Зв’яжіться з нами
Зв’яжіться з нами

Нещодавно ми опублікували новину про впровадження БТТ 3.0 (докладніше –
за посиланням), у якій обіцяли розповісти більш детально про можливості системи та особливо – про можливості нової версії. До вашої уваги – анонсований матеріал.

Витоки створення системи БТТ. Веб-версія 1.0

Сьогодні БТТ є системою для підтримування повного циклу розроблення та супроводження програмних продуктів. Система створювалася на зорі становлення компанії CS для одного з наших партнерів і являла собою онлайн-застосунок для обліку побажань і зауважень клієнтів. А з часом стало зрозуміло, що можливості застосунку також можуть бути корисними нам самим.

Раніше наша взаємодія із замовниками здійснювалася лише за допомогою електронної пошти та в телефонному режимі. З упровадженням БТТ з’явилася можливість вести в заявках усю комунікацію, цілісно відстежувати кожен інцидент замовника і взаємодіяти за інцидентами, розвиваючи та покращуючи цю взаємодію.

Згодом ми стали вести в застосунку облік витрат робочого часу наших співробітників, що дало можливість аналізувати виконані роботи за напрямками, обсягами та витратами часу.

Розвиток БТТ. Win32-інтерфейс 2.0

З використанням БТТ у процесі розроблення програмних продуктів нам знадобилося багато нових параметрів. Стало вочевидь зрозуміло, що наявна архітектура застосунку потребує поліпшення. Так народилася наступна версія БТТ – Win32-застосунок.

У Win32-інтерфейсі з’явилося безліч інструментів, що дозволило полегшити та прискорити процес розроблення програмних продуктів і процес взаємодії із замовниками. Наприклад, з’явилося таке нововведення, як реєстрація телефонних дзвінків із можливістю одночасного формування заявок за цими дзвінками. З’явилася можливість укладання плану робіт за заявками з прив’язкою до співробітників. Крім того, у Win32-застосунку ми реалізували можливість ведення проектів, підпроектів, угруповуючи в них заявки за ієрархією.

Можливості нового БТТ. Веб-версія 3.0

Під час істотного збільшення числа користувачів БТТ і розширення функціональності ми замислилися про створення нової версії системи. У 2019 році було прийнято рішення про розроблення веб-застосунку БТТ 3.0 на основі нового ядра АБС Б2 – B2ng (Angular та Spring).
І вже сьогодні компанія CS розгорнула нову версію для роботи банків.

Застосунок БТТ 3.0 побудовано на сучасних технологіях розроблення, він має новий покращений інтерфейс користувача. Першою новою функцією, реалізованою в БТТ 3.0, є самостійне адміністрування замовниками своїх користувачів. Це особливо актуально для великих банківських структур, у яких багато співробітників користуються БТТ.

Водночас ми подбали про безпеку: частина функцій з адміністрування, передана замовнику, додатково акцептується з нашого боку за допомогою відповідей на автоматизовані запити. Це такі функції як:

  • створення користувача та надання йому прав на певні програмні продукти;
  • змінення користувача, оновлення його реквізитів;
  • видалення користувача;
  • оновлення інформації про довірені вузли – IP-адреси замовника.

Короткострокові та довгострокові плани

У найближчому майбутньому ми плануємо реалізувати для користувачів право підтвердження платності заявок і реалізувати в новому застосунку всі можливості попередньої веб-версії. Наразі ми оновлюємо дизайн заявок для більш комфортної роботи клієнта з ними.

Інтерфейс БТТ 3.0 – український, у подальшому планується впровадження мультимовного інтерфейсу системи.

Наші довгострокові плани:

  • Перенесення до БТТ 3.0 функціональності з Win32-інтерфейсу.
  • Виконання доробок з обліку ресурсів і планів для ведення графіків зайнятості та чергувань співробітників Департаменту супроводу, для ведення особистих планів.
  • Розроблення блоку розслідувань інцидентів із метою їх аналізу.
  • Реалізація двофакторної аутентифікації.

Система БТТ розвивалася і продовжує розвиватися та вдосконалюватися разом
з нами і для вас!

171220_1

Успішний запуск АБС Б2 є важливою віхою для нашого Банку. Досягнення безперебійного, одноразового переходу встановлює новий еталон ефективності та інновацій у банківській сфері. Ми щиро вдячні команді компанії CS за їхню відданість та наполегливу працю, що сприяли успішній реалізації цього проєкту. Ми з нетерпінням очікуємо на подальше партнерство та продовження впровадження інновацій у нашій трансформаційній подорожі
mihail-iovu_comitetul-de-conducere
Міхаїл Йову
Заступник Голови Правління, Moldindconbank
ОТП Банк успішно співпрацює з компанією CS понад 15 років. За цей час було реалізовано низку ключових проєктів, зокрема впровадження звітності для НБУ, операційної системи Б2, сховища даних та інтернет-банкінгу для корпоративних клієнтів. Ми високо цінуємо здатність CS пропонувати комплексні та інтегровані рішення, що дозволили нам автоматизувати end-to-end процеси й суттєво підвищити рівень цифровізації. Особливо відзначаємо гнучкість та індивідуальний підхід команди CS, що дає змогу адаптувати технології до потреб нашого бізнесу та будувати справжнє партнерство
zobrazhennya_viber_2025-02-18_14-58-03-941
Лілія Лазепко
Член Правління, ОТП Банк Україна
Нова платформа CFRONT дозволяє ГЛОБУС БАНКУ впевнено освоювати новий для себе ринок роздрібного кредитування. Завдяки рішенню наших партнерів з СS увесь процес забирає лічені хвилини: 1 хвилина на ухвалення рішення і 10 хвилин на оформлення всіх необхідних для видачі кредиту документів. Впевнена, це сподобається нашим клієнтам та партнерам. Отримавши таку багатофункціональну та зручну систему, як CFRONT, банк ГЛОБУС має дуже амбітні плани та цілі на ринку роздрібного кредитування
olena-dmitrieva
Олена Дмітрієва
Перша заступниця Голови Правління, ГЛОБУС БАНК
Однозначно, створення мобільного банкінгу – це поєднання функціональності, простоти та естетики. Зараз бачимо, що наші спільні зусилля з командою розробників мають позитивні відгуки та хорошу динаміку користування. Банк Львів повністю підтримує відкриту та зрозумілу комунікацію з клієнтами: поділяємо їхні потреби та орієнтуємося на актуальність функціоналу
tamar-thelidze-2-scaled-1
Тамар Тхелідзе
Заступниця Голови Правління, Банк Львів
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ?

    img