Напевно сьогодні не варто зайвий раз нагадувати, наскільки важливо банкам розвивати дистанційні канали обслуговування. Тому ми продовжуємо розробляти нові сервіси, які дозволяють банкам обслуговувати клієнтів віддалено та залучати нових клієнтів.
Нещодавно в банку Глобус було впроваджено новий сервіс, який дозволяє клієнтам відкривати картки через мобільний додаток.
Раніше були успішно реалізовані проекти з віддаленої ідентифікації клієнтів та видачі кредитів у партнерських точках продажу (наприклад, магазинах побутової техніки). І ось тепер, завдяки новому сервісу відкриття карток за програмою GlobusPlus у мобільному банкінгу, процес видачі та обслуговування кредитів став повністю дистанційним.
Клієнт ідентифікується у мобільному банкінгу, бачить встановлений для нього кредитний ліміт та доступні для відкриття картки. Він може відкрити віртуальну картку або зареєструвати пластикову картку, яку вже має на руках, – наприклад, якщо йому видали картку в магазині партнера під час оформлення кредиту, або він отримав картку поштою.
Мобільний додаток передає заявку до банку. Далі процесом керує інтеграційна платформа CFRONT – забезпечує зв'язок між інформаційними системами-учасниками процесу (автоматизованою банківською системою, мобільним банкінгом, картковою системою та процесингом, зовнішніми джерелами даних про клієнта та ін.) та забезпечує необхідні перевірки, маршрутизацію заявки між підрозділами банку для прийняття рішення, підписання договору і створення угоди, встановлення лімітів та відправлення повідомлень.
Це рішення від компанії CS легко адаптується до будь-якого мобільного банкінгу.
Наразі ми працюємо над розширенням можливостей сервісу – вже незабаром у клієнтів з'явиться можливість подати заявку на зміну суми кредитного ліміту, а згодом банк зможе запропонувати новий продукт – відкриття картки є Підтримка.
Слідкуйте за нашими оновленнями.
(всі поля обов'язкові до заповнення)