Завдяки послузі розширеної підтримки продуктів Oracle від CS фінансові установи можуть уникнути прогнозуємих зупинок і помилок в роботі баз даних, пов’язаних із ними серверів та програмного забезпечення. В тих випадках, коли попередити виникнення збоїв з якоїсь причини було неможливо, наші фахівці максимально швидко відновлюють безперебійну роботу цих систем.
Кому потрібна послуга?
Фінансові установи, що потребують обробки величезних об’ємів даних і транзакцій, стикаються з викликами у використанні навіть таких сучасних технологічних рішень як система керування базами даних Oracle, інтеграційні продукти Oracle GoldenGate і Data Integrator та сервери додатків WebLogic. Гальмування і зупинка роботи систем, складнощі з інтеграцією нових елементів, критичні для безпеки даних збої – все це дорого коштує і створює чималі репутаційні ризики. Ці проблеми можна вирішити, але набагато краще – взагалі не допустити.
Послугу розширеної підтримки Oracle від CS найчастіше замовляють компанії, що розділяють цю думку і довіряють 26-річному досвіду фахівців CS в розробці, модернізації і технічному супроводі для банківських установ.
Для отримання такої підтримки не обов’язково бути користувачем програмних рішень CS. З багаторічного досвіду ми розуміємо, що кожна компанія має унікальний склад і архітектуру програмного забезпечення, тому готуємо фахівців, які можуть забезпечити досконалу роботу Oracle з прикладними системами інших розробників.
Навіть якщо в компанії є власний відділ DBA, послуга розширеної підтримки Oracle від CS як додатковий засіб забезпечення стабільної і безперебійної роботи БД – це вибір компаній, що високо цінують свою репутацію і знають реальну вартість зупинки чи збою системи.
Як працює розширена підтримка продуктів Oracle від CS?
Послуга розширеної підтримки продуктів Oracle насамперед направлена на попередження будь-яких збоїв в базах даних, щоб нашим клієнтам взагалі не довелося зіткнутися з ними. Швидке відновлення безперебійної роботи баз даних та пов’язаного з ними програмного забезпечення в разі, якщо проблема все ж виникла – це ще один пріоритет в роботі наших фахівців.
Завдяки проактивному підходу програмне забезпечення вчасно оновлюється, усуваються вже виявлені недоліки, завдяки чому підвищується безпека зберігання і передачі даних. Спеціалісти знаходять в логах найменші ймовірності збоїв системи і аналізують їх із метою виявлення закономірностей та кореляцій, що з часом можуть призвести до значно більших проблем або відтворитися в критичнішій формі.
Фахівці підтримки Oracle добре знаються і на терміновому усуненні проблем. Ми розуміємо, що кожна секунда зупинки в роботі системи надзвичайно важлива для наших клієнтів. Спеціалісти CS мають досвід і пріоритет швидкої локалізації джерела збою та експрес-вирішення задач з зірочкою.
Відновлення після збоїв, усунення критичних помилок і інші роботи можуть як повністю делегуватися фахівцям CS так і виконуватися спільно з DBA замовника. На нас можна розраховувати як на надійний тил, оперативну базу знань, додатковий мозковий центр і робочі руки.
Що входить в послугу розширеної технічної підтримки?
З метою контролю стану та роботи СКБД та підтримки її в актуальному стані наші спеціалісти беруть на себе щоденне та планове виконання задач:
Регламентні роботи з моніторингу БД та аналізування лог-файлів.
Збирання та аналіз графіків, таблиць, оригінальних протоколів.
Аналіз інцидентів.
Аналіз щодо оптимізації продуктивності роботи системи.
Фінальна консолідація інформації за результатами аналізу в щоденному зведеному протоколі checklist з описом помилок (за їх наявності), рекомендаціями щодо вирішення та переліком виконаних дій.
Встановлення необхідних патчів із попереднім тестуванням.
Реорганізація сегментів БД з метою підвищення продуктивності.
Тощо.
За бажанням наш замовник може отримати додаткові послуги, які не ввійшли до стандартного пакету за договором: навантажувальне тестування, тестування програмно-апаратних комплексів на продуктивність, оновлення системного ПЗ, установлення нових релізів та версій, різноманітних міграцій тощо.
Чому нам можна довіряти?
Компанія CS є партнером Oracle вже більше 20 років, має права на розповсюдження та технічну підтримку програмних продуктів Oracle та вкладає багато зусиль в підготовку найкращих фахівців.
Кожен з наших співробітників – спеціаліст із високою кваліфікацією та експерт з окремих технологій, який має значний досвід роботи та сертифікацію від Oracle. Наші фахівці регулярно проходять навчання в Oracle University з подальшою атестацією, де опановують нові технології і версії програмного забезпечення.
Наразі наші фахівці підтримують зв'язок з експертами Oracle за допомогою онлайн-сесій, семінарів та регулярно приймають участь у головній конференції Oracle OpenWorld .
Понад 150 баз даних і серверів додатків вже знаходяться під щоденним контролем фахівців підтримки Oracle від CS. Нам довіряють бізнес-критичні застосунки!
Як замовити послугу розширеної підтримки Oracle від CS?
Для отримання додаткових матеріалів та індивідуальної консультації з питань розширеної підтримки Oracle, будь ласка, надішліть запит на електронну пошту: [email protected]
(всі поля обов'язкові до заповнення)