Зв’яжіться з нами
Зв’яжіться з нами

CFRONT – ВАША НАДІЙНА ПЛАТФОРМА ДЛЯ ПОБУДОВИ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ

Інтеграційна платформа на базі BPM-технології для автоматизації кредитування, віддаленої реєстрації клієнтів, електронного документообігу та інших найсучасніших проєктів.

Замовити демо
img

НАМ ДОВІРЯЮТЬ

Завдяки інтеграційній платформі CFRONT в банку або фінансовій компанії може бути побудований будь-який бізнес-процес – від отримання клієнтської заявки і розгляду її відповідними верифікаторами до відкриття продукту і оформлення всіх необхідних документів.

globus-bank-large logo_globus
logo-background-yell avangard-bank
icon icon
moldindcon-fon logo_moldindconbank

МОДУЛІ (УСПІШНО РЕАЛІЗОВАНІ ПРОЄКТИ)

Наразі на платформі CFRONT успішно реалізовано такі проєкти:

  • Віддалена реєстрація (онбординг)
  • Кредитування
  • Електронні контракти
  • Комунальні платежі
background_emeralndmagenta

ВІДДАЛЕНА РЕЄСТРАЦІЯ (ОНБОРДИНГ)

Інтеграційна платформа CFRONT з її широким набором API до зовнішніх джерел інформації про клієнта (YouControl, OpenDataBot та ін.) і сервісів типу Дія.Шеринг, Дія.Підпис, DepositSign дозволяє організувати процес віддаленої реєстрації клієнтів банку, як фізичних, так і юридичних осіб без візиту до відділення – за допомогою мобільного або веб-додатку системи дистанційного обслуговування банку.

Для фізичних осіб:

  • Ідентифікація клієнта через «Дія»
  • Підписання документів за допомогою «Дія.Підпис»
  • Перевірка, пошук інформації про клієнта у відкритих реєстрах для автоматичного заповнення анкети фінмоніторингу
  • Можливість дозаповнення і вкладення необхідних документів
  • Захищений обмін документами між клієнтом і банком

Для юридичних осіб:

  • Ідентифікація клієнта через «Дія.Шеринг»
  • Створення заявки на реєстрацію нового корпоративного клієнта
  • Автоматизований збір даних підприємства з відкритих джерел (YouControl, OpenDataBot та ін.)
  • Підготовка пакета документів на підписання (угоди, заявки, анкети тощо)
  • Накладення кваліфікованого електронного підпису на пакет документів як з боку клієнта, так і з боку банку
  • Збереження пакету підписаних документів у електронному архіві банку
background_emeralndmagenta

КРЕДИТУВАННЯ

Такі компоненти інтеграційної платформи як конструктор анкет і моделер процесів, блок прийняття рішень і майстер побудови робочих місць верифікаторів, а також API до різних джерел інформації про клієнта – допоможуть банку або фінансовій компанії збудувати власну кредитну фабрику, де кожен механізм працює з точністю швейцарського годинника.

Для фізичних осіб:

  • Кеш-кредит на рахунок, картку або готівкою
  • Кредитний ліміт на картку
  • Товарний кредит/розстрочка
  • Автокредит
  • Іпотека та інше

Для юридичних осіб:

  • Кредит юридичної особи
  • Кредитна лінія
  • Овердрафт юридичної особи
  • Інше
background_emeralndmagenta

ЕЛЕКТРОННІ КОНТРАКТИ

На базі CFRONT може бути побудована система автоматизації замовлень від корпоративних клієнтів на послуги банку та оформлення договірних відносин у вигляді електронних контрактів:

  • Відкриття або закриття поточного рахунку
  • Відкриття або закриття депозиту
  • Заявка на кредитний ліміт
  • Отримання довідки
  • Заявка на видачу готівки
  • Банківська гарантія
  • Опитувальні листи та інше

Подання заявки відбувається на клієнтському місці в iFOBS для юридичних осіб.

На боці банку забезпечуються робочі місця для опрацювання заявок від клієнтів, оцінка ризиків, підготовка документів на підпис, накладення кваліфікованого електронного підпису банку, створення контрагента й анкети фінансового моніторингу в АБС, збір та збереження документів в електронному сховищі банку.

background_emeralndmagenta

КОМУНАЛЬНІ ПЛАТЕЖІ

Дуже потужно зарекомендував себе проєкт реалізації системи прийому та обробки комунальних платежів UPBS на базі інтеграційної платформи CFRONT.

UPBS виступає єдиною точкою інтеграції різних систем-клієнтів із зовнішніми провайдерами і дозволяє клієнтам банків – фізичним особам сплачувати рахунки за комунальні та інші послуги зі своїх рахунків в інтернет- або мобільному банкінгу.

Завдяки інтеграції UPBS із системою CFRONT, це рішення стало набагато простіше адмініструвати, робити діагностику і вносити зміни у схеми взаємодії із провайдерами.

background_emeralndmagenta

ТЕХНОЛОГІЧНИЙ СТЕК

Успішний запуск АБС Б2 є важливою віхою для нашого Банку. Досягнення безперебійного, одноразового переходу встановлює новий еталон ефективності та інновацій у банківській сфері. Ми щиро вдячні команді компанії CS за їхню відданість та наполегливу працю, що сприяли успішній реалізації цього проєкту. Ми з нетерпінням очікуємо на подальше партнерство та продовження впровадження інновацій у нашій трансформаційній подорожі
mihail-iovu_comitetul-de-conducere
Міхаїл Йову
Заступник Голови Правління, Moldindconbank
ОТП Банк успішно співпрацює з компанією CS понад 15 років. За цей час було реалізовано низку ключових проєктів, зокрема впровадження звітності для НБУ, операційної системи Б2, сховища даних та інтернет-банкінгу для корпоративних клієнтів. Ми високо цінуємо здатність CS пропонувати комплексні та інтегровані рішення, що дозволили нам автоматизувати end-to-end процеси й суттєво підвищити рівень цифровізації. Особливо відзначаємо гнучкість та індивідуальний підхід команди CS, що дає змогу адаптувати технології до потреб нашого бізнесу та будувати справжнє партнерство
zobrazhennya_viber_2025-02-18_14-58-03-941
Лілія Лазепко
Член Правління, ОТП Банк Україна
Нова платформа CFRONT дозволяє ГЛОБУС БАНКУ впевнено освоювати новий для себе ринок роздрібного кредитування. Завдяки рішенню наших партнерів з СS увесь процес забирає лічені хвилини: 1 хвилина на ухвалення рішення і 10 хвилин на оформлення всіх необхідних для видачі кредиту документів. Впевнена, це сподобається нашим клієнтам та партнерам. Отримавши таку багатофункціональну та зручну систему, як CFRONT, банк ГЛОБУС має дуже амбітні плани та цілі на ринку роздрібного кредитування
olena-dmitrieva
Олена Дмітрієва
Перша заступниця Голови Правління, ГЛОБУС БАНК
Однозначно, створення мобільного банкінгу – це поєднання функціональності, простоти та естетики. Зараз бачимо, що наші спільні зусилля з командою розробників мають позитивні відгуки та хорошу динаміку користування. Банк Львів повністю підтримує відкриту та зрозумілу комунікацію з клієнтами: поділяємо їхні потреби та орієнтуємося на актуальність функціоналу
tamar-thelidze-2-scaled-1
Тамар Тхелідзе
Заступниця Голови Правління, Банк Львів
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ?

    img