Зв’яжіться з нами
Зв’яжіться з нами

З 13 січня 2020 року українська банківська система остаточно перейшла на міжнародний стандарт номера банківського рахунку IBAN.

IBAN – це міжнародний номер банківського рахунку, впровадження якого дозволяє гармонізувати український платіжний простір з європейським, а також сприяє подальшій запланованій модернізації системи електронних платежів НБУ.

НБУ почав працювати з IBAN з 5 серпня 2019 року. Планувалось, що перехідний період триватиме до 1 листопада, але на прохання Держказначейства термін було продовжено до 12 січня 2020 року. З 13 січня IBAN став обов’язковим для клієнтів усіх банків України при здійсненні переказів коштів як в національній, так і в іноземних валютах.

Для компанії CS це був складний та трудомісткий проект. Старт робіт по впровадженню основних положень міжнародного стандарту IBAN відбувся ще у травні 2018 року. А вже у лютому 2019, щоб заздалегідь переконати наших клієнтів в наявності готових робочих рішеннь, ми надали першу версію АБС Б2 для тестування на стенді системи електронних платежів (СЕП) НБУ. З 5 серпня рішення СS були переведені на паралельну роботу з IBAN та аналітичним рахунком, і до 12 січня тривав перехідний період, що обумовив зростання складності алгоритмів роботи та трудомісткості виконання доробок.

Був виконаний великий фронт робіт:

  • відбулись зміни на всіх формах, зміни алгоритмів роботи практично всіх підсистем та печатних форм;
  • були проведені доробки інтерфейсу з СЕП;
  • доробки інтерфейсу з ДПА;
  • доробки всіх API та Web-сервісів;
  • були підготовлені рекомендації та супровід робіт по зміні багатьох налаштувань систем.

Перехід на роботу з банківським номером рахунку торкнувся абсолютно всіх підсистем АБС Б2, а також всіх інтеграційних рішень із зовнішніми системами, що працюють з рахунками: системи дистанційного обслуговування клієнтів iFOBS, системи прийому платежів і завантаження даних з усіх зовнішніх застосунків та інших.

Злагодженість роботи команди CS, активна участь наших фахівців в нарадах робочої групи НБУ, гнучка та швидка реакція на всі зміни та постанови дозволили нам вдало перевести всі рішення СS на роботу з міжнародним стандартом номера банківського рахунку IBAN.

Успішний запуск АБС Б2 є важливою віхою для нашого Банку. Досягнення безперебійного, одноразового переходу встановлює новий еталон ефективності та інновацій у банківській сфері. Ми щиро вдячні команді компанії CS за їхню відданість та наполегливу працю, що сприяли успішній реалізації цього проєкту. Ми з нетерпінням очікуємо на подальше партнерство та продовження впровадження інновацій у нашій трансформаційній подорожі
mihail-iovu_comitetul-de-conducere
Міхаїл Йову
Заступник Голови Правління, Moldindconbank
ОТП Банк успішно співпрацює з компанією CS понад 15 років. За цей час було реалізовано низку ключових проєктів, зокрема впровадження звітності для НБУ, операційної системи Б2, сховища даних та інтернет-банкінгу для корпоративних клієнтів. Ми високо цінуємо здатність CS пропонувати комплексні та інтегровані рішення, що дозволили нам автоматизувати end-to-end процеси й суттєво підвищити рівень цифровізації. Особливо відзначаємо гнучкість та індивідуальний підхід команди CS, що дає змогу адаптувати технології до потреб нашого бізнесу та будувати справжнє партнерство
zobrazhennya_viber_2025-02-18_14-58-03-941
Лілія Лазепко
Член Правління, ОТП Банк Україна
Нова платформа CFRONT дозволяє ГЛОБУС БАНКУ впевнено освоювати новий для себе ринок роздрібного кредитування. Завдяки рішенню наших партнерів з СS увесь процес забирає лічені хвилини: 1 хвилина на ухвалення рішення і 10 хвилин на оформлення всіх необхідних для видачі кредиту документів. Впевнена, це сподобається нашим клієнтам та партнерам. Отримавши таку багатофункціональну та зручну систему, як CFRONT, банк ГЛОБУС має дуже амбітні плани та цілі на ринку роздрібного кредитування
olena-dmitrieva
Олена Дмітрієва
Перша заступниця Голови Правління, ГЛОБУС БАНК
Однозначно, створення мобільного банкінгу – це поєднання функціональності, простоти та естетики. Зараз бачимо, що наші спільні зусилля з командою розробників мають позитивні відгуки та хорошу динаміку користування. Банк Львів повністю підтримує відкриту та зрозумілу комунікацію з клієнтами: поділяємо їхні потреби та орієнтуємося на актуальність функціоналу
tamar-thelidze-2-scaled-1
Тамар Тхелідзе
Заступниця Голови Правління, Банк Львів
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ?

    img