Ми пропонуємо всебічну підтримку як програмного забезпечення CS, так і продуктів наших партнерів — СУБД, ПЗ Oracle та обладнання.
Технічна підтримка та супровід проєктів — це характерна риса компанії CS, яка надає нам конкурентну перевагу у сфері постачання програмного забезпечення для фінансових установ. Ми не просто продаємо програмне забезпечення, а прагнемо вибудовувати довгострокові стосунки з кожним клієнтом, дбаючи про всебічний супровід кожного проєкту, індивідуальне налаштування та вчасне оновлення.
Базова підтримка
Інвестуючи в рішення CS, наші клієнти отримують повний пакет послуг:
Гарантійна, SLA та VIP підтримка
Після старту проєкту ми надаємо гарантійну підтримку наших рішень.
Для клієнтів, які потребують більш індивідуалізованого підходу, можемо надавати SLA- та VIP-підтримку. Ці послуги включають пріоритетний доступ до наших спеціалістів, гарантовані терміни відповіді на звернення та індивідуальні рішення для складних та специфічних випадків.
Додаткові Послуги
Ми надаємо ряд додаткових послуг, які покликані покращити клієнтський досвід користування нашими продуктами:
Навчальні можливості
Перехід фінансової установи на АБС Б2 передбачає базове навчання користувачів роботі з системою з урахуванням специфіки бізнес-процесів замовника. Ми також пропонуємо навчальні програми для адміністраторів АБС Б2 з метою максимізації ефективності використання наших продуктів.
Для отримання більш детальної інформації щодо організації курсів адміністраторів АБС Б2, будь ласка, звертайтесь до нас з індивідуальним запитом.
Співпраця з навчальними закладами
Ми пропонуємо безкоштовну передачу та встановлення нашого програмного забезпечення АБС Б2 у вищих навчальних закладах України для освітніх цілей. Зацікавлені ВНЗ можуть зробити запит на електронну пошту.
Раді відповісти
на ваші питання
(всі поля обов'язкові до заповнення)