Зв’яжіться з нами
Зв’яжіться з нами

РОЗШИРЕНА ПІДТРИМКА ORACLE

ЗАХИСТ ВІД ОПЕРАЦІЙНИХ ТА РЕПУТАЦІЙНИХ РИЗИКІВ

Завдяки послузі розширеної підтримки продуктів Oracle від CS фінансові установи можуть уникнути прогнозуємих зупинок і помилок в роботі баз даних, пов’язаних із ними серверів та програмного забезпечення. В тих випадках, коли попередити виникнення збоїв з якоїсь причини було неможливо, наші фахівці максимально швидко відновлюють безперебійну роботу цих систем

Дізнатися більше
img

ПІДТРИМКА ВСІХ ПРОДУКТІВ ORACLE

Для фінансових компаній, що користуються системою керування базами даних Oracle, інтеграційними продуктами Oracle GoldenGate і Data Integrator та сервером додатків WebLogic.

oracle-15

РОБОТА НА ВИПЕРЕДЖЕННЯ

Для тих, кому важливо не стільки вирішувати проблеми з базами даних, скільки не допускати їх виникнення

oracle-support

ГНУЧКА ПІДТРИМКА СИСТЕМ

Забезпечуємо роботу ORACLE в поєднанні з CS та іншими програмними рішеннями у будь-якій IT-інфраструктурі.

oracle-3

НАДІЙНИЙ ПАРТНЕР

Для тих, хто має свій власний відділ DBA і для тих, хто його не має. Ми можемо як самостійно здійснювати технічну підтримку ORACLE, так і співпрацювати з командою компанії, ставши додатковим засобом забезпечення стабільної і безперебійної роботи БД.

oracle-4

ДЛЯ КОГО ЦЯ ПОСЛУГА?

Фінансові компанії, що знають, як дорого може коштувати гальмування і зупинка роботи їх систем, затримки з інтеграцією нових елементів, критичні для безпеки даних збої – замовляють послугу розширеної підтримки ORACLE від CS.

Ці проблеми можна вирішити, але набагато краще – взагалі не допустити.

Саме про це дбають наші фахівці з 26-річним досвідом в розробці, модернізації і технічному супроводі для банківських установ.

ЩО МИ РОБИМО?

# НОВИНИ

it-park-16

Завдяки послузі розширеної підтримки продуктів Oracle від CS фінансові установи можуть уникнути прогнозуємих зупинок і помилок в роботі баз даних, пов’язаних із ними серверів та програмного забезпечення. В тих випадках, коли попередити виникнення збоїв з якоїсь причини було неможливо, наші фахівці максимально швидко відновлюють безперебійну роботу цих систем.

Кому потрібна послуга?

Фінансові установи, що потребують обробки величезних об’ємів даних і транзакцій, стикаються з викликами у використанні навіть таких сучасних технологічних рішень як система керування базами даних Oracle, інтеграційні продукти Oracle GoldenGate і Data Integrator та сервери додатків WebLogic. Гальмування і зупинка роботи систем, складнощі з інтеграцією нових елементів, критичні для безпеки даних збої – все це дорого коштує і створює чималі репутаційні ризики. Ці проблеми можна вирішити, але набагато краще – взагалі не допустити.

Послугу розширеної підтримки Oracle від CS найчастіше замовляють компанії, що розділяють цю думку і довіряють 26-річному досвіду фахівців CS в розробці, модернізації і технічному супроводі для банківських установ.

Для отримання такої підтримки не обов’язково бути користувачем програмних рішень CS. З багаторічного досвіду ми розуміємо, що кожна компанія має унікальний склад і архітектуру програмного забезпечення, тому готуємо фахівців, які можуть забезпечити досконалу роботу Oracle з прикладними системами інших розробників.

Навіть якщо в компанії є власний відділ DBA, послуга розширеної підтримки Oracle від CS як додатковий засіб забезпечення стабільної і безперебійної роботи БД – це вибір компаній, що високо цінують свою репутацію і знають реальну вартість зупинки чи збою системи.

Як працює розширена підтримка продуктів Oracle від CS?

Послуга розширеної підтримки продуктів Oracle насамперед направлена на попередження будь-яких збоїв в базах даних, щоб нашим клієнтам взагалі не довелося зіткнутися з ними. Швидке відновлення безперебійної роботи баз даних та пов’язаного з ними програмного забезпечення в разі, якщо проблема все ж виникла – це ще один пріоритет в роботі наших фахівців.

Завдяки проактивному підходу програмне забезпечення вчасно оновлюється, усуваються вже виявлені недоліки, завдяки чому підвищується безпека зберігання і передачі даних. Спеціалісти знаходять в логах найменші ймовірності збоїв системи і аналізують їх із метою виявлення закономірностей та кореляцій, що з часом можуть призвести до значно більших проблем або відтворитися в критичнішій формі.

Фахівці підтримки Oracle добре знаються і на терміновому усуненні проблем. Ми розуміємо, що кожна секунда зупинки в роботі системи надзвичайно важлива для наших клієнтів. Спеціалісти CS мають досвід і пріоритет швидкої локалізації джерела збою та експрес-вирішення задач з зірочкою.

Відновлення після збоїв, усунення критичних помилок і інші роботи можуть як повністю делегуватися фахівцям CS так і виконуватися спільно з DBA замовника. На нас можна розраховувати як на надійний тил, оперативну базу знань, додатковий мозковий центр і робочі руки.

Що входить в послугу розширеної технічної підтримки?

З метою контролю стану та роботи СКБД та підтримки її в актуальному стані наші спеціалісти беруть на себе щоденне та планове виконання задач:

  • Регламентні роботи з моніторингу БД та аналізування лог-файлів
  • Збирання та аналіз графіків, таблиць, оригінальних протоколів
  • Аналіз інцидентів
  • Аналіз щодо оптимізації продуктивності роботи системи
  • Фінальна консолідація інформації за результатами аналізу в щоденному зведеному протоколі checklist з описом помилок (за їх наявності), рекомендаціями щодо вирішення та переліком виконаних дій
  • Встановлення необхідних патчів із попереднім тестуванням
  • Реорганізація сегментів БД з метою підвищення продуктивності
  • Тощо

190623_ua

За бажанням наш замовник може отримати додаткові послуги, які не ввійшли до стандартного пакету за договором: навантажувальне тестування, тестування програмно-апаратних комплексів на продуктивність, оновлення системного ПЗ, установлення нових релізів та версій, різноманітних міграцій тощо.

Чому нам можна довіряти?

Компанія CS є партнером Oracle вже більше 20 років, має права на розповсюдження та технічну підтримку програмних продуктів Oracle та вкладає багато зусиль в підготовку найкращих фахівців.

Кожен з наших співробітників – спеціаліст із високою кваліфікацією та експерт з окремих технологій, який має значний досвід роботи та сертифікацію від Oracle. Наші фахівці регулярно проходять навчання в Oracle University з подальшою атестацією, де опановують нові технології і версії програмного забезпечення.

Наразі наші фахівці підтримують зв’язок з експертами Oracle за допомогою онлайн-сесій, семінарів та регулярно приймають участь у головній конференції Oracle OpenWorld .

Понад 150 баз даних і серверів додатків вже знаходяться під щоденним контролем фахівців підтримки Oracle від CS. Нам довіряють бізнес-критичні застосунки!

Як замовити послугу розширеної підтримки Oracle від CS?

Для отримання додаткових матеріалів та індивідуальної консультації з питань розширеної підтримки Oracle, будь ласка, надішліть запит на електронну пошту: [email protected]

Успішний запуск АБС Б2 є важливою віхою для нашого Банку. Досягнення безперебійного, одноразового переходу встановлює новий еталон ефективності та інновацій у банківській сфері. Ми щиро вдячні команді компанії CS за їхню відданість та наполегливу працю, що сприяли успішній реалізації цього проєкту. Ми з нетерпінням очікуємо на подальше партнерство та продовження впровадження інновацій у нашій трансформаційній подорожі
mihail-iovu_comitetul-de-conducere
Міхаїл Йову
Заступник Голови Правління, Moldindconbank
ОТП Банк успішно співпрацює з компанією CS понад 15 років. За цей час було реалізовано низку ключових проєктів, зокрема впровадження звітності для НБУ, операційної системи Б2, сховища даних та інтернет-банкінгу для корпоративних клієнтів. Ми високо цінуємо здатність CS пропонувати комплексні та інтегровані рішення, що дозволили нам автоматизувати end-to-end процеси й суттєво підвищити рівень цифровізації. Особливо відзначаємо гнучкість та індивідуальний підхід команди CS, що дає змогу адаптувати технології до потреб нашого бізнесу та будувати справжнє партнерство
zobrazhennya_viber_2025-02-18_14-58-03-941
Лілія Лазепко
Член Правління, ОТП Банк Україна
Нова платформа CFRONT дозволяє ГЛОБУС БАНКУ впевнено освоювати новий для себе ринок роздрібного кредитування. Завдяки рішенню наших партнерів з СS увесь процес забирає лічені хвилини: 1 хвилина на ухвалення рішення і 10 хвилин на оформлення всіх необхідних для видачі кредиту документів. Впевнена, це сподобається нашим клієнтам та партнерам. Отримавши таку багатофункціональну та зручну систему, як CFRONT, банк ГЛОБУС має дуже амбітні плани та цілі на ринку роздрібного кредитування
olena-dmitrieva
Олена Дмітрієва
Перша заступниця Голови Правління, ГЛОБУС БАНК
Однозначно, створення мобільного банкінгу – це поєднання функціональності, простоти та естетики. Зараз бачимо, що наші спільні зусилля з командою розробників мають позитивні відгуки та хорошу динаміку користування. Банк Львів повністю підтримує відкриту та зрозумілу комунікацію з клієнтами: поділяємо їхні потреби та орієнтуємося на актуальність функціоналу
tamar-thelidze-2-scaled-1
Тамар Тхелідзе
Заступниця Голови Правління, Банк Львів
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ?

    img