Зв’яжіться з нами
Зв’яжіться з нами

В АТ «Альпарі Банк» завершено перший етап модернізації ІТ-платформи банку. Проект був реалізований в рекордні терміни – за 4 місяці.

Модернізація була досягнута за рахунок повної заміни ключового банківського програмного забезпечення, а саме – операційного дня банку, системи Клієнт-Банк, системи обліку кадрів та зарплати на продукти компанії CS – АБС Б2, iFOBS і HRM&Payroll::eCSpert. Примітно, що міграція була виконана виключно силами фахівців банку і компанії CS (без залучення розробників систем з яких виконувався перехід).

Відтепер всі ключові бізнес-процеси в АТ «Альпарі Банк» реалізуються в системах компанії CS:

  • АБС Б2 – повний спектр обслуговування клієнтів – кредитні та депозитні програми, платежі, перекази, банківські операції.
  • Клієнт-Банк для корпоративних клієнтів iFOBS.Corporate дозволив банку організувати дистанційне банківське обслуговування клієнтів-юридичних осіб максимально безпечно і ефективно.
  • HRM&Payroll::eCSpert – автоматизація обліку співробітників Банку і розрахунку заробітної плати.
  • Новий кросплатформений веб-додаток CS::NBUReporting. Додаток дозволяє формувати обов’язкову статистичну звітність НБУ в форматі XML.

В рамках другого етапу проекту буде виконано перехід банку на використання АБС Б2 в якості карткового бек-офісу, а також впроваджені додаткові модулі системи Клієнт-Банк (iFOBS.Factoring, iFOBS.DocUpload, iFOBS.BankID та інші).

Дмитро Яковлєв, Голова Правління АТ «Альпарі Банк»:

Впровадження програмного забезпечення компанії CS – це закладка фундаменту для побудови технологічного online-банку, яким ми будемо в найближчому майбутньому.

Повернутись
Поділитися статтею
Успішний запуск АБС Б2 є важливою віхою для нашого Банку. Досягнення безперебійного, одноразового переходу встановлює новий еталон ефективності та інновацій у банківській сфері. Ми щиро вдячні команді компанії CS за їхню відданість та наполегливу працю, що сприяли успішній реалізації цього проєкту. Ми з нетерпінням очікуємо на подальше партнерство та продовження впровадження інновацій у нашій трансформаційній подорожі
mihail-iovu_comitetul-de-conducere
Міхаїл Йову
Заступник Голови Правління, Moldindconbank
ОТП Банк успішно співпрацює з компанією CS понад 15 років. За цей час було реалізовано низку ключових проєктів, зокрема впровадження звітності для НБУ, операційної системи Б2, сховища даних та інтернет-банкінгу для корпоративних клієнтів. Ми високо цінуємо здатність CS пропонувати комплексні та інтегровані рішення, що дозволили нам автоматизувати end-to-end процеси й суттєво підвищити рівень цифровізації. Особливо відзначаємо гнучкість та індивідуальний підхід команди CS, що дає змогу адаптувати технології до потреб нашого бізнесу та будувати справжнє партнерство
zobrazhennya_viber_2025-02-18_14-58-03-941
Лілія Лазепко
Член Правління, ОТП Банк Україна
Нова платформа CFRONT дозволяє ГЛОБУС БАНКУ впевнено освоювати новий для себе ринок роздрібного кредитування. Завдяки рішенню наших партнерів з СS увесь процес забирає лічені хвилини: 1 хвилина на ухвалення рішення і 10 хвилин на оформлення всіх необхідних для видачі кредиту документів. Впевнена, це сподобається нашим клієнтам та партнерам. Отримавши таку багатофункціональну та зручну систему, як CFRONT, банк ГЛОБУС має дуже амбітні плани та цілі на ринку роздрібного кредитування
olena-dmitrieva
Олена Дмітрієва
Перша заступниця Голови Правління, ГЛОБУС БАНК
Однозначно, створення мобільного банкінгу – це поєднання функціональності, простоти та естетики. Зараз бачимо, що наші спільні зусилля з командою розробників мають позитивні відгуки та хорошу динаміку користування. Банк Львів повністю підтримує відкриту та зрозумілу комунікацію з клієнтами: поділяємо їхні потреби та орієнтуємося на актуальність функціоналу
tamar-thelidze-2-scaled-1
Тамар Тхелідзе
Заступниця Голови Правління, Банк Львів
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ?

    img