15 Jan 2018
Компанія CS завершила впровадження підсистеми АБС Б2 «Факторинг» в ОТП Банку. Реалізація проекту тривала чотири місяці.
В рамках проекту була здійснена міграція даних по вже діючим договорам факторингу в програмний комплекс АБС Б2 із забезпеченням їх подальшої працездатності. Окрім впровадження базової функціональності підсистеми «Факторинг», був виконаний ряд нових розробок, що покривають особливості обліку безпосередньо в АТ «ОТП Банк».
Новий функціонал підсистеми «Факторинг» дозволяє:
- використовувати «ринкову» процентну ставку (ставку, що може змінюватись в залежності від коливань на грошовому ринку), що встановлюється як для продукту в цілому, так і для окремих клієнтів, при нарахуванні процентів на суму, що видається клієнту;
- нараховувати проценти за підвищеною ставкою, тобто збільшеною на певне число пунктів відносно початкової, при настанні періоду очікування (регресу);
- застосовувати штрафну процентну ставку при порушенні клієнтом договірних умов, до моменту виконання даних порушень. Штрафна ставка може поширюватись як до нововидаваних сум авансу, так і до вже раніше виданих;
- розраховувати авансову суму процентів за накладною за період планованого використання фінансування по факторингу, тим самим виключаючи прострочення за цей період в погашенні процентів з супутнім накладанням штрафів;
- виконувати автоматичний контроль встановленого загального ліміту фінансування по декільком дебіторам одного клієнта. При перевищенні встановленого загального ліміту система не дозволить виконати фінансування;
- здійснювати автоматизоване списання суми процентів при видачі фінансування по факторингу, з можливістю застосування диференційованих тарифів, сума яких враховується на рахунку дисконту і амортизується за ефективною процентною ставкою;
- здійснювати email-інформування різних груп користувачів при появі в системі документів, які відповідають певним шаблонам. Можлива як разова відправка інформування про наявність документа, так і з певною періодичністю.
Дана функціональність дозволяє прискорити обробку користувачами видач по факторингу, що, відповідно, скорочує час обслуговування клієнта.