Зв’яжіться з нами
Зв’яжіться з нами

Компанія CS розробила та впровадила у Райффайзен Банк Аваль нове, гнучке й ефективне рішення, за допомогою якого в банку почала працювати потужна автоматизована система кредитування.

Банк поставив завдання, яке спочатку звучало так: реалізація бізнес-процесу для автоматичної перевірки та аналізу кредитних історій з можливістю прийняття автоматичних рішень по клієнту.

В результаті компанія CS надала банку універсальний інструмент з широкими можливостями для побудови та управління процесами прийняття рішень – CS BPM. Тепер банк самостійно налаштовує правила бізнес-процесів, визначає джерела даних, сценарії обробки та аналізу даних, і все це виконується фахівцями банку в зручному середовищі візуального програмування.

Упровадження програмного забезпечення в банку пройшло успішно переважно завдяки злагодженій роботі фахівців компанії CS і банку.

У Райффайзен Банк Аваль з’явилася своя власна система управління процесами для кредитних потоків, яка швидко обробляє великі масиви даних згідно з налаштованими правилами, виконує аналіз та маршрутизацію кредитних заявок, і навіть бере на себе оцінку та прийняття рішень.

Олександр Москалець, APS Manager, Райффайзен Банк Аваль:

Спочатку конструктор правил запитувався у цілях однієї задачі, але в процесі розробки з’ясувалося, що це досить потужний інструмент аналізу даних! Нове програмне забезпечення може бути використане як для аналізу кредитної історії позичальника за даними з кредитних бюро, так і в якості “двигуна” прийняття рішень за кредитними заявками (враховуючи можливість підключення до зовнішніх джерел даних), а також як “транспорт” із розрахунками логік “на льоту “(обмін повідомленнями в XML форматі між ПЗ). Дякуємо колегам з CS за те, що вони перейнялися ідеєю створення гнучкого інструменту аналізу даних.

Повернутись
Поділитися статтею
Успішний запуск АБС Б2 є важливою віхою для нашого Банку. Досягнення безперебійного, одноразового переходу встановлює новий еталон ефективності та інновацій у банківській сфері. Ми щиро вдячні команді компанії CS за їхню відданість та наполегливу працю, що сприяли успішній реалізації цього проєкту. Ми з нетерпінням очікуємо на подальше партнерство та продовження впровадження інновацій у нашій трансформаційній подорожі
mihail-iovu_comitetul-de-conducere
Міхаїл Йову
Заступник Голови Правління, Moldindconbank
ОТП Банк успішно співпрацює з компанією CS понад 15 років. За цей час було реалізовано низку ключових проєктів, зокрема впровадження звітності для НБУ, операційної системи Б2, сховища даних та інтернет-банкінгу для корпоративних клієнтів. Ми високо цінуємо здатність CS пропонувати комплексні та інтегровані рішення, що дозволили нам автоматизувати end-to-end процеси й суттєво підвищити рівень цифровізації. Особливо відзначаємо гнучкість та індивідуальний підхід команди CS, що дає змогу адаптувати технології до потреб нашого бізнесу та будувати справжнє партнерство
zobrazhennya_viber_2025-02-18_14-58-03-941
Лілія Лазепко
Член Правління, ОТП Банк Україна
Нова платформа CFRONT дозволяє ГЛОБУС БАНКУ впевнено освоювати новий для себе ринок роздрібного кредитування. Завдяки рішенню наших партнерів з СS увесь процес забирає лічені хвилини: 1 хвилина на ухвалення рішення і 10 хвилин на оформлення всіх необхідних для видачі кредиту документів. Впевнена, це сподобається нашим клієнтам та партнерам. Отримавши таку багатофункціональну та зручну систему, як CFRONT, банк ГЛОБУС має дуже амбітні плани та цілі на ринку роздрібного кредитування
olena-dmitrieva
Олена Дмітрієва
Перша заступниця Голови Правління, ГЛОБУС БАНК
Однозначно, створення мобільного банкінгу – це поєднання функціональності, простоти та естетики. Зараз бачимо, що наші спільні зусилля з командою розробників мають позитивні відгуки та хорошу динаміку користування. Банк Львів повністю підтримує відкриту та зрозумілу комунікацію з клієнтами: поділяємо їхні потреби та орієнтуємося на актуальність функціоналу
tamar-thelidze-2-scaled-1
Тамар Тхелідзе
Заступниця Голови Правління, Банк Львів
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ?

    img