Зв’яжіться з нами
Зв’яжіться з нами

Міжнародне співтовариство SWIFT уже багато років рухається шляхом максимальної стандартизації своїх рішень і прозорості платежів, здійснюваних за допомогою міжнародної мережі міжбанківських телекомунікацій. Одним із таких кроків є впровадження нового стандарту SWIFT GPI.

SWIFT gpi (Global Payments Innovation) – стандарт міжнародних розрахунків, завдяки якому збільшується швидкість і забезпечується прозорість проведення валютних платіжних доручень. Технологія дозволяє поліпшити якість і швидкість оброблення міжнародних платежів.

З метою відповідності міжнародним стандартам, а також для підвищення якості обслуговування клієнтів у банках, що використовують АБС Б2, компанія CS розробила інтеграційний модуль для роботи з новим стандартом SWIFT.

Переваги використання інтеграційного модуля SWIFT GPI в АБС Б2:

  • Автоматичне формування квитанції про зарахування коштів безпосередньо під час проведення документа (тільки в цьому випадку час зарахування, який відображається у квитанції ACCC, відповідатиме реальному руху коштів за рахунком клієнта-одержувача).
  • Гнучке налаштування параметрів системи дозволяє кожному банку самостійно прийняти рішення про те, які саме документи дня є підставою для створення квитанції про зарахування коштів кінцевому отримувачу.
  • Періодичне виконання задач із формування квитанцій упродовж операційного дня дозволяє зменшити операційні ризики та загалом підвищити рейтинг банку в міжнародній системі SWIFT, скоротивши час між надходженням валютного платіжного доручення та відправленням повідомлення про його успішне оброблення.
  • Автоматичне додавання інформації про комісію банку як до транзитного повідомлення, так і під час створення квитанції про зарахування коштів реалізує вимогу SWIFT про повну прозорість комісій.
  • Можливість формування квитанцій ASCP перед закриттям дня за всіма необробленими повідомленнями (через різницю часових поясів частина отриманих платіжних доручень обробляється банками наступного дня) дозволяє створювати такі квитанції навіть за відсутності документів (проводок).
  • Автоматичне формування квитанцій МТ299 про зарахування коштів – покриття за платежами лоро-кореспондентів – визначається налаштунками системи.
  • Використання механізму Розслідувань для достовірного відображення у квитанціях, що формуються, стану оброблення проблемних платежів, які потребують уточнення деталей або подальшого повернення коштів відправнику повідомлення.
  • Оброблення та формування повідомлень RETN (відхилення платежу), що дозволяють миттєво припинити опрацювання повідомлення на будь-якому етапі. Для зупинення помилково відправленого платежу досить виконати єдину операцію на повідомленні. Отримана ж квитанція блокує роботу як із самим повідомленням, так і з документами, що з ним пов’язані.
  • Взаємодія із системою iFOBS і можливість передавання інформації про всі етапи проходження та оброблення платежу безпосередньо його відправнику.
  • Зручний інтерфейс для роботи з повідомленнями та отриманими/прийнятими квитанціями про їх оброблення обох потоків (як вхідних, так і вихідних).

Тільки використання інтеграційного рішення АБС Б2 дозволить банкам відображати у SWIFT GPI реальну картину, що відповідає часу оброблення повідомлень і руху коштів на рахунках клієнтів.

Для того щоб отримати більш детальну інформацію про можливості рішення й особливості його впровадження, будь ласка, напишіть нам.

Успішний запуск АБС Б2 є важливою віхою для нашого Банку. Досягнення безперебійного, одноразового переходу встановлює новий еталон ефективності та інновацій у банківській сфері. Ми щиро вдячні команді компанії CS за їхню відданість та наполегливу працю, що сприяли успішній реалізації цього проєкту. Ми з нетерпінням очікуємо на подальше партнерство та продовження впровадження інновацій у нашій трансформаційній подорожі
mihail-iovu_comitetul-de-conducere
Міхаїл Йову
Заступник Голови Правління, Moldindconbank
ОТП Банк успішно співпрацює з компанією CS понад 15 років. За цей час було реалізовано низку ключових проєктів, зокрема впровадження звітності для НБУ, операційної системи Б2, сховища даних та інтернет-банкінгу для корпоративних клієнтів. Ми високо цінуємо здатність CS пропонувати комплексні та інтегровані рішення, що дозволили нам автоматизувати end-to-end процеси й суттєво підвищити рівень цифровізації. Особливо відзначаємо гнучкість та індивідуальний підхід команди CS, що дає змогу адаптувати технології до потреб нашого бізнесу та будувати справжнє партнерство
zobrazhennya_viber_2025-02-18_14-58-03-941
Лілія Лазепко
Член Правління, ОТП Банк Україна
Нова платформа CFRONT дозволяє ГЛОБУС БАНКУ впевнено освоювати новий для себе ринок роздрібного кредитування. Завдяки рішенню наших партнерів з СS увесь процес забирає лічені хвилини: 1 хвилина на ухвалення рішення і 10 хвилин на оформлення всіх необхідних для видачі кредиту документів. Впевнена, це сподобається нашим клієнтам та партнерам. Отримавши таку багатофункціональну та зручну систему, як CFRONT, банк ГЛОБУС має дуже амбітні плани та цілі на ринку роздрібного кредитування
olena-dmitrieva
Олена Дмітрієва
Перша заступниця Голови Правління, ГЛОБУС БАНК
Однозначно, створення мобільного банкінгу – це поєднання функціональності, простоти та естетики. Зараз бачимо, що наші спільні зусилля з командою розробників мають позитивні відгуки та хорошу динаміку користування. Банк Львів повністю підтримує відкриту та зрозумілу комунікацію з клієнтами: поділяємо їхні потреби та орієнтуємося на актуальність функціоналу
tamar-thelidze-2-scaled-1
Тамар Тхелідзе
Заступниця Голови Правління, Банк Львів
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ?

    img