Зв’яжіться з нами
Зв’яжіться з нами

У вересні 2012р. спеціалісти компанії CS завершили останній етап впровадження комплексу систем автоматизації в страховій компанії Allianz РОСНО Жизнь (Росія, Москва).

Третій етап автоматизації включав в себе модернізацію та впровадження модулів системи автоматизації страхування життя LISA: модуль обліку колективних договорів страхування, модуль обліку інвестиційного доходу, модуль врегулювання збитків.

Також спеціалісти компанії CS здійснили доробку інтерфейсу обміну даними з системою SAP для підтримки колективних договорів страхування. Система була модернізована з урахуванням змін в актуарних методиках, був реалізований розрахунок РЗНЗ, налаштовані нові страхові продукти.

Для більш ефективної взаємодії зовнішніх систем та системи LISA був розроблений механізм конвертації даних про нові договори страхування з формату зовнішніх систем в формат імпорту LISA. Також було покращено механізм імпорту в систему інформації про договори страхування – реєстри формату Excel та CS:iLife.

Однак завершення впровадження не означає, що всі задачі автоматизації вирішено. На цей час весь комплекс впроваджених систем переданий в експлуатацію, а його подальший розвиток відбувається в рамках договору на супровід.

Крім того, спеціалісти CS спільно з спеціалістами замовника (СК Allianz РОСНО Жизнь) провели комплексне програмно-апаратне навантажувальне тестування.

Метою даного тестування було визначення відповідності поточного обладнання плановому збільшенню навантаження, з врахуванням збільшення кількості користувачів та кількості застрахованих. Було проведено тестування найбільш затребуваних операцій з піковим розміром бази даних (БД) в 2 мільйони застрахованих та емуляції одночасної роботи 150 користувачів. Результатом тестування став вибір замовником оновленої конфігурації для серверу БД. Крім того, була проведена оптимізація ряду операцій, з метою підвищення швидкодії систем на великих об’ємах даних.

Анатолій Кузнєцов, директор департаменту ІТ Allianz Росно Жизнь:

В 2012 році пророблений великий об’єм робіт по доробці програмного забезпечення та впровадженню програмного комплексу. Зараз 100% договорів враховується в новій системі. Саме таку задачу наша компанія ставила собі в минулому році. Як завжди, чимала складність в подібних проектах полягає в задачі міграції історичних даних. В цьому напрямку ми теж відчули значну підтримку з боку компанії CS. Співпраця з CS не припиняється й в 2013 році, попереду нові задачі та впровадження.

Про страхову компанію Allianz РОСНО Жизнь

Allianz РОСНО Жизнь було створено у вересні 2003 р., й 14 вересня 2004 р. офіційно об’явила про старт продажів. Компанія належить холдингу Allianz New Europe, що входить в склад міжнародної фінансово-страхової групи Allianz SE.

Allianz РОСНО Жизнь – страховик життя федерального рівня. Основними напрямками діяльності компанії є ризикове та змішане страхування життя, а також рентне страхування. За підсумками 2011 року страховик зібрав 3,0 млрд. рублів страхової премії, зайняв 6-е місце за внесками по страхуванню життя серед російських страхових компаній (за даними ФССН). Розмір страхових резервів Allianz РОСНО Жизнь на 31.12.10 склав 4 305 млн рублів.

В липні 2012 року національне рейтингове агентство «Експерт РА» знову підтвердило рейтинг надійності Allianz РОСНО Жизнь на найвищому рівні А++ («Виключно високий рейтинг надійності»).

Повернутись
Поділитися статтею
Успішний запуск АБС Б2 є важливою віхою для нашого Банку. Досягнення безперебійного, одноразового переходу встановлює новий еталон ефективності та інновацій у банківській сфері. Ми щиро вдячні команді компанії CS за їхню відданість та наполегливу працю, що сприяли успішній реалізації цього проєкту. Ми з нетерпінням очікуємо на подальше партнерство та продовження впровадження інновацій у нашій трансформаційній подорожі
mihail-iovu_comitetul-de-conducere
Міхаїл Йову
Заступник Голови Правління, Moldindconbank
ОТП Банк успішно співпрацює з компанією CS понад 15 років. За цей час було реалізовано низку ключових проєктів, зокрема впровадження звітності для НБУ, операційної системи Б2, сховища даних та інтернет-банкінгу для корпоративних клієнтів. Ми високо цінуємо здатність CS пропонувати комплексні та інтегровані рішення, що дозволили нам автоматизувати end-to-end процеси й суттєво підвищити рівень цифровізації. Особливо відзначаємо гнучкість та індивідуальний підхід команди CS, що дає змогу адаптувати технології до потреб нашого бізнесу та будувати справжнє партнерство
zobrazhennya_viber_2025-02-18_14-58-03-941
Лілія Лазепко
Член Правління, ОТП Банк Україна
Нова платформа CFRONT дозволяє ГЛОБУС БАНКУ впевнено освоювати новий для себе ринок роздрібного кредитування. Завдяки рішенню наших партнерів з СS увесь процес забирає лічені хвилини: 1 хвилина на ухвалення рішення і 10 хвилин на оформлення всіх необхідних для видачі кредиту документів. Впевнена, це сподобається нашим клієнтам та партнерам. Отримавши таку багатофункціональну та зручну систему, як CFRONT, банк ГЛОБУС має дуже амбітні плани та цілі на ринку роздрібного кредитування
olena-dmitrieva
Олена Дмітрієва
Перша заступниця Голови Правління, ГЛОБУС БАНК
Однозначно, створення мобільного банкінгу – це поєднання функціональності, простоти та естетики. Зараз бачимо, що наші спільні зусилля з командою розробників мають позитивні відгуки та хорошу динаміку користування. Банк Львів повністю підтримує відкриту та зрозумілу комунікацію з клієнтами: поділяємо їхні потреби та орієнтуємося на актуальність функціоналу
tamar-thelidze-2-scaled-1
Тамар Тхелідзе
Заступниця Голови Правління, Банк Львів
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ?

    img