
УСЕ, ЩО ПОТРІБНО СТРАХОВОМУ ПОСЕРЕДНИКУ
MLM::eCSpert забезпечує автоматизацію ведення агентської мережі, розрахунок винагороди консультантам, облік конкурсів, що проводяться серед консультантів, розрахунок бонусів і кар'єри консультантів, а також автоматизацію інформаційного обміну між страховою компанією й організатором продажу.
MLM::eCSpert дозволяє побудувати ефективну систему мотивації персоналу, обліковувати інформацію про всю агентську структуру та кар’єру.
Завдяки трирівневій архітектурі системи та єдиній базі даних у всіх підрозділах страхового посередника створюється єдиний інформаційний простір.

ЗРУЧНІСТЬ, НАДІЙНІСТЬ, ПРОДУКТИВНІСТЬ
Інтерфейс для інформаційного обміну між посередником і СК дозволяє здійснювати відправлення реєстрів заяв у страхові компанії, імпортувати з СК дані про договори й додаткові угоди, а також вести листування із СК.
Система заснована на промисловій СКБД Oracle, що є лідером на ринку СКБД для корпоративних інформаційних систем. Висока надійність і продуктивність СКБД Oracle забезпечує можливість автоматизації сотень робочих місць й оброблення величезних обсягів даних.

-
Ведення необхідної інформації про договори страхування: про страхувальників і застрахованих осіб, заяви і страхові поліси, ураховуючи платіжний календар і фактичні премії; синхронізація інформації з даними страхової компанії.
-
Розрахунки у виробничих періодах: одиниць, агентської винагороди, бонусних одиниць та інше. Всі розрахунки, а також список бонусів налаштовуються відповідно до бізнес-процесів страхових посередників.
-
Можливість внесення змін у закриті виробничі періоди.
-
Визначення планів залежно від рівня консультантів або індивідуально. У системі автоматизовано весь процес, від нарахування винагород до формування актів виконаних робіт. Водночас ураховано можливі сторнування та донарахування за результатами перерахунків, пов'язаних зі змінами в закритих періодах.
-
Система дозволяє формувати детальні й зручні аналітичні звіти як для реалізації управлінських функцій, так і для надання об'єктивної інформації консультантам за результатами їхньої діяльності, що є додатковим засобом мотивації.
-
У системі передбачено ведення історії розрахунків, історії змін кар'єри, рівня, статусу агента й т.д. Це дуже зручно з точки зору аналізу тенденцій і контролю змін.
ПЕРЕВАГИ РІШЕННЯ
