
НАМ ДОВІРЯЮТЬ








iFOBS.MobileCorporate
Окрім базових сервісів (поточні рахунки і виписки, платежі в нацвалюті й шаблони платежів, депозити і кредити, обмін повідомленнями), у мобільному застосунку для корпоративних клієнтів може бути реалізоване:
- Реєстрація клієнтів;
- Корпоративні картки;
- Операції в іноземній валюті;
- Масове підписання документів;
- Відкриття депозитів, поповнення, зняття;
- Зарплатні відомості (перегляд, підписання);
- Регулярні платежі, онлайн-заявки на послуги;
- Push-повідомлення і багато іншого.

iFOBS.MobilePrivate
Окрім базових сервісів (поточні, карткові рахунки і картки, виписки, депозити і кредити, платежі й обмін повідомленнями), у мобільному застосунку для приватних клієнтів може бути реалізоване:
- Реєстрація нового клієнта, реєстрація дійсного клієнта банку;
- Відкриття нового депозиту;
- Онлайн обмін валют;
- Оплата комунальних послуг;
- Регулярні платежі, SWIFT-платежі;
- Онлайн-заявки на банківські продукти та послуги;
- Push-повідомлення і багато іншого.

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД
Для кожного банку розробляється та сертифікується власний мобільний застосунок, з унікальним дизайном та набором функцій. Для пристроїв, що підтримують TouchID/Figerprint та FaceID, забезпечена можливість використання біометрії (відбиток пальця, розпізнавання обличчя) для входу в мобільний банкінг та під час підписання документів, замість введення пароля до секретного ключа.

#НОВИНИ
Нещодавно Банк «Львів» запровадив новий сервіс для своїх клієнтів – можливість переглянути CVV-код платіжної картки у мобільному додатку Bank Lviv Online (iFOBS.Mobile).
Нагадаємо, що CVV-код, або код автентифікації картки – це три цифри, надруковані на звороті банківської картки, які використовуються для підтвердження оплат в інтернеті.
Таке невелике, на перший погляд, доопрацювання насправді дуже корисне в реальному житті. Всі, хто хоч раз здійснював платежі в інтернеті (наприклад, замовляв квитки або оплачував комуналку), знають, що крім реквізитів картки необхідно ввести CVV-код. А якщо картки немає під рукою, достатньо увійти в мобільний банкінг та виконати коротке натискання на зображенні картки – система обробить запит і відобразить на екрані зворотний бік картки з номером CVV.
Багато клієнтів вже оцінили нову опцію як “must have” у мобільному банкінгу. Така опція дуже потрібна особливо сьогодні, коли клієнт, наприклад, не має можливості фізично отримати картку в банку.
Керування карткою стає ще доступнішим, а ми й надалі розвиватимемо наші сервіси для вас.

Напевно сьогодні не варто зайвий раз нагадувати, наскільки важливо банкам розвивати дистанційні канали обслуговування. Тому ми продовжуємо розробляти нові сервіси, які дозволяють банкам обслуговувати клієнтів віддалено та залучати нових клієнтів.
Нещодавно в банку Глобус було впроваджено новий сервіс, який дозволяє клієнтам відкривати картки через мобільний додаток.
Раніше були успішно реалізовані проекти з віддаленої ідентифікації клієнтів та видачі кредитів у партнерських точках продажу (наприклад, магазинах побутової техніки). І ось тепер, завдяки новому сервісу відкриття карток за програмою GlobusPlus у мобільному банкінгу, процес видачі та обслуговування кредитів став повністю дистанційним.
Клієнт ідентифікується у мобільному банкінгу, бачить встановлений для нього кредитний ліміт та доступні для відкриття картки. Він може відкрити віртуальну картку або зареєструвати пластикову картку, яку вже має на руках, – наприклад, якщо йому видали картку в магазині партнера під час оформлення кредиту, або він отримав картку поштою.
Мобільний додаток передає заявку до банку. Далі процесом керує інтеграційна платформа CFRONT – забезпечує зв’язок між інформаційними системами-учасниками процесу (автоматизованою банківською системою, мобільним банкінгом, картковою системою та процесингом, зовнішніми джерелами даних про клієнта та ін.) та забезпечує необхідні перевірки, маршрутизацію заявки між підрозділами банку для прийняття рішення, підписання договору і створення угоди, встановлення лімітів та відправлення повідомлень.
Це рішення від компанії CS легко адаптується до будь-якого мобільного банкінгу.
Наразі ми працюємо над розширенням можливостей сервісу – вже незабаром у клієнтів з’явиться можливість подати заявку на зміну суми кредитного ліміту, а згодом банк зможе запропонувати новий продукт – відкриття картки є Підтримка.
Слідкуйте за нашими оновленнями.
