
НАМ ДОВІРЯЮТЬ
Завдяки інтеграційній платформі CFRONT в банку або фінансовій компанії може бути побудований будь-який бізнес-процес – від отримання клієнтської заявки і розгляду її відповідними верифікаторами до відкриття продукту і оформлення всіх необхідних документів.








МОДУЛІ (УСПІШНО РЕАЛІЗОВАНІ ПРОЄКТИ)
Наразі на платформі CFRONT успішно реалізовано такі проєкти:
- Віддалена реєстрація (онбординг)
- Кредитування
- Електронні контракти
- Комунальні платежі

ВІДДАЛЕНА РЕЄСТРАЦІЯ (ОНБОРДИНГ)
Інтеграційна платформа CFRONT з її широким набором API до зовнішніх джерел інформації про клієнта (YouControl, OpenDataBot та ін.) і сервісів типу Дія.Шеринг, Дія.Підпис, DepositSign дозволяє організувати процес віддаленої реєстрації клієнтів банку, як фізичних, так і юридичних осіб без візиту до відділення – за допомогою мобільного або веб-додатку системи дистанційного обслуговування банку.
Для фізичних осіб:
- Ідентифікація клієнта через «Дія»
- Підписання документів за допомогою «Дія.Підпис»
- Перевірка, пошук інформації про клієнта у відкритих реєстрах для автоматичного заповнення анкети фінмоніторингу
- Можливість дозаповнення і вкладення необхідних документів
- Захищений обмін документами між клієнтом і банком
Для юридичних осіб:
- Ідентифікація клієнта через «Дія.Шеринг»
- Створення заявки на реєстрацію нового корпоративного клієнта
- Автоматизований збір даних підприємства з відкритих джерел (YouControl, OpenDataBot та ін.)
- Підготовка пакета документів на підписання (угоди, заявки, анкети тощо)
- Накладення кваліфікованого електронного підпису на пакет документів як з боку клієнта, так і з боку банку
- Збереження пакету підписаних документів у електронному архіві банку

КРЕДИТУВАННЯ
Такі компоненти інтеграційної платформи як конструктор анкет і моделер процесів, блок прийняття рішень і майстер побудови робочих місць верифікаторів, а також API до різних джерел інформації про клієнта – допоможуть банку або фінансовій компанії збудувати власну кредитну фабрику, де кожен механізм працює з точністю швейцарського годинника.
Для фізичних осіб:
- Кеш-кредит на рахунок, картку або готівкою
- Кредитний ліміт на картку
- Товарний кредит/розстрочка
- Автокредит
- Іпотека та інше
Для юридичних осіб:
- Кредит юридичної особи
- Кредитна лінія
- Овердрафт юридичної особи
- Інше

ЕЛЕКТРОННІ КОНТРАКТИ
На базі CFRONT може бути побудована система автоматизації замовлень від корпоративних клієнтів на послуги банку та оформлення договірних відносин у вигляді електронних контрактів:
- Відкриття або закриття поточного рахунку
- Відкриття або закриття депозиту
- Заявка на кредитний ліміт
- Отримання довідки
- Заявка на видачу готівки
- Банківська гарантія
- Опитувальні листи та інше
Подання заявки відбувається на клієнтському місці в iFOBS для юридичних осіб.
На боці банку забезпечуються робочі місця для опрацювання заявок від клієнтів, оцінка ризиків, підготовка документів на підпис, накладення кваліфікованого електронного підпису банку, створення контрагента й анкети фінансового моніторингу в АБС, збір та збереження документів в електронному сховищі банку.

КОМУНАЛЬНІ ПЛАТЕЖІ
Дуже потужно зарекомендував себе проєкт реалізації системи прийому та обробки комунальних платежів UPBS на базі інтеграційної платформи CFRONT.
UPBS виступає єдиною точкою інтеграції різних систем-клієнтів із зовнішніми провайдерами і дозволяє клієнтам банків – фізичним особам сплачувати рахунки за комунальні та інші послуги зі своїх рахунків в інтернет- або мобільному банкінгу.
Завдяки інтеграції UPBS із системою CFRONT, це рішення стало набагато простіше адмініструвати, робити діагностику і вносити зміни у схеми взаємодії із провайдерами.

ТЕХНОЛОГІЧНИЙ СТЕК
