Банк «Південний» завершив впровадження оновленої версії системи дистанційного обслуговування iFOBS для корпоративних клієнтів, про що повідомив на своєму сайті.
Клієнтів очікує сучасний дизайн, зручний інтерфейс та розширені можливості для роботи з рахунками, платежами, валютними операціями, депозитами й багатьма іншими функціями – усе, щоб керування фінансами стало ще простішим і комфортнішим.
«Основною задачею даного впровадження було збереження основних функцій попередньої версії системи та перенесення індивідуальних доопрацювань, які були доступні клієнтам, і при цьому – повне оновлення технологічної платформи та дизайну системи, щоб стати більш сучасними та зручнішими для клієнтів, – коментує керівник проєкту з боку компанії CS Оксана Кладько. – Судячи із отриманих нами відгуків, нам це вдалося».
Але й це ще не все. Наразі представники банку і компанії-розробника проводять зустрічі щодо розширення функціональних можливостей нової версії і впровадження нових сучасних сервісів для корпоративних клієнтів.
«В першу чергу хотів би вам щиро подякувати за проєкт, за проведену роботу із впровадження нового iFOBS для нашого банку. Це була, на мій погляд, достатньо складна задача, і синергія, яка відбулася між командою CS і командою банку в частині проходження всіх етапів даного проєкту, вона дійсно крута, – оголосив на початку зустрічі, яка відбулася 21 листопада, начальник управління розвитку транзакційного бізнесу АБ «Південний» Костянтин Мельник. – Я дуже дякую всім дотичним – команді CS та команді банку – за проведену роботу і сподіваюсь, що такий великий проєкт, як оновлення iFOBS в межах нашої кооперації, це лише перший крок до подальшої плідної співпраці в частині розвитку можливостей для клієнтів корпоративного сегменту та надання їм кращих сервісів для дистанційного обслуговування».
Зі свого боку, ми також хочемо подякувати колегам з банку «Південний» за чітку й злагоджену співпрацю.
Не зупиняємося, рухаємося далі.