
НАМ ДОВІРЯЮТЬ
Сьогодні системою iFOBS користується понад 1 000 000 клієнтів у 36 банках, серед яких: АТ "Державний Експортно-Імпортний банк України", АТ "КРЕДОБАНК", АТ "ОТП БАНК", АТ "КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК", АТ "Сенс Банк", АТ "Комерційний Індустріальний Банк", АТ АКБ "Львів", АТ "ПІРЕУС БАНК МКБ", ПАТ АБ "Південний", АТ "АГРОПРОСПЕРИС БАНК", АТ "КБ "ГЛОБУС", АТ "ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОМИСЛОВИЙ БАНК", АТ "МТБ БАНК", FinComBank S.А. та інші.




























































ПЕРЕВАГИ РІШЕННЯ
- Користувач може керувати розташуванням головного меню, наповненням головної сторінки, встановлювати темну або світлу тему інтерфейсу, регулювати порядок та кількість колонок на формах зі списками документів.
- Головна сторінка представлена у вигляді віджетів: "Рахунки", "Останні документи", "Документи на підпис", "Курси валют", "Мої виписки", "Налаштування", "Повідомлення", при цьому порядок та кількість віджетів можуть бути налаштовані користувачем самостійно під свої бізнес-потреби.
- На стороні банку забезпечується можливість розміщення рекламно-інформаційних банерів для надання клієнтам нових продуктів та послуг.

ФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ
Функціональність системи включає як базові сервіси (документи в національній валюті, валютні заявки, рахунки і виписки, кредити і депозити, обмін повідомленнями між клієнтом і банком), так і безліч додаткових сервісів, які можуть бути підключені до системи в міру необхідності:
- Зарплатні проєкти
- Корпоративні картки
- Регулярні платежі
- Онлайн-заявки на продукти та послуги
- Віддалена реєстрація
- Електронні контракти
- Обмін електронними документами з можливістю двостороннього підписання
- Зовнішньоекономічна діяльність та багато іншого
Особлива увага приділяється питанням безпеки та відповідності вимогам регулятора. Пропонується кілька варіантів автентифікації користувачів та роботи з підписом.

МОБІЛЬНИЙ БАНКІНГ
Найсучасніший та найактуальніший канал дистанційного обслуговування клієнтів банку – це мобільний банкінг iFOBS.Mobile. З його допомогою банк може організувати повний цикл взаємодії з клієнтом – від реєстрації до підключення рахунків та надання послуг.
Розроблений для смартфонів на базі операційних систем iOS та Android, iFOBS.MobileCorporate, крім базових сервісів (поточні рахунки та виписки, платежі в нацвалюті та шаблони платежів, депозити та кредити, обмін повідомленнями), надає такі додаткові сервіси:
• Реєстрація клієнтів
• Корпоративні картки
• створення документів в іноземній валюті
• Відкриття депозитів
• Перегляд та підписання зарплатних відомостей
• Регулярні платежі, онлайн-заявки на послуги
• Статистика доходів та витрат і багато іншого.

#НОВИНИ

Цього року ми всі відчули, наскільки життєво необхідними є сервіси дистанційного банківського обслуговування: отримати та перерахувати гроші близьким, задонатити на армію, сплатити рахунки чи податки – допомогти, підтримати, вистояти… Тому весь рік ми розвивали і продовжуємо розвивати наші фронт-офісні системи та впроваджувати в банках України нові онлайн-сервіси для клієнтів.
Інтернет банкінг iFOBS
Підтримка стандарту ISO 20022
Насамперед, хочеться згадати доопрацювання, пов’язані з переходом на новий стандарт платежів ISO 20022:
- Відповідно до вимог нового формату платежів pain.001 ми розширили поля для введення номера документа (до 35 символів), найменування платника та одержувача (до 140), ідентифікаційного коду/ЄДРПОУ (до 35), призначення платежу (до 420) – на всіх формах платіжних документів у національній валюті, в тому числі для регулярних платежів, документів інформаційного дебету, довідників, друкованих форм, форматів імпорту-експорту.
- Протестували роботу модуля iFOBS.AutoClient\OCI при ввімкненому режимі ISO 20022.
- Реалізували механізм синхронізації інформації про платіжне повідомлення pacs.008 («Кредитовий переказ коштів клієнта на рівні агентів») з АБС Б2 до iFOBS: параметри дебітора, кредитора, ініціатора платежу, фактичного платника, фактичного одержувача та реквізити призначення платежу. Тепер працюємо над відображенням клієнтові в iFOBS платіжної інструкції, побудованої на основі даних з АБС Б2. Функціональність буде реалізована у web-, win- та mobile-клієнтах як додаткова опція на формі перегляду документа в нац. валюті.
- У планах також побудова виписки у форматі camt.053 на боці клієнт-банку.
Оновлення протоколів BankID НБУ
Щодо сервісу віддаленої ідентифікації BankID. Протягом року НБУ чотири (!) рази оновлював специфікацію протоколу («Специфікація взаємодії абонентського вузла з центральним вузлом Системи BankID НБУ»). І відповідно до цих вимог ми впроваджували необхідні зміни у модулі iFOBS.BankID для всіх банків, які використовують наше рішення: Укрексімбанку, ОТП Банку, Банку Львів, Мотор-Банку, Кристалбанку, PINBank.
Всі доопрацювання виконані якісно та вчасно, і на сьогодні всі наші замовники отримали оновлення та працюють з актуальною версією протоколу BankID НБУ.
Нова версія web-клієнта
Продовжуємо переводити наших замовників на нову web-версію iFOBS для корпоративних клієнтів. Додаток розроблений на нових технологіях і має цілу низку переваг порівняно зі старою версією:
- принципово новий дизайн, що дозволяє клієнтові самостійно налаштовувати віджети рахунків і документів на головній сторінці та швидко переходити до основних операцій;
- нові можливості для виписки: більше форматів експорту, можливість формування за конкретним кореспондентом, відправки на e-mail, додатково – асинхронний режим побудови виписок з великим обсягом даних;
- розширений базовий набір форматів імпорту та експорту документів;
- удосконалений механізм підписання, масовий підпис платежів, підписання від імені іншого користувача та багато іншого.
Нову web-версію вже обрали Кредобанк, Банк Львів, Банк Авангард, iBOX Bank, PINBank, і цей список постійно поповнюється.
Віддалена реєстрація клієнтів
Продовжуємо розробляти рішення для віддаленої реєстрації клієнтів, яка стає ще більш актуальною за умов воєнного часу. Так, для фізичних осіб, які вже є клієнтами банку, реалізували можливість зареєструватися в системі iFOBS за номером депозитної або кредитної угоди (Банк Авангард) на додачу до існуючої можливості реєстрації за номером банківської картки (Банк Львів) або за номером поточного рахунку.
Для нових клієнтів – фізичних осіб реалізували у Банку Авангард процес віддаленої ідентифікації, що включає в себе реєстрацію через мобільний додаток, можливість завантаження або отримання документів клієнта з Дії, виконання всіх необхідних перевірок і у підсумку – відкриття рахунків та підключення до системи.
Наразі працюємо над схемами реєстрації юридичних осіб, зокрема ФОПів. Маємо для цього всі необхідні інструменти:
- інтернет- та мобільний банкінг для організації кабінету клієнта, де він зможе подати заявку на реєстрацію, отримати і підписати необхідні документи;
- модуль роботи з КЕП для авторизації та підписання документів;
- модулі взаємодії з сервісами Дія та Дія.Підпис;
- модулі-конектори до зовнішніх джерел інформації про клієнта;
- сервіси до АБС Б2 і карткової системи для формування анкети фінмоніторингу, відкриття рахунків і карток;
- сервіси до сторонніх рішень відеоверифікації;
- модуль AnyService для створення онлайн-заявок, анкет, опитувальників тощо;
- модуль DocUpload для завантаження і двостороннього підписання електронних документів.
Об’єднати всі компоненти процесу, виконати необхідні перевірки та в разі необхідності оперативно внести зміни до нього дозволяє інтеграційна платформа на базі CFRONT.
Вже кілька банків звернулися до нас із запитом щодо автоматизації процесу віддаленої реєстрації клієнтів, і ми активно працюємо над цим напрямком.
Картковий напрямок
Банківська платіжна картка стає ще більш затребуваним платіжним засобом як в межах країни, так і за кордоном. Дедалі більше наших замовників впроваджують картковий модуль для своїх клієнтів – фізичних осіб (Банк Портал), юридичних осіб (PINBank), малого та середнього бізнесу (Мотор-Банк), надаючи клієнтам можливість керувати картками як в інтернет-банкінгу iFOBS, так і в мобільному банкінгу iFOBS.Mobile.
Список доступних операцій з картками доповнюється ще кількома цікавими сервісами:
- Можливість переглянути CVV-код платіжної картки у мобільному додатку (Банк Львів).
- Можливість запитати CVV-код у web-клієнті (Sense Bank).
Клієнти цих банків отримали можливість користуватися новими картками для оплати в інтернеті одразу після їх випуску, не відвідуючи відділення банку.
- 3DS Authentication (Кристал Банк) – клієнти банку отримали можливість підтверджувати платежі в інтернеті, використовуючи біометричну авторизацію в додатку iFOBS.
Інші сервіси
Хотілося б згадати ще декілька наших банків, які цього року запустили нові послуги для своїх клієнтів.
МТБ Банк удосконалив свій мобільний банкінг для корпоративних клієнтів, запровадив багато цікавих фішок і запустив кілька нових сервісів, наприклад, онлайн-замовлення депозитів, відображення факсимільної печатки банку на виписці, масове підписання документів.
Мотор-Банк впровадив сервіси дистанційного керування депозитами та кредитами для клієнтів сегменту МСБ, модуль iFOBS.Facsimile для корпоративних та приватних клієнтів у web-версії iFOBS та мобільному банкінгу.
Банк інвестицій та заощаджень запустив мобільний банкінг для корпоративних клієнтів, а також впровадив модуль iFOBS.MultiKeys, який дозволяє клієнтам працювати в системі iFOBS із зовнішніми ключами АЦСК (наприклад, ключами податкової).
Модуль iFOBS.PushMessages, який вирішує питання з доставкою SMS-кодів, замовили для своїх клієнтів Укрексімбанк та Банк Львів. Тепер коди підтвердження та інша важлива інформація від банку буде надходити клієнтам більш надійним каналом.
ОТП Банк працює над запуском одразу декількох цікавих проектів для корпоративних клієнтів, серед яких електронні контракти, централізація валютних операцій (інтеграція з торговою платформою Baxter) та новий дизайн системи OTPay Mobile.
До речі, до питання оновлення дизайну цього року підійшли одразу кілька банків, і, сподіваємося, незабаром вони порадують своїх клієнтів сучасними та зручними оновленими версіями.
Редизайн усіх продуктів iFOBS під новий брендбук Sense Bank
Окремо хотілося б виділити проект із редизайну iFOBS для Sense Bank.
Як відомо, Альфа-Банк від 1 грудня офіційно завершив процедуру зміни назви бренду банку на Sense Bank. У зв’язку з ребрендингом наша компанія спільно з банком здійснила великий проект з редизайну всіх програмних продуктів iFOBS під новий брендбук Sense Bank.
До речі, Sense Bank використовує версію інтернет-банкінгу iFOBS для корпоративних клієнтів, яка базується на мікросервісній архітектурі та хмарному зберіганні ключів iFOBS.iSignCloud.
Інтеграційна платформа CFRONT
Також було багато цікавих реалізацій на базі інтеграційної платформи CFRONT.
Кредитування
Для банку Глобус (Україна) реалізовано:
- новий онлайн-процес для оформлення кредитів на товари в інтернет-магазинах, що надало клієнтам можливість оформити кредит на покупку товару, не приходячи до магазину;
- універсальну схему для відкриття рахунків у мобільному додатку або прив’язки віртуальної картки до існуючого рахунку;
- прийом та обробку заявок на зміну суми карткового ліміту з мобільного додатку;
- відкриття карток за програмою єПідтримка (віртуальних або прив’язка передперсоніфікованих) з мобільного додатку.
Продовжуємо працювати над проектом автоматизації кредитування для нового банку в Молдові – реалізовано процес для юридичних осіб, який включає в себе пошук інформації про позичальника у АБС Б2 та зовнішніх джерелах, передачу даних верифікаторам для прийняття рішення щодо видачі кредиту, генерацію друкованих форм документів тощо. Проект досить складний та цікавий через велику кількість інтеграцій зі сторонніми рішеннями. Після запуску системи у продуктив ми поінформуємо вас більш детально про цей проект.
Онлайн-реєстрація
В окремий напрямок виділилася онлайн-реєстрація клієнтів з побудовою процесу за базі інтеграційної платформи CFRONT. Маємо успішний проект з онлайн-реєстрації клієнтів – фізичних осіб у Банку Авангард, про що ми згадували вище (див. «Віддалена реєстрація клієнтів»). Наразі маємо кілька запитів на автоматизацію онлайн-реєстрації юридичних осіб і зокрема ФОПів.
Платформа для роботи з постачальниками послуг (UPBS)
Цікавим виявився також проект побудови нової версії системи UPBS на платформі CFRONT.
Нагадаємо, що UPBS – це універсальна система прийому та обробки комунальних платежів та оплати послуг провайдерів від клієнтів банку, ядро системи становить інтеграційний гейт, що здійснює взаємодію з онлайн-сервісами провайдерів та інформаційними системами банку.
Нещодавно було розроблено нову архітектуру системи, яка базується на платформі CFRONT і має такі переваги:
- можливість повної діагностики бізнес-процесу та оперативного внесення змін;
- EMAIL-інформування у разі помилок/збоїв;
- вдосконалення системи адміністрування, швидкості реагування, якості сапорту;
- більш гнучке налаштування комісій і тарифів;
- автоматичне відправлення реєстрів до АБС.
Наразі оновлена версія UPBS успішно працює на продуктивному середовищі PINBank-у, і ми рекомендуємо всім нашим замовникам поступово перейти на нову версію.
iB2 та SyncGate
МТБ Банк продовжує нарощувати інтеграцію системи Єдиного рахунку iB2 в АБС Б2 з картковою системою Way4. Одночасно з цим в банку система iB2 також працює з системою емісії карт IS-Card та процесингом ПУМБ, отже забезпечує автоматизацію ведення та обслуговування карткових рахунків одночасно у декількох карткових системах.
Банк Львів запровадив в 2022 році модуль SyncGate, який відповідає за отримання advice-повідомлень від карткового процесингу та їх обробку. Цього разу біло запроваджено отримання advice-повідомлень від процесингу ПУБМ, і це вже третій процесинг (після УПЦ та SmartVista), advice-повідомлення від яких можуть оброблятися в банківській системі, що прискорює отримання інформації про рух коштів на карткових рахунках.
VISA B2B
Інтеграція АБС Б2 з сервісами системи VISA B2B Connect дозволяє клієнтам банків – юридичним особам забезпечити здійснення прискорених переказів валютних коштів на рахунки інших банків світу або отримання коштів.
Вперше в Україні цей продукт було впроваджено у 2021 році в Банку інвестицій та заощаджень, а у 2022 році почав впровадження ще один наш банк.
—
Шановні колеги, дякуємо, що прочитали наш звіт до кінця!
Це далеко не всі цікавинки, які ми з вами зробили у цьому надскладному році. Тому не ображайтеся, якщо якісь проекти не увійшли до списку.
Ми продовжуємо працювати для вас і ваших клієнтів, для всіх українців. Разом підтримуємо нашу фінансову систему і наближаємо Перемогу.
До нових зустрічей!
Які зміни відбудуватимуться в системі дистанційного банківського обслуговування iFOBS у зв’язку з переходом до нового стандарту СЕП-4? Чи має новий формат платежу з символічною назвою pain.001 стати головним болем клієнта? Що вже зроблено і що планується? На ці та інші питання відповідають аналітики департаменту фронт-офісних систем компанії CS.
Як зміниться стандартне платіжне доручення у національній валюті?
Основна сутність, з якою клієнти працюють у iFOBS, це платіжне доручення в національній валюті. Зараз доручення містить мінімальну кількість реквізитів для заповнення – це зроблено для зручності клієнта. У майбутньому, згідно з вимогами нового формату платежів pain.001, форма клієнтського платежу набуде розширеного набору полів до заповнення. Насамперед, йдеться про призначення платежу, реквізити відправника та одержувача.
Таким чином:
- платіжне доручення у національній валюті буде розширене та доповнене необхідним набором полів для заповнення для сумісності з новим форматом pain.001.
Чи має pain.001 стати головним болем для клієнта?
Це питання ми поставили собі одним із найперших. Тобто з урахуванням нововведень, які принесуть нові стандарти для обміну електронними платежами в Україні між банками та агентами, чи мають вони стати головним болем для клієнта?
Ми дуже не хотіли б ускладнювати йому життя. Нам хотілося б залишити форму платежу в національній валюті такою, як зараз – невелика, вміщується на одному екрані, у тому вигляді, до якого всі вже звикли. Проте, на жаль, зміни все-таки відбудуться, без них не обійтися, тож ми плануємо ввести їх максимально безболісно для клієнта.
Що конкретно планується в частині відправлення платежу до СЕП-4?
Нова форма платежу в національній валюті схожа на форму SWIFT-платежу, але ми хочемо зробити її меншою за свіфтовку і, на перший погляд, це виглядає цілком реально.
Усе ж таки ми маємо розширити поле «Призначення платежу» та доповнити його структурованим блоком для введення нових даних. Це вже зроблено у нашій тестовій версії. Така ж структуризація стосуватиметься реквізитів податкових платежів – у цій частині ми також провели спільну роботу зі спеціалістами регулятора та ДПА України, і останні зміни, які були відображені у версії pain.001, ми маємо взяти до уваги.
Ще ми маємо взяти до уваги розширення у реквізитах платника та одержувача, що передбачені новим стандартом – і ми вже збільшили розміри полів із найменуванням платника та одержувача. Згодом у цій частині ми плануємо розглянути можливість поділу – як передбачає pain.001 – на власне платника й одержувача та на фактичних.
Тим не менш, ми не плануємо покладати на клієнта всі вимоги щодо заповнення форми платежу у вигляді pain.001 і бачимо, що так можна буде зробити. Наприклад, ми хотіли б обмежитись реалізацією формату імпорту платежів у вигляді pain.001. Тобто якщо облікова система клієнта вміє експортувати створені в ній платежі у формат pain.001, то система iFOBS вмітиме імпортувати їх у такому ж форматі (як мінімум великі імпортні облікові ERP-системи вміють здійснювати такий експорт).
Таким чином, щодо відправлення платежів у СЕП-4 відбудуться такі зміни:
- поле «Призначення платежу» буде розширене та згодом структуроване на всіх формах створення, перегляду та редагування гривневого документа, списків платежів та шаблонів;
- будуть розширені реквізити платника;
- будуть розширені реквізити одержувача;
- буде додана можливість імпорту документів у форматі pain.001.
Як бути з новими ролями в ланцюжку відправлення та отримання платежу?
У новому форматі, окрім звичних нам платника та одержувача, з’являються додаткові можливі учасники з обох боків – це ініціатор платежу, платник та фактичний платник, одержувач та фактичний одержувач, агенти-посередники (агент 1, агент 2 тощо).
Ми прийняли рішення, що на цей момент ми прирівняємо всі ролі та залишимо для клієнтів все, як було: є один платник, який хоче заплатити, і є один одержувач, який хоче отримати платіж. Тобто ініціатор платежу, платник та фактичний платник – це «Платник», одержувач коштів та фактичний одержувач – це «Одержувач».
Стосовно агентів-посередників, наявність яких передбачає pain.001. Як показує досвід, у клієнта, якому зараз (та й у найближчому майбутньому) потрібно просто зробити гривневий платіж у межах України, навряд чи виникне потреба інструктувати свій банк проводити цей платіж через мережу посередників.
Згодом, якщо виникне необхідність розширити мережу агентів, ми до цього питання повернемося і реалізуємо те, що буде потрібно клієнту.
Отже, на цьому етапі:
- усі учасники відправки платежу прирівнюються до єдиної ролі «Платник»;
- усі учасники отримання платежу прирівнюються до єдиної ролі «Одержувач»;
- банк платника безпосередньо передаватиме платіж банку одержувача, без агентів.
Що планується зробити щодо отримання платежу з СЕП-4?
Звичайно, крім функції «Заплатити», система дистанційного банківського обслуговування має функцію «Отримати». У цьому плані проведені платежі iFOBS буде забирати стандартно, як і раніше, з документів дня в АБС. Тобто, як і раніше, всі проводки надійдуть з АБС до iFOBS, клієнт бачитиме свої вихідні та вхідні платежі, будуватиме на їх підставі друковану форму виписки, до якої звикли і клієнти, і бухгалтерія.
У разі використання банком АБС Б2, додатково до наявної структури даних iFOBS матиме можливість завантажувати з Б2 за кожною проводкою її xml-структуру – це частина того pacs із СЕП-4, який зайшов до банку. За допомогою цієї xml-структури ми плануємо реалізувати на клієнтському місці другу з частин у межах нового стандарту, яка стосується безпосередньо клієнтських запитів до системи ДБО, а саме дозволить зробити вивантаження виписки у форматі camt.053.
Таке вивантаження, знову ж таки, буде виконуватися як файл експорту з метою подальшого завантаження до облікової системи клієнта, якщо ця облікова система вміє імпортувати проводки за рахунками (виписку) у форматі camt.053.
Тобто, щодо отримання платежів із СЕП-4 планується:
- отримання виписки у форматі camt.053;
- можливість вибірково запитати в АБС Б2 файл XML для вхідного платежу.
Де ми знаходимося та які найближчі плани?
Із появою перших новин щодо впровадження нового стандарту ISO 20022 та переходу до СЕП-4 з першого ж дня ми розпочали і продовжуємо вести аналітичну роботу.
Ми вивчали проміжні дані від регулятора (коли були надані перші, частково опрацьовані формати pain.001), брали участь у семінарах, брали участь в обговореннях та стежили за роз’яснювальною роботою регулятора.
Маючи вже достатньо опрацьовані формати (на цей момент остаточно опрацьованим вважається формат pain.001 від 1 жовтня 2021 року), ми почали розгортати окрему тестову лінійку серверів для розроблення та тестування нових вихідних та вхідних платежів, щоб мати можливість під час розробки перевіряти, як платежі йдуть від клієнта через АБС до нового СЕП і назад до клієнта.
Для виходу вже є запланована версія iFOBS – 21.8.0.Х.
Загалом на сьогодні:
- проведено попередній аналіз вимог до нового формату;
- наразі триває процес розгортання окремої лінійки тестових серверів iFOBS;
- у найближчих планах – підключення версії iFOBS 21.8.0.Х до тестового стенду СЕП-4 НБУ (через Б2).
Щодо реалізації нових інструментів ISO 20022 – відкликання платежу та інших
Дійсно, новий стандарт надає спеціальні формати ініціювання таких запитів та повідомлень про виконання таких запитів, але ми діємо поки що в межах того, що наразі iFOBS уже вміє забезпечувати.
Звичайно, ми відкриті та готові розширювати в iFOBS кількість сутностей. Наприклад, зараз, крім платежів, є можливість створення документів інформаційного дебету («інвойсів») та зарплатних відомостей.
Якщо відбуватиметься розширення функціональності системи такими сутностями як запит на відкликання платежу тощо, тоді, звичайно ж, в умовах дії нового стандарту, додавання цих сутностей супроводжуватиметься дотриманням вимог до форматів.
Що очікується 20 серпня 2022?
У результаті ми маємо дату – 20 серпня 2022 року, і поставлене регулятором та ринком завдання – забезпечити відправлення платежів, отримання вхідних платежів та виписок у нових форматах.
Тобто якщо нове покоління СЕП запрацює з 20 серпня 2022 року, це означає, що і ми з цього дня маємо забезпечити нашим клієнтам відправлення платежів за всіма каналами ДБО iFOBS: web-клієнт, win-клієнт, мобільні клієнти, відкриті інтерфейси.
Все це є у нашому плані робіт, і все це ми забезпечимо до зазначеної дати в описаному вище обсязі. А далі – підкаже ринок, допоможуть і регулятор, і самі клієнти.

Днями один із наших клієнтів – Sense Bank – повідомив про успішне завершення процедури оновлення програмного забезпечення iFOBS та міграції у хмарний дата-центр Google.
“Спільними зусиллями з iFOBS Sense Bank у серпні 2023 року успішно мігрував до хмарного центру обробки даних Google, – йдеться у повідомленні банку. – Дякуємо всім, хто брав участь у проєкті, мотивував на майже неможливе, пропонував ідеї та оперативно реалізовував рішення. Разом у нас вийшло!”
Нагадаємо, що корпоративні клієнти Sense Bank використовують найсучаснішу версію системи iFOBS, яка базується на принципах мікросервісної архітектури.
“Мікросервісна архітектура дала можливість чітко розділити бізнес-функціональність між сервісами системи, тому вести проєкти для різної функціональності паралельно більше не є проблемою. Ми навчилися швидко та безпечно впроваджувати нові сервіси для клієнтів, модулярно їх розвивати та оновлювати”, – коментують проєкт у компанії CS.
Завдяки можливостям платформи і злагодженій роботі обох команд, вдалося успішно виконати оновлення програмного забезпечення iFOBS на мікросервісній архітектурі, оновити до поточної версії платформу Kubernetes, яка використовується для розгортання мікросервісів, та здійснити міграцію даних у хмарний дата-центр Google.
Радіємо за наших клієнтів, продовжуємо розвивати наші рішення і тримати вас в курсі останніх подій.
