Інтеграційне рішення підвищує швидкість та ефективність обслуговування клієнтів банку завдяки наявності найбільш актуальної інформації про рахунки та угоди в системі по управлінню взаємовідносинами з клієнтами - Siebel CRM.
Компанія CS реалізувала проект з взаємодії Б2 - автоматизованої банківської системи, в якій здійснюється ведення угод та рахунків клієнтів банку, і Siebel CRM.
У результаті інтеграції систем налагоджений регулярний обмін даними між системами, що дозволяє співробітникам контакт-центрів, центрів телефонного обслуговування та обробки замовлень мати найбільш актуальну інформацію для обслуговування клієнтів.
З архітектурної точки зору рішення отримало ряд функціональних можливостей для впорядкованого управління даними в базах завдяки застосуванню універсального засобу обміну даними Oracle Streams, що дозволяє зняти навантаження з основної бази.
Platinum Bank
Міжнародний банк, працює на ринку України з 2005 року і обслуговує більше 1 500 000 клієнтів. Міжнародні інвестори і акціонери сприяють розвитку Platinum Bank та впровадженню західних стандартів управління, що дозволяють клієнтам банку відчувати комфорт від співпраці і спокій за свої інвестиції. Platinum Bank - це роздрібний банк, який сфокусований на наданні послуг фізичним особам. Всі депозитні та кредитні продукти Platinum Bank засновані на простих і зрозумілих умовах, що дозволяє пропонувати клієнтам високоякісний банківський сервіс.
(всі поля обов'язкові до заповнення)