CSTalk'21: підсумки, плани, перспективи

16 Mar 2021

[CSTalk'21: підсумки, плани, перспективи]

11 березня 2021 року компанія CS провела традиційну зустріч співробітників компанії – CSTalk в уже звичному online-режимі. Яким для нас став 2020 рік, чим він запам'ятався? Резюмуємо ключові думки спікерів.

Дмитро Радченко, директор компанії CS.

«У 2020 році ми зміцнили наші позиції головного постачальника програмного забезпечення для банків і фінансових компаній в Україні – ринкова частка склала 63 %. Ми змогли реалізувати колосальну кількість проектів і підвищити рівень професійної компетенції наших співробітників. Так, наша технічна команда складається з 31% – Senior-, 61% – Middle- і всього 8% Junior-спеціалістів, що зумовлено роботою з бізнес-критичними задачами. У планах на майбутній рік – упровадження B2 ng – АБС Б2 нового покоління, розширення географії впроваджень і розвиток наших програмних рішень».

Надія Тарасівна Завгородня, керівник департаменту супроводу, компанія CS.

«2020 рік – рік викликів. Нам довелося швидко пристосуватися до роботи у віддаленому режимі: взаємодіяти із замовниками, колегами, виконувати проектні роботи, адаптуватися до змін у регламенті роботи СЕП і до індивідуальних режимів роботи банків. Запровадження карантину підштовхнуло нашу компанію перейти до корпоративної платформи MS Teams, яка дозволяє за допомогою чатів, зустрічей, нотаток і вкладень виконувати в одному робочому просторі спільну роботу з колегами і клієнтами, спільно опрацьовувати файли. Користування цією платформою змусило замислитися, що насправді немає реальної необхідності частих відряджень.
У рамках переходу на режим роботи 24/6 було впроваджено віртуальну АТС із підключеною послугою IVR.
У цілому перехід з офісної команди до розподіленої відбувся успішно».

Володимир Лапа, керівник київського представництва, компанія CS.

«Не зважаючи на всі складнощі перебудови процесів, у 2020 році виконаний нами обсяг робіт перевищив показники попереднього року. Ми успішно реалізували понад 20 великих проектів в Україні та за її межами. Сподіваємося, що з планами на 2021 рік ми також успішно впораємося, створивши надійний фундамент для тиражування наших продуктів в інших країнах».


 

Катерина Бутиріна, керівник HR-департаменту, компанія CS.

«За підсумками дослідження «Ставлення співробітників до формату віддаленої роботи», проведеного всередині компанії, ми дійшли висновку, що більшість наших колег не відчуває критичного дискомфорту, пов'язаного з роботою поза офісом. Багато співробітників відзначили, що їх ефективність і продуктивність підвищилися. З мінусів зазначають: відсутність чітких меж робочого дня і складнощі в організації комфортного робочого місця в домашніх умовах. Перед нами стоять амбітні плани, які не обійдуться без нових співробітників: розробників, тестувальників, аналітиків. Ми почали цю роботу, і скоро до команди CS приєднаються щонайменше 40 нових експертів».

Subscribe to our Updates