Зв’яжіться з нами
Зв’яжіться з нами

РОБОТА З БЮРО КРЕДИТНИХ ІСТОРІЙ  – CB::CONNECTOR

CB::Connector – легке сервіс-орієнтоване рішення, яке забезпечує вивантаження кредитних історій клієнтів до кредитного бюро та зворотній зв'язок із кредитним бюро – отримання статусу опрацювання відправлених даних

Замовити демо
img

НАМ ДОВІРЯЮТЬ

eximback exim_logo
icon sdfsf
icon icon
epb_back icon
idea-large-saturated logo_idea
epb_back icon

ВИВАНТАЖЕННЯ ДАНИХ У КРЕДИТНЕ БЮРО

Користувач CB::Connector з правом вивантаження даних до кредитного бюро має доступ до таких функцій системи:

  • адміністрування налаштувань пакетів даних, що надсилаються до кредитного бюро
  • отримання інформації щодо статусу доставки даних, надісланих до кредитного бюро

Усі етапи процесу вивантаження даних відбуваються автоматично, при цьому процеси підготовки та вивантаження даних до АБС Б2 і до CB::Connector можуть виконуватися одночасно і не залежать один від одного.

80

КОНТРОЛЬ СТАТУСУ ДОСТАВКИ ПАКЕТІВ ДО КБ

Вивантаження кредитних історій здійснюється в пакетному режимі (кількість кредитних історій, які будуть надіслані в рамках одного пакета й інтервал часу, через який буде здійснюватися перевірка статусу пакета, налаштовує адміністратор системи CB::Connector).
Система оновлює статус пакета із встановленою періодичністю (інтервал, зазначений у налаштуваннях параметрів вивантаження). Для перегляду звіту про результати вивантаження даних передбачений розділ системи «Журнал вивантаження даних до кредитного бюро», де можна побачити код пакета, дату вивантаження, код статусу пакета, опис статусу пакета і помилки в пакеті (якщо пакет сформовано некоректно, з кредитного бюро надходить звіт щодо помилок у даних пакета).

82

СТОП-ЛИСТ

У системі передбачена можливість встановити фільтр за тими клієнтами, дані яких не потрібно надсилати до кредитного бюро.

На формі «Стоп-лист» можна налаштувати список таких клієнтів, зазначивши тип (фізична або юридична особа) та ідентифікаційний код або ЄДРПОУ клієнта.

79

АУДИТ РОБОТИ СИСТЕМИ

Для аудиту дій користувачів у системі передбачена можливість перегляду журналів аудиту:

  • журнал аудиту ролей 
  • журнал аудиту підключень до системи
  • журнал аудиту налаштувань 
14

БІЗНЕС-ПЕРЕВАГИ РІШЕННЯ

Успішний запуск АБС Б2 є важливою віхою для нашого Банку. Досягнення безперебійного, одноразового переходу встановлює новий еталон ефективності та інновацій у банківській сфері. Ми щиро вдячні команді компанії CS за їхню відданість та наполегливу працю, що сприяли успішній реалізації цього проєкту. Ми з нетерпінням очікуємо на подальше партнерство та продовження впровадження інновацій у нашій трансформаційній подорожі
mihail-iovu_comitetul-de-conducere
Міхаїл Йову
Заступник Голови Правління, Moldindconbank
ОТП Банк успішно співпрацює з компанією CS понад 15 років. За цей час було реалізовано низку ключових проєктів, зокрема впровадження звітності для НБУ, операційної системи Б2, сховища даних та інтернет-банкінгу для корпоративних клієнтів. Ми високо цінуємо здатність CS пропонувати комплексні та інтегровані рішення, що дозволили нам автоматизувати end-to-end процеси й суттєво підвищити рівень цифровізації. Особливо відзначаємо гнучкість та індивідуальний підхід команди CS, що дає змогу адаптувати технології до потреб нашого бізнесу та будувати справжнє партнерство
zobrazhennya_viber_2025-02-18_14-58-03-941
Лілія Лазепко
Член Правління, ОТП Банк Україна
Нова платформа CFRONT дозволяє ГЛОБУС БАНКУ впевнено освоювати новий для себе ринок роздрібного кредитування. Завдяки рішенню наших партнерів з СS увесь процес забирає лічені хвилини: 1 хвилина на ухвалення рішення і 10 хвилин на оформлення всіх необхідних для видачі кредиту документів. Впевнена, це сподобається нашим клієнтам та партнерам. Отримавши таку багатофункціональну та зручну систему, як CFRONT, банк ГЛОБУС має дуже амбітні плани та цілі на ринку роздрібного кредитування
olena-dmitrieva
Олена Дмітрієва
Перша заступниця Голови Правління, ГЛОБУС БАНК
Однозначно, створення мобільного банкінгу – це поєднання функціональності, простоти та естетики. Зараз бачимо, що наші спільні зусилля з командою розробників мають позитивні відгуки та хорошу динаміку користування. Банк Львів повністю підтримує відкриту та зрозумілу комунікацію з клієнтами: поділяємо їхні потреби та орієнтуємося на актуальність функціоналу
tamar-thelidze-2-scaled-1
Тамар Тхелідзе
Заступниця Голови Правління, Банк Львів
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ?

    img