Зв’яжіться з нами
Зв’яжіться з нами

Новий модуль взаємодії Б2 з комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» дозволяє банкам швидко та зручно приймати платежі за комунальні, комунікаційні та інші послуги, обмінюючись необхідними даними з КП ГІОЦ у режимі онлайн.

220414_1

Завданням проекту була реалізація альтернативної зручнішої взаємодії з комунальним підприємством. Раніше платежі за допомогою КП ГІОЦ могли обслуговуватися в Б2 тільки в режимі офлайн, що не дозволяло отримувати з КП ГІОЦ актуальні дані щодо виставленого рахунку та підтвердження можливості прийому платежу.

Тепер для прийому комунальних платежів у м. Києві банківські співробітники мають можливість швидко налаштовувати договори за максимально спрощеним механізмом, швидко вводити платіж з автоматичним заповненням параметрів і надавати клієнту квитанцію, одержану від КП ГІОЦ, одразу після прийому платежу.

В рамках проекту реалізована робота за договорами: Комунальні рахунки – оплата комунальних послуг, Кабельне телебачення (КТС та НПО ІТ), а також Батьківська плата – оплата за відвідування дитячих садочків.

Розробка є затребуваною для київських відділень банків, оскільки КП ГІОЦ переходить на взаємодію з банками виключно в режимі онлайн.

Повернутись
Поділитися статтею
Успішний запуск АБС Б2 є важливою віхою для нашого Банку. Досягнення безперебійного, одноразового переходу встановлює новий еталон ефективності та інновацій у банківській сфері. Ми щиро вдячні команді компанії CS за їхню відданість та наполегливу працю, що сприяли успішній реалізації цього проєкту. Ми з нетерпінням очікуємо на подальше партнерство та продовження впровадження інновацій у нашій трансформаційній подорожі
mihail-iovu_comitetul-de-conducere
Міхаїл Йову
Заступник Голови Правління, Moldindconbank
ОТП Банк успішно співпрацює з компанією CS понад 15 років. За цей час було реалізовано низку ключових проєктів, зокрема впровадження звітності для НБУ, операційної системи Б2, сховища даних та інтернет-банкінгу для корпоративних клієнтів. Ми високо цінуємо здатність CS пропонувати комплексні та інтегровані рішення, що дозволили нам автоматизувати end-to-end процеси й суттєво підвищити рівень цифровізації. Особливо відзначаємо гнучкість та індивідуальний підхід команди CS, що дає змогу адаптувати технології до потреб нашого бізнесу та будувати справжнє партнерство
zobrazhennya_viber_2025-02-18_14-58-03-941
Лілія Лазепко
Член Правління, ОТП Банк Україна
Нова платформа CFRONT дозволяє ГЛОБУС БАНКУ впевнено освоювати новий для себе ринок роздрібного кредитування. Завдяки рішенню наших партнерів з СS увесь процес забирає лічені хвилини: 1 хвилина на ухвалення рішення і 10 хвилин на оформлення всіх необхідних для видачі кредиту документів. Впевнена, це сподобається нашим клієнтам та партнерам. Отримавши таку багатофункціональну та зручну систему, як CFRONT, банк ГЛОБУС має дуже амбітні плани та цілі на ринку роздрібного кредитування
olena-dmitrieva
Олена Дмітрієва
Перша заступниця Голови Правління, ГЛОБУС БАНК
Однозначно, створення мобільного банкінгу – це поєднання функціональності, простоти та естетики. Зараз бачимо, що наші спільні зусилля з командою розробників мають позитивні відгуки та хорошу динаміку користування. Банк Львів повністю підтримує відкриту та зрозумілу комунікацію з клієнтами: поділяємо їхні потреби та орієнтуємося на актуальність функціоналу
tamar-thelidze-2-scaled-1
Тамар Тхелідзе
Заступниця Голови Правління, Банк Львів
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ?

    img