Зв’яжіться з нами
Зв’яжіться з нами

Компанія CS взяла участь у міжнародній конференції “Cartes”, яка носить статус Global Event у сфері платежів, безпеки та мобільних технологій. Про що говорять, чим вихваляються та чим переймаються світові виробники – розповідають Тетяна Кірішун та Олександр Погуляка.

– Конференцію “Cartes” заявлено як глобальну, світову подію. Наскільки це дійсно масштабний захід?
Т.К.: Так, “Cartes” – це дійсно грандіозний захід, в якому беруть участь тисячі виробників обладнання та програмного забезпечення, так чи інакше пов’язаного з картками, безпекою та мобільними платежами у всіх їхніх проявах. Цього року було розгорнуто 450 виставкових стендів, представлено торгові марки з усього світу – США, Великої Британії, Європи, Австралії, Азії.

– Що з представленого було цікаве саме вам як фахівцям української компанії, яка розробляє ПЗ для банків?
О.П.: Нас цікавлять світові тенденції в тих напрямках, які пов’язані з нашою діяльністю. Зокрема, мобільні платежі та безпека при роботі з коштами через інтернет. Ми розробляємо та надаємо нашим замовникам (банкам та страховим компаніям) якісні рішення для автоматизації та високий рівень сервісу. Тому для нас завжди цікаво не тільки віртуально, за статтями в інтернеті, але і в безпосередньому живому спілкуванні з колегами з усього світу познайомитися з новітніми розробками. Завжди цікаво зрозуміти, наскільки наші актуальні завдання та методи їх вирішення відповідають загальносвітовим тенденціям і підходам.

–  То як, відповідають?
О.П.: Так, відповідають. Ми переконалися, що тенденції розвитку наших продуктів не відрізняються від загальносвітових. Ми – в тренді.

251114_1

– Невже ви не побачили нічого нового, чого немає у нас?
О.П.: Чому ж, я побачив деякі речі, які так і не набули широкого поширення на українському ринку. Це і різні варіації NFC-платежів (альтернативний метод оплати товарів та послуг за допомогою мобільного телефону – прим. ред.), це й використання біометрії для підтвердження операцій в інтернет-банкінгу – від відбитку пальця до електронного підпису «від руки» з цифрового планшета.

Т.К.: До речі, наша компанія ще два роки тому пропонувала замовникам рішення для підпису документів на основі біометрії – AGSES-картки. Це пристрої, які вміють зчитувати код підтвердження з екрану монітора, і «зашиті» на відбиток пальця власника. Але ця пропозиція тоді не пішла.

О.П.: Так, рішення виявилося на той момент занадто дорогим для кінцевого користувача і занадто новим – не було досвіду використання таких рішень, не було довіри.

– А на світовому ринку такі рішення користуються попитом?
О.П.: Судячи з моїх кулуарних розмов з колегами зі Штатів і Німеччини, ситуація на їхньому ринку приблизно така ж. Іноді застосування біометрії стикається з обмеженнями з боку законодавства, а крім того, фінансовий ринок не схильний довіряти відбитку пальця або «ручному» підпису з планшета для підтвердження платежів.

Т.К.: Згодна, я теж бачила на стендах, як приклад використання таких рішень, переважно системи документообігу. А для платіжних операцій пропозиції є, але реальних впроваджень, схоже, як і у нас, – максимум одне. Тобто, хтось просто пробує, так само, як і ми, піде чи ні.

251114_2

– А яким саме засобам віддає перевагу світовий користувач?
О.П.: Це традиційні засоби аутентифікації – все те, що ми реалізуємо у нашому інтернет-банкінгу iFOBS протягом останніх років: смарт-картки (переважно добре знайомі нам USB-токени), OTP-токени для генерації одноразових паролів (як апаратні, так і програмні), EMV-картки, звичайні SMS-підтвердження. Тут ми з ними теж нічим не відрізняємося.

– Які ще існують спільні точки дотику  у виробників з різних країн світу?
О.П.: У нас із ними є спільна проблема: як гарантувати безпеку грошей під час роботи в інтернеті, і при цьому не залякати клієнта складними операціями, які з цією безпекою пов’язані.

Т.К.: Так, нікому з клієнтів не подобається сто разів вводити пароль, щоб підтвердити платіж. Але при цьому клієнти чекають, що банк подбає про гроші, не дозволить їх вкрасти. Отже наші колеги, так само, як і ми, шукають компроміс між зручністю для користувача і надійним захистом його фінансових даних.

251114_3

– Та все ж таки, ви напевно побачили на конференції “Cartes” щось таке, що було б цікаво запропонувати нашому ринку.
О.П.: У країнах Європи набув широкого розвитку ринок мобільних платежів, тобто прийом платежів скрізь і звідусіль. Наприклад, у Кракові ти можеш розрахуватися своєю карткою в будь-якій пересувний лавці з сосисками, тому що у кожного продавця є можливість прийняти у тебе платіж. Але це найчастіше робиться не за допомогою звичного нам банківського терміналу, а за допомогою компактного терміналу, або, ще частіше – за допомогою мобільного кард-рідера. Він може бути підключений до телефону або маленького комп’ютера. Це набагато зручніше і дешевше, ніж ставити кожному продавцеві в кіоску термінал. Кард-рідер можна купити в будь-якому магазині, телефон або ноутбук теж є у кожного.
Нам нічого не заважає поширювати такі рішення у себе.

– Ну, і наостанок, що дала вам ця поїздка?
Т.К.: Приємно усвідомити себе частиною великого світу. Переконатися на власні очі, що українські IT-рішення в банківській сфері співпадають зі світовими тенденціями. Побачити, що ми йдемо в одному напрямку.

О.П.: Ми познайомилися з великою кількістю потенційних партнерів і встановили нові контакти. Переконалися в тому, що вирішуємо однакові проблеми. Будемо зустрічатися надалі!

251114_4

251114_5

Повернутись
Поділитися статтею
Успішний запуск АБС Б2 є важливою віхою для нашого Банку. Досягнення безперебійного, одноразового переходу встановлює новий еталон ефективності та інновацій у банківській сфері. Ми щиро вдячні команді компанії CS за їхню відданість та наполегливу працю, що сприяли успішній реалізації цього проєкту. Ми з нетерпінням очікуємо на подальше партнерство та продовження впровадження інновацій у нашій трансформаційній подорожі
mihail-iovu_comitetul-de-conducere
Міхаїл Йову
Заступник Голови Правління, Moldindconbank
ОТП Банк успішно співпрацює з компанією CS понад 15 років. За цей час було реалізовано низку ключових проєктів, зокрема впровадження звітності для НБУ, операційної системи Б2, сховища даних та інтернет-банкінгу для корпоративних клієнтів. Ми високо цінуємо здатність CS пропонувати комплексні та інтегровані рішення, що дозволили нам автоматизувати end-to-end процеси й суттєво підвищити рівень цифровізації. Особливо відзначаємо гнучкість та індивідуальний підхід команди CS, що дає змогу адаптувати технології до потреб нашого бізнесу та будувати справжнє партнерство
zobrazhennya_viber_2025-02-18_14-58-03-941
Лілія Лазепко
Член Правління, ОТП Банк Україна
Нова платформа CFRONT дозволяє ГЛОБУС БАНКУ впевнено освоювати новий для себе ринок роздрібного кредитування. Завдяки рішенню наших партнерів з СS увесь процес забирає лічені хвилини: 1 хвилина на ухвалення рішення і 10 хвилин на оформлення всіх необхідних для видачі кредиту документів. Впевнена, це сподобається нашим клієнтам та партнерам. Отримавши таку багатофункціональну та зручну систему, як CFRONT, банк ГЛОБУС має дуже амбітні плани та цілі на ринку роздрібного кредитування
olena-dmitrieva
Олена Дмітрієва
Перша заступниця Голови Правління, ГЛОБУС БАНК
Однозначно, створення мобільного банкінгу – це поєднання функціональності, простоти та естетики. Зараз бачимо, що наші спільні зусилля з командою розробників мають позитивні відгуки та хорошу динаміку користування. Банк Львів повністю підтримує відкриту та зрозумілу комунікацію з клієнтами: поділяємо їхні потреби та орієнтуємося на актуальність функціоналу
tamar-thelidze-2-scaled-1
Тамар Тхелідзе
Заступниця Голови Правління, Банк Львів
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ?

    img