Зв’яжіться з нами
Зв’яжіться з нами

Компанія CS вдало завершила проект в Райффайзен Банку Аваль з інтеграції АБС Б2 з АБС BankMaster RS (Mysis Retail Banking), низкою інших систем банку і переведенням звітності НБУ в АБС Б2.

Для вирішення задачі Райффайзен Банку Аваль з інтеграції АБС Б2 з цілою низкою систем банку і переведенням звітності НБУ в АБС Б2, нашими фахівцями було розроблено нове рішення – «Трансформаційний модуль», а також успішно впроваджена відносно недавня розробка – модуль CS::NBUReporting.

«Трансформаційний модуль» – це модуль АБС Б2, що забезпечує прийом і трансформацію даних операційної діяльності банку у сутності АБС Б2 з метою побудови єдиної звітності штатними засобами АБС Б2.

Основні характеристики «Трансформаційного модуля»:

Універсальність: можливість online-взаємодії з різноманітними зовнішніми системами банку для завантаження даних;
Подієва архітектура: на підставі певних подій із зовнішньої системи «Трансформаційний модуль» створює / змінює сутність в АБС Б2 (контрагент, угода, документ тощо);
Інтелектуальність: можливість додаткової трансформації, збагачення даних в процесі формування сутностей АБС Б2.

CS::NBUReporting – це кросплатформний веб-застосунок для формування обов’язкової статистичної звітності в xml-форматі. В якості джерела даних виступає БД АБС Б2. Додаток реалізовано за допомогою Front-end фреймворка Angular, а в якості back-end фреймворка використовується Spring.

У результаті проекту банку став доступний широкий спектр штатних функціональних можливостей Б2 (online API, файлові інтерфейси обміну) в якості джерела уніфікованих даних в частині інтеграції з іншими зовнішніми системами банку – реципієнтами даних (наприклад, DWH).

АБС Б2 працює в режимі формування звітності НБУ, але існує можливість включення штатних механізмів обробки сутностей в АБС Б2, розрахунків, а також переведення окремих підсистем в активний режим.

Володимир Лапа, PM проекту:

Для CS даний проект був унікальним та цікавим. Ми змогли не тільки застосувати рішення CS, що вже добре себе зарекомендували, але і, завдяки запиту банку, розробити абсолютно новий модуль, тим самим модернізувавши АБС Б2. Ефективна комунікація двох команд – банку і CS – дозволила успішно реалізувати проект, і тим самим істотно спростити роботу відділу звітності банку.

Успішний запуск АБС Б2 є важливою віхою для нашого Банку. Досягнення безперебійного, одноразового переходу встановлює новий еталон ефективності та інновацій у банківській сфері. Ми щиро вдячні команді компанії CS за їхню відданість та наполегливу працю, що сприяли успішній реалізації цього проєкту. Ми з нетерпінням очікуємо на подальше партнерство та продовження впровадження інновацій у нашій трансформаційній подорожі
mihail-iovu_comitetul-de-conducere
Міхаїл Йову
Заступник Голови Правління, Moldindconbank
ОТП Банк успішно співпрацює з компанією CS понад 15 років. За цей час було реалізовано низку ключових проєктів, зокрема впровадження звітності для НБУ, операційної системи Б2, сховища даних та інтернет-банкінгу для корпоративних клієнтів. Ми високо цінуємо здатність CS пропонувати комплексні та інтегровані рішення, що дозволили нам автоматизувати end-to-end процеси й суттєво підвищити рівень цифровізації. Особливо відзначаємо гнучкість та індивідуальний підхід команди CS, що дає змогу адаптувати технології до потреб нашого бізнесу та будувати справжнє партнерство
zobrazhennya_viber_2025-02-18_14-58-03-941
Лілія Лазепко
Член Правління, ОТП Банк Україна
Нова платформа CFRONT дозволяє ГЛОБУС БАНКУ впевнено освоювати новий для себе ринок роздрібного кредитування. Завдяки рішенню наших партнерів з СS увесь процес забирає лічені хвилини: 1 хвилина на ухвалення рішення і 10 хвилин на оформлення всіх необхідних для видачі кредиту документів. Впевнена, це сподобається нашим клієнтам та партнерам. Отримавши таку багатофункціональну та зручну систему, як CFRONT, банк ГЛОБУС має дуже амбітні плани та цілі на ринку роздрібного кредитування
olena-dmitrieva
Олена Дмітрієва
Перша заступниця Голови Правління, ГЛОБУС БАНК
Однозначно, створення мобільного банкінгу – це поєднання функціональності, простоти та естетики. Зараз бачимо, що наші спільні зусилля з командою розробників мають позитивні відгуки та хорошу динаміку користування. Банк Львів повністю підтримує відкриту та зрозумілу комунікацію з клієнтами: поділяємо їхні потреби та орієнтуємося на актуальність функціоналу
tamar-thelidze-2-scaled-1
Тамар Тхелідзе
Заступниця Голови Правління, Банк Львів
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ?

    img