В АТ «Альпарі Банк» завершено перший етап модернізації ІТ-платформи банку. Проект був реалізований в рекордні терміни – за 4 місяці.
Модернізація була досягнута за рахунок повної заміни ключового банківського програмного забезпечення, а саме – операційного дня банку, системи Клієнт-Банк, системи обліку кадрів та зарплати на продукти компанії CS – АБС Б2, iFOBS і HRM&Payroll::eCSpert. Примітно, що міграція була виконана виключно силами фахівців банку і компанії CS (без залучення розробників систем з яких виконувався перехід).
Відтепер всі ключові бізнес-процеси в АТ «Альпарі Банк» реалізуються в системах компанії CS:
- АБС Б2 – повний спектр обслуговування клієнтів – кредитні та депозитні програми, платежі, перекази, банківські операції.
- Клієнт-Банк для корпоративних клієнтів iFOBS.Corporate дозволив банку організувати дистанційне банківське обслуговування клієнтів-юридичних осіб максимально безпечно і ефективно.
- HRM&Payroll::eCSpert – автоматизація обліку співробітників Банку і розрахунку заробітної плати.
- Новий кросплатформений веб-додаток CS::NBUReporting. Додаток дозволяє формувати обов’язкову статистичну звітність НБУ в форматі XML.
В рамках другого етапу проекту буде виконано перехід банку на використання АБС Б2 в якості карткового бек-офісу, а також впроваджені додаткові модулі системи Клієнт-Банк (iFOBS.Factoring, iFOBS.DocUpload, iFOBS.BankID та інші).
Дмитро Яковлєв, Голова Правління АТ «Альпарі Банк»:
Впровадження програмного забезпечення компанії CS – це закладка фундаменту для побудови технологічного online-банку, яким ми будемо в найближчому майбутньому.