ІТ-Рішення CS на банківському ринку Узбекистана

29 лис 2023

[ІТ-Рішення CS на банківському ринку Узбекистана]

У 2017 році компанія CS прийняла стратегічне рішення щодо адаптації своїх програмних продуктів до особливостей банківського ринку Республіки Узбекистан. У відповідь на зростаючі потреби регіонального ринку восени 2023 року компанія зміцнила свою присутність, зареєструвавши дочірню компанію ТОВ "CS FINSOFT" у Ташкенті та ставши резидентом IT-парку Узбекистану.

Цей крок спрямовано на підвищення рівня обслуговування узбецьких клієнтів та розширення можливостей співпраці. Як відзначає директор CS FINSOFT Улугбек Мусабаєв, нещодавно отриманий статус резидента IT-парку Узбекистану надасть компанії можливість зміцнити своє положення на місцевому ринку та розширити команду професіоналів. Це дозволить надавати ще більш інноваційні та результативні рішення для цифровізації роботи банків та фінансових установ Республіки Узбекистан.

Сьогодні клієнтами компанії є такі лідери ринку фінансових послуг Узбекистану, як АКБ "Капіталбанк" та АТ "UZUM Bank". Ще один великий проєкт упровадження ІТ-рішень CS в республіці знаходиться в роботі.

Адаптація рішень для нового ринку

Для успішної локалізації своїх рішень на нових ринках CS ретельно вивчає національну специфіку та вимоги законодавства.

ІТ-рішення CS, які використовуються вищезазначеними банками, адаптовані під особливості ринку і повністю відповідають вимогам Центрального Банку Узбекистану:

  • В АБС Б2 формується обов'язкова статистична звітність для Центрального Банку.
  • АБС Б2 інтегрована з усіма обов'язковими інтерфейсами Центрального Банку (АНОР, СЕП, Bankmail та інші).
  • Реалізовано інтеграцію з національними процесинговими центрами UZCARD і HUMO.
  • Розроблено інтерфейси для ефективної роботи із системами державних органів: кредитними бюро (АСОКІ, ДРКІ, CRIF), заставним реєстром, НІББД, державним податковим комітетом та іншими регуляторними органами.
  • Розроблено інтерфейси з різними платіжними системами (МУНІС, Payme, QR-online, системи грошових переказів).
  • Мультимовність веб-клієнта АБС Б2 – B2ng – дозволяє налаштувати користувацький інтерфейс узбецькою мовою.

Компанія CS не лише постачає ІТ-рішення, адаптовані під специфіку місцевого ринку. Ми також проводимо аудит експлуатації програмних продуктів банками, надаємо розширену технічну підтримку продуктів Oracle. За потреби організовуємо навчання працівників банку, а також консультуємо з питань відповідності законодавству Республіки Узбекистан іноземних розробників.
 

Підпишіться на розсилку