Так, у жовтні 2018 року Forward Bank, під час переходу на новий процесинговий центр UPC, впровадив програмне рішення від компанії CS – систему PinSetUp.
PinSetUp – окрема система зі своїм сервером додатків, консоллю адміністратора і набором відкритих API, які забезпечують інтеграцію інформаційних систем банку з сервісами процесингового центру та безпечну передачу даних для встановлення/зміни PIN-коду.
«Forward Bank першим в Україні впровадив систему отримання PIN-коду і його активації за телефоном, без використання PIN-конвертів. Тому під час міграції на новий процесинговий центр нам було важливо зберегти цей функціонал, звичний нашим клієнтам за багато років. Компанія CS та програмне забезпечення PinSetUp у повній мірі відповідають нашим вимогам. Ми дякуємо партнерів за якісно виконану роботу», – прокоментував Голова Правління банку Андрій Кисельов.
Завдяки впровадженню PinSetUp, отримавши карту, клієнт може самостійно встановити PIN-код за допомогою інтерактивного голосового меню IVR. Ця ж система діє, якщо код було забуто або дискредитовано. Сервіс доступний клієнтам 24/7.
Говорячи про особливості проекту впровадження системи PinSetUp у Forward Bank, аналітик департаменту фронт-офісних систем CS Артем Перевозник зазначає, що впровадження проходило динамічно і злагоджено, всі питання оперативно узгоджувалися і рішення швидко стартувало на продуктовому середовищі банку.
Під час адаптації системи під бізнес-потреби Forward Bank були істотно розширені можливості PinSetUp для його інтеграції з інтернет-банкінгом стороннього виробника і системою IVR, що зробило це рішення практично універсальним з точки зору сумісності з будь-яким банківським ПЗ.
(всі поля обов'язкові до заповнення)