Зв’яжіться з нами
Зв’яжіться з нами

Компанія CS в своїй роботі орієнтується, перш за все, на клієнта – його потреби, інтереси, очікування. Це дозволяє нам створювати програмне забезпечення, яке не тільки базується на самих передових технологіях, але і відповідає найвищим вимогам кінцевих користувачів.
Але ми не стоїмо на місці – ми прагнемо підвищити рівень задоволеності клієнтів, зокрема, ми удосконалюємо свої навики в наданні кваліфікованої допомоги замовникам під час роботи з нашою продукцією.
З цією метою для спеціалістів служби технічної підтримки фронт-офісних систем у липні був організований тренінг «Ефективний діалог – позитивний імідж компанії».
Більша частина тренінгу була побудована на розігруванні робочих діалогів «клієнт – співробітник служби підтримки». Під час тренінгу всі учасники мали можливість побувати в ролі клієнта та зі сторони оцінити, наскільки ефективним і комфортним було спілкування, і що можна поліпшити, щоб клієнт отримав максимально повну інформацію щодо свого питання і залишився повністю задоволений обслуговуванням.

280715_1

З основними інструментами ведення ефективного діалогу наших спеціалістів знайомила досвідчений бізнес-тренер Олена Лисих. Всі учасники тренінгу отримали від Олени індивідуальний зворотний зв’язок щодо персональних особливостей ведення діалогу та професійні поради, які знадобляться в роботі служби підтримки.

280715_2

Учасники тренінгу дякують організаторам цього заходу і висловлюють впевненість у тому, що отримані знання та навики дозволять їм ще краще відчувати і чути кожного клієнта.

Повернутись
Поділитися статтею
Успішний запуск АБС Б2 є важливою віхою для нашого Банку. Досягнення безперебійного, одноразового переходу встановлює новий еталон ефективності та інновацій у банківській сфері. Ми щиро вдячні команді компанії CS за їхню відданість та наполегливу працю, що сприяли успішній реалізації цього проєкту. Ми з нетерпінням очікуємо на подальше партнерство та продовження впровадження інновацій у нашій трансформаційній подорожі
mihail-iovu_comitetul-de-conducere
Міхаїл Йову
Заступник Голови Правління, Moldindconbank
ОТП Банк успішно співпрацює з компанією CS понад 15 років. За цей час було реалізовано низку ключових проєктів, зокрема впровадження звітності для НБУ, операційної системи Б2, сховища даних та інтернет-банкінгу для корпоративних клієнтів. Ми високо цінуємо здатність CS пропонувати комплексні та інтегровані рішення, що дозволили нам автоматизувати end-to-end процеси й суттєво підвищити рівень цифровізації. Особливо відзначаємо гнучкість та індивідуальний підхід команди CS, що дає змогу адаптувати технології до потреб нашого бізнесу та будувати справжнє партнерство
zobrazhennya_viber_2025-02-18_14-58-03-941
Лілія Лазепко
Член Правління, ОТП Банк Україна
Нова платформа CFRONT дозволяє ГЛОБУС БАНКУ впевнено освоювати новий для себе ринок роздрібного кредитування. Завдяки рішенню наших партнерів з СS увесь процес забирає лічені хвилини: 1 хвилина на ухвалення рішення і 10 хвилин на оформлення всіх необхідних для видачі кредиту документів. Впевнена, це сподобається нашим клієнтам та партнерам. Отримавши таку багатофункціональну та зручну систему, як CFRONT, банк ГЛОБУС має дуже амбітні плани та цілі на ринку роздрібного кредитування
olena-dmitrieva
Олена Дмітрієва
Перша заступниця Голови Правління, ГЛОБУС БАНК
Однозначно, створення мобільного банкінгу – це поєднання функціональності, простоти та естетики. Зараз бачимо, що наші спільні зусилля з командою розробників мають позитивні відгуки та хорошу динаміку користування. Банк Львів повністю підтримує відкриту та зрозумілу комунікацію з клієнтами: поділяємо їхні потреби та орієнтуємося на актуальність функціоналу
tamar-thelidze-2-scaled-1
Тамар Тхелідзе
Заступниця Голови Правління, Банк Львів
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ?

    img