platinum Bank – це роздрібний банк, який сфокусований на наданні послуг фізичним особам. Всі депозитні та кредитні продукти Platinum Bank засновані на простих і зрозумілих умовах, що дозволяє пропонувати клієнтам високоякісний банківський сервіс.

Повернутись
Поділитися статтею
Успішний запуск АБС Б2 є важливою віхою для нашого Банку. Досягнення безперебійного, одноразового переходу встановлює новий еталон ефективності та інновацій у банківській сфері. Ми щиро вдячні команді компанії CS за їхню відданість та наполегливу працю, що сприяли успішній реалізації цього проєкту. Ми з нетерпінням очікуємо на подальше партнерство та продовження впровадження інновацій у нашій трансформаційній подорожі
mihail-iovu_comitetul-de-conducere
Міхаїл Йову
Заступник Голови Правління, Moldindconbank
ОТП Банк успішно співпрацює з компанією CS понад 15 років. За цей час було реалізовано низку ключових проєктів, зокрема впровадження звітності для НБУ, операційної системи Б2, сховища даних та інтернет-банкінгу для корпоративних клієнтів. Ми високо цінуємо здатність CS пропонувати комплексні та інтегровані рішення, що дозволили нам автоматизувати end-to-end процеси й суттєво підвищити рівень цифровізації. Особливо відзначаємо гнучкість та індивідуальний підхід команди CS, що дає змогу адаптувати технології до потреб нашого бізнесу та будувати справжнє партнерство
zobrazhennya_viber_2025-02-18_14-58-03-941
Лілія Лазепко
Член Правління, ОТП Банк Україна
Нова платформа CFRONT дозволяє ГЛОБУС БАНКУ впевнено освоювати новий для себе ринок роздрібного кредитування. Завдяки рішенню наших партнерів з СS увесь процес забирає лічені хвилини: 1 хвилина на ухвалення рішення і 10 хвилин на оформлення всіх необхідних для видачі кредиту документів. Впевнена, це сподобається нашим клієнтам та партнерам. Отримавши таку багатофункціональну та зручну систему, як CFRONT, банк ГЛОБУС має дуже амбітні плани та цілі на ринку роздрібного кредитування
olena-dmitrieva
Олена Дмітрієва
Перша заступниця Голови Правління, ГЛОБУС БАНК
Однозначно, створення мобільного банкінгу – це поєднання функціональності, простоти та естетики. Зараз бачимо, що наші спільні зусилля з командою розробників мають позитивні відгуки та хорошу динаміку користування. Банк Львів повністю підтримує відкриту та зрозумілу комунікацію з клієнтами: поділяємо їхні потреби та орієнтуємося на актуальність функціоналу
tamar-thelidze-2-scaled-1
Тамар Тхелідзе
Заступниця Голови Правління, Банк Львів
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ?

    img