Зв’яжіться з нами
Зв’яжіться з нами

Компанія CS підбила підсумки 2017 року та визначила перспективні плани розвитку. За минулий рік CS реалізувала ряд крупних технологічних проектів і здобула нових клієнтів. 

На нестабільному фінансовому ринку України компанія CS демонструє стабільність – за минулий рік частка, яку займають системи компанії CS, залишилася незмінною – 51%.

260318_1

НОВІ КЛІЄНТИ

Новими клієнтами компанії CS в 2017 році стали: ПАТ «СКАЙ БАНК» та ПАТ «Ідея Банк».

У ПАТ «СКАЙ БАНК» були запущені АБС Б2, його веб-клієнт Jet B2 та інтернет-банкінг для юридичних осіб iFOBS.Corporate. Завдяки впровадженню Jet B2 з інтегрованими CRM-функціями, менеджер ПАТ «СКАЙ БАНК» бачить і аналізує детальну інформацію про клієнта у режимі онлайн, після чого робить найбільш релевантну пропозицію.

У ПАТ «Ідея Банк» у промислову експлуатацію було запроваджено цілу низку продуктів CS: АБС Б2, фронт-офісна система Jet B2, система дистанційного банківського обслуговування iFOBS для юридичних осіб, система взаємодії з бюро кредитних історій СВ::Сonnector, а також JetB2 MiddleWare – веб-сервіси для інтеграції внутрішніх фронт-офісних систем банку та інтернет-банкінгу Pentegy з АБС Б2. Окрім впровадження програмних продуктів, компанія CS здійснила налаштування та оптимізацію СУБД Oracle, що встановлена у ПАТ «Ідея Банк».

КЛЮЧОВІ ПРОЕКТИ

Продуктивною стала і співпраця компанії CS з АТ «ОТП Банк». Так, були успішно впроваджені модулі АБС Б2 – «Факторинг» та «Ковенанти», модуль «Фотокаса» в інтернет-банкінгу OTP Smart (iFOBS) для фізичних осіб, а для юридичних осіб додалися нові сервіси: автоматичне проведення зарплатних відомостей, валютні заявки на умовах форвард, відправка документів встановленого типу (наприклад, скан-копій контрактів) в сховище банку та вкладення їх в валютні заявки (модуль iFOBS.DocUpload)

Окрім того, стартував проект по введенню в промислову експлуатацію банківського сховища даних CS::BM.

Модуль автоматизації зарплатних проектів iFOBS.eSalary було запущено у ВАТ КБ «Глобус».

Серед переваг впровадження даного сервісу:

  • повна автоматизація процесу зарахування і виплати заробітної плати;
  • цілодобовий доступ до коштів на картковому рахунку;
  • відкриття додаткової картки;
  • підключення опції SMS-інформування та багато іншого.

Три українські банки – «Банк Львів», «Європромбанк» і «Агропросперіс Банк» вибрали карткове рішення компанії CS – B2::Cards.

Можливості і переваги рішення:

  • робота з єдиним клієнтом, єдиним рахунком;
  • формування звітності НБУ у АБС Б2 з урахуванням карткових даних (включаючи файли звітності за картками: 97, А0, F0 файли);
  • відсутність необхідності інтеграції з іншими CMS системами;
  • зменшення витрат на обслуговування IT-систем;
  • розрахунок і формування резервів з урахуванням карткових операцій;
  • зменшення часу обслуговування клієнта;
  • швидке закриття дня – не потрібно чекати закриття у системі CMS;
  • повна інформація про клієнта у одній системі (депозити, кредити, карти і т.д.).

НОВІ РІШЕННЯ

ProVision

ProVision – комплексне програмне рішення для оцінки знецінення відповідно до вимог МСФЗ 9.

Модуль дозволяє виконувати всі етапи оцінки очікуваних втрат, передбачених вимогами МСФЗ 9:

  • обрати параметри істотного збільшення кредитного ризику;
  • розподілити активи за «кошиками» резервування;
  • оцінити параметри кредитного ризику на підставі історичних даних банку або на підставі зовнішніх оцінок;
  • урахувати прогнозну інформацію і сценарії розвитку подій;
  • розрахувати очікувані кредитні втрати згідно з колективним і індивідуальним підходом для всіх типів фінансових інструментів, які підлягають резервуванню.

ЗАХОДИ

У 2017 році компанія CS відзначила свій двадцятирічний ювілей, провела низку заходів в Україні та Молдові, а також виступила експертом на кількох партнерських заходах.

У травні відбулась презентація спільного рішення компаній CS і EY – ProVision – для банків Молдови, а у червні – для банків України.

Ключовою подією року стала щорічна конференція CS Network 2017, яка відбулась19–23 вересня, у Radisson Blu Resort (Буковель). Захід пройшов за підтримки компаній HPE, Oracle, ERC і Cisco і зібрав понад 150 учасників.

У листопаді CS традиційно підтримала Oracle Digital Day, а в грудні виступила провідним партнером та спікером XIV Щорічної банківської конференції «Управління доходністю та ризиками у банку», де темою виступу представників компанії CS стала «ІТ-рішення для оцінки знецінення відповідно до вимог МСФЗ 9 у банках: АБС Б2 і система ProVision».

Заключним заходом 2017 року стала щорічна конференція CS «Security Day 2017». На заході обговорювалися найбільш актуальні теми з безпеки.

Дмитро Радченко, директор компанії CS:

Для компанії CS 2017 рік видався досить продуктивним. Нам вдалося реалізувати низку непростих проектів, представити ринку нові продукти та закласти стійкий фундамент для реалізації нових ідей. Від імені керівництва та штату компанії CS, хочу подякувати нашим клієнтам за плідну співпрацю, довіру та віру в успіх.

Повернутись
Поділитися статтею
Успішний запуск АБС Б2 є важливою віхою для нашого Банку. Досягнення безперебійного, одноразового переходу встановлює новий еталон ефективності та інновацій у банківській сфері. Ми щиро вдячні команді компанії CS за їхню відданість та наполегливу працю, що сприяли успішній реалізації цього проєкту. Ми з нетерпінням очікуємо на подальше партнерство та продовження впровадження інновацій у нашій трансформаційній подорожі
mihail-iovu_comitetul-de-conducere
Міхаїл Йову
Заступник Голови Правління, Moldindconbank
ОТП Банк успішно співпрацює з компанією CS понад 15 років. За цей час було реалізовано низку ключових проєктів, зокрема впровадження звітності для НБУ, операційної системи Б2, сховища даних та інтернет-банкінгу для корпоративних клієнтів. Ми високо цінуємо здатність CS пропонувати комплексні та інтегровані рішення, що дозволили нам автоматизувати end-to-end процеси й суттєво підвищити рівень цифровізації. Особливо відзначаємо гнучкість та індивідуальний підхід команди CS, що дає змогу адаптувати технології до потреб нашого бізнесу та будувати справжнє партнерство
zobrazhennya_viber_2025-02-18_14-58-03-941
Лілія Лазепко
Член Правління, ОТП Банк Україна
Нова платформа CFRONT дозволяє ГЛОБУС БАНКУ впевнено освоювати новий для себе ринок роздрібного кредитування. Завдяки рішенню наших партнерів з СS увесь процес забирає лічені хвилини: 1 хвилина на ухвалення рішення і 10 хвилин на оформлення всіх необхідних для видачі кредиту документів. Впевнена, це сподобається нашим клієнтам та партнерам. Отримавши таку багатофункціональну та зручну систему, як CFRONT, банк ГЛОБУС має дуже амбітні плани та цілі на ринку роздрібного кредитування
olena-dmitrieva
Олена Дмітрієва
Перша заступниця Голови Правління, ГЛОБУС БАНК
Однозначно, створення мобільного банкінгу – це поєднання функціональності, простоти та естетики. Зараз бачимо, що наші спільні зусилля з командою розробників мають позитивні відгуки та хорошу динаміку користування. Банк Львів повністю підтримує відкриту та зрозумілу комунікацію з клієнтами: поділяємо їхні потреби та орієнтуємося на актуальність функціоналу
tamar-thelidze-2-scaled-1
Тамар Тхелідзе
Заступниця Голови Правління, Банк Львів
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ?

    img