Зв’яжіться з нами
Зв’яжіться з нами

З 5 серпня 2019 року українська банківська система перейшла на міжнародний стандарт номера банківського рахунку IBAN.

IBAN – це міжнародний номер банківського рахунку, що спочатку був призначений для стандартизації міжбанківських платежів на території Євросоюзу. Зараз стандарт використовується більш ніж в 60 країнах світу, до яких незабаром приєднається і Україна. Номери рахунків в українських банках відтепер будуть складатися з 29 буквено-цифрових символів – заміна двох реквізитів (код банку, номер рахунку) одним кодом робить як внутрішньоукраїнські перерахування, так і міжнародні швидшими і зручнішими.

Для компанії CS це був складний, трудомісткий і цікавий проект. Після того як в травні 2018 року НБУ був анонсований старт робіт по впровадженню основних положень міжнародного стандарту IBAN, фахівці СS брали активну участь в нарадах робочої групи. Комунікації з представниками НБУ і банками дозволили нам ще в процесі обговорення попереджати технічно некоректні шляхи реалізації деяких постанов.

Реалізація проекту переходу виконувалась у вкрай стислі терміни. По-перше, нашим клієнтам було важливо заздалегідь пересвідчитися, що в нас є готові робочі рішення. Тому вже в лютому ми надали першу версію АБС Б2 для тестування на стенді системи електронних платежів (СЕП) НБУ. По-друге, нам самим було важливо переконатися в коректності відкриття рахунків в новому форматі і зручності введення платіжних документів. Тому ще до того як передати оновлену версію АБС Б2 банкам фахівці СS самостійно протестували інтерфейс системи з оновленою версією СЕП НБУ.

Перехід на роботу з банківським номером рахунку торкнувся абсолютно всіх підсистем АБС Б2, а також всіх інтеграційних рішень із зовнішніми системами, що працюють з рахунками: системи дистанційного обслуговування клієнтів iFOBS, системи прийому платежів і завантаження даних з усіх зовнішніх застосунків.

Наразі можемо констатувати, що початок переходу на міжнародний стандарт номера банківського рахунку IBAN пройшов вдало, критичних проблем у роботі рішень CS не виявлено. Процес переходу на стандарт IBAN став однією з найважливіших подій в галузі за останній рік, його введення дозволить гармонізувати український платіжний простір з європейським.

Успішний запуск АБС Б2 є важливою віхою для нашого Банку. Досягнення безперебійного, одноразового переходу встановлює новий еталон ефективності та інновацій у банківській сфері. Ми щиро вдячні команді компанії CS за їхню відданість та наполегливу працю, що сприяли успішній реалізації цього проєкту. Ми з нетерпінням очікуємо на подальше партнерство та продовження впровадження інновацій у нашій трансформаційній подорожі
mihail-iovu_comitetul-de-conducere
Міхаїл Йову
Заступник Голови Правління, Moldindconbank
ОТП Банк успішно співпрацює з компанією CS понад 15 років. За цей час було реалізовано низку ключових проєктів, зокрема впровадження звітності для НБУ, операційної системи Б2, сховища даних та інтернет-банкінгу для корпоративних клієнтів. Ми високо цінуємо здатність CS пропонувати комплексні та інтегровані рішення, що дозволили нам автоматизувати end-to-end процеси й суттєво підвищити рівень цифровізації. Особливо відзначаємо гнучкість та індивідуальний підхід команди CS, що дає змогу адаптувати технології до потреб нашого бізнесу та будувати справжнє партнерство
zobrazhennya_viber_2025-02-18_14-58-03-941
Лілія Лазепко
Член Правління, ОТП Банк Україна
Нова платформа CFRONT дозволяє ГЛОБУС БАНКУ впевнено освоювати новий для себе ринок роздрібного кредитування. Завдяки рішенню наших партнерів з СS увесь процес забирає лічені хвилини: 1 хвилина на ухвалення рішення і 10 хвилин на оформлення всіх необхідних для видачі кредиту документів. Впевнена, це сподобається нашим клієнтам та партнерам. Отримавши таку багатофункціональну та зручну систему, як CFRONT, банк ГЛОБУС має дуже амбітні плани та цілі на ринку роздрібного кредитування
olena-dmitrieva
Олена Дмітрієва
Перша заступниця Голови Правління, ГЛОБУС БАНК
Однозначно, створення мобільного банкінгу – це поєднання функціональності, простоти та естетики. Зараз бачимо, що наші спільні зусилля з командою розробників мають позитивні відгуки та хорошу динаміку користування. Банк Львів повністю підтримує відкриту та зрозумілу комунікацію з клієнтами: поділяємо їхні потреби та орієнтуємося на актуальність функціоналу
tamar-thelidze-2-scaled-1
Тамар Тхелідзе
Заступниця Голови Правління, Банк Львів
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ?

    img