Найближчим часом очікується впровадження в експлуатацію нового інтерфейсу АБС Б2 від компанії CS – B2ng. Більш досконалий B2ng приходить на зміну інтерфейсам JetB2 та win32, тому що це актуально, зручно та безпечно. Що принципово нового в роботі B2ng, які переваги та найближчі перспективи?
Чому B2ng?
Тисячі користувачів знають і люблять традиційний інтерфейс АБС Б2. Він дає можливість виконувати свою роботу швидко та просто, а впевненим користувачам – налаштувати інтерфейс для себе, і тим самим працювати ще ефективніше.
Інтерфейс фронт-офісної системи JetB2 призначений, у першу чергу, для інтерактивного обслуговування клієнта, він успішно використовується як окреме робоче місце і дозволяє легко інтегрувати застосунок до інших фронтових систем.
Ми вирішили об'єднати найкращі з наявних інтерфейсів і створити інтерфейс нового покоління – B2ng.
B2ng – це інтерфейс для всіх користувачів, які наразі використовують як традиційний інтерфейс АБС Б2, так і JetB2.
B2ng – сучасний, швидкий і безпечний інтерфейс користувача, реалізований з використанням Angular і Spring. Застосовані технології дозволяють підвищити чуйність інтерфейсу, відкривають нові можливості для розроблення low-code, полегшують інтеграцію з іншими системами, покращують можливості діагностики та моніторингу системи.
Докладніше про можливості та переваги оновленого інтерфейсу
Новації, відображені в інтерфейсі:
Декларативні задачі (low-code) у B2ng
Система простих задач АБС Б2 продовжила свій розвиток у B2ng. Декларативно можна описати табличне представлення, фільтри, переходи, виконувані методи. Використовуючи XML, можна описати джерела даних, складну верстку з використанням бізнес-компонентів системи, перевірку даних, механізми збереження, можна побудувати ланцюжок форм чи діалогів. Водночас можна додавати декларативні методи до розроблених нами задач.
Оновлена клієнтська сесія
У B2ng пошук клієнта та відкриття сесії стали значно швидшими, а відображення інформації про клієнта та про довірену особу може бути кастомізовано в банку. Водночас можна використовувати додаткові елементи для візуалізації – кольорові бейджі, які містять важливу інформацію, наприклад статус сутності, і дозволяють перейти до перегляду детальної інформації.
Оновлений клієнт 360
Інтерактивний дашборд клієнта дозволяє отримати сконцентровану інформацію про продукти клієнта, виконати основні операції, продати йому новий продукт.
Система діагностики та моніторингу
Під час виникнення певної проблеми, яка може бути усунена користувачем самостійно, система повідомляє код інциденту. Якщо повідомити цей код адміністраторам системи, ті зможуть отримати через інтерфейс системи журнальовану інформацію про проблеми користувача та розібратися з ними самостійно або передати цю інформацію нам для подальшого аналізу. Ці журнали можна використовувати для аналізу дій користувачів, для отримання різних метрик і статистики.
Крім логів, для моніторингу з метою стеження за здоров'ям системи можна використовувати систему Zabbix або застосунок Prometheus із Grafana.
Інтеграційні можливості
Будь-яку задачу B2ng у будь-якому режимі (перегляд таблиці, запису, редагування, додавання) можна легко вбудувати в іншу програму, використовуючи iframe. Водночас формування URL-адреси та передавання параметрів будуть інтуїтивно зрозумілими.
На поточний момент
B2ng оптимізовано як для співробітників, які безпосередньо обслуговують клієнта, так і для бек-офісу.
Отже, B2ng уже готовий до зльоту. Найближчим часом очікується ще більше зручностей та функцій у системі. Запрошуємо вас на борт! Розташовуйтеся зручно – ми зробимо все, щоб ваша подорож з нами була комфортною і безпечною!
(всі поля обов'язкові до заповнення)