Зв’яжіться з нами
Зв’яжіться з нами

Проект міграції здійснено за сприяння компанії СS.

Модернізація була здійснена за рахунок як інтеграції до існуючих систем, так і повної заміни цілої низки програмних продуктів ПАТ «МТБ Банк» на ключові рішення CS. Були впроваджені:

  • АБС Б2 – автоматизована банківська система, що надає повний спектр обслуговування клієнтів – від виконання простих банківських операцій до повної автоматизації роботи зі складними банківськими продуктами, побудови аналітичних звітів і взаємодії з зовнішніми системами.
  • JetB2 Front-end – клієнтське робоче місце користувача АБС Б2, представляє собою веб-додаток, що реалізує функціональність фронт-офісної частини стандартного win32-клієнта АБС Б2.
  • JetB2 Middleware – інтеграційна платформа, що забезпечує взаємодію JetB2 і АБС Б2. Інтерфейс з БД реалізований за допомогою так званих веб-сервісів, також розроблених CS.
  • iFOBS – система інтернет-банкінгу, що дозволяє банку організовувати дистанційне обслуговування клієнтів максимально безпечно та ефективно.
  • iB2 – система єдиного карткового рахунку, що забезпечує роботу з поточними та картковими рахунками в режимі єдиного рахунку й автоматизує роботу з картковими продуктами клієнта за допомогою АБС Б2.
  • CBGate – інтерфейс, що призначений для здійснення взаємодії системи клієнт-банк сторонньої компанії-виробника з АБС Б2.

Відтепер усі ключові бізнес-процеси банку ведуться в єдиному середовищі, що значно спростило та пришвидшило роботу банку на всіх ланках.

Проект міграції від моменту узгодження вимог до введення рішень в промислову експлуатацію було реалізовано за сім місяців і без залучення розробників систем, з яких виконувався перехід – виключно за рахунок злагодженої роботи співробітників ПАТ «МТБ Банк» та спеціалістів компанії CS.

Успішний запуск АБС Б2 є важливою віхою для нашого Банку. Досягнення безперебійного, одноразового переходу встановлює новий еталон ефективності та інновацій у банківській сфері. Ми щиро вдячні команді компанії CS за їхню відданість та наполегливу працю, що сприяли успішній реалізації цього проєкту. Ми з нетерпінням очікуємо на подальше партнерство та продовження впровадження інновацій у нашій трансформаційній подорожі
mihail-iovu_comitetul-de-conducere
Міхаїл Йову
Заступник Голови Правління, Moldindconbank
ОТП Банк успішно співпрацює з компанією CS понад 15 років. За цей час було реалізовано низку ключових проєктів, зокрема впровадження звітності для НБУ, операційної системи Б2, сховища даних та інтернет-банкінгу для корпоративних клієнтів. Ми високо цінуємо здатність CS пропонувати комплексні та інтегровані рішення, що дозволили нам автоматизувати end-to-end процеси й суттєво підвищити рівень цифровізації. Особливо відзначаємо гнучкість та індивідуальний підхід команди CS, що дає змогу адаптувати технології до потреб нашого бізнесу та будувати справжнє партнерство
zobrazhennya_viber_2025-02-18_14-58-03-941
Лілія Лазепко
Член Правління, ОТП Банк Україна
Нова платформа CFRONT дозволяє ГЛОБУС БАНКУ впевнено освоювати новий для себе ринок роздрібного кредитування. Завдяки рішенню наших партнерів з СS увесь процес забирає лічені хвилини: 1 хвилина на ухвалення рішення і 10 хвилин на оформлення всіх необхідних для видачі кредиту документів. Впевнена, це сподобається нашим клієнтам та партнерам. Отримавши таку багатофункціональну та зручну систему, як CFRONT, банк ГЛОБУС має дуже амбітні плани та цілі на ринку роздрібного кредитування
olena-dmitrieva
Олена Дмітрієва
Перша заступниця Голови Правління, ГЛОБУС БАНК
Однозначно, створення мобільного банкінгу – це поєднання функціональності, простоти та естетики. Зараз бачимо, що наші спільні зусилля з командою розробників мають позитивні відгуки та хорошу динаміку користування. Банк Львів повністю підтримує відкриту та зрозумілу комунікацію з клієнтами: поділяємо їхні потреби та орієнтуємося на актуальність функціоналу
tamar-thelidze-2-scaled-1
Тамар Тхелідзе
Заступниця Голови Правління, Банк Львів
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ?

    img