Протягом останнього місяця в Банку було завершено важливі етапи стратегічного проекту «Єдиний рахунок», які, зокрема, стосувались забезпечення вимог НБУ щодо об’єднання на спільному балансовому рахунку поточних і карткових рахунків фізичних і юридичних осіб.
Враховуючи наявність в Банку окремої від АБС Б2 системи обліку карткових сутностей і центра авторизації карткових транзакцій (SmartVista), велику кількість клієнтів, рахунків, угод, довідників та налаштувань, які необхідно було мігрувати і налаштувати — ця частина проекту була дуже складною і трудомісткою.
Великою перевагою стало попереднє впровадження в Банку фронт-офісної системи JetB2. На основі інтеграційної шини IIB система забезпечила нам єдине «робоче місце операціоніста (єдине вікно)» для обслуговування клієнтів як по банківських, так і по карткових операціях.
Реалізація даних етапів проекту «Єдиний рахунок» дозволила нам не лише вчасно виконати вимоги Регулятора і мінімізувати незручності для клієнтів Банку, пов’язані зі зміною рахунків і режиму їх обслуговування, а й забезпечити можливість обслуговування клієнтів в режимі 24/7 в будь-яких каналах надання банківських послуг.
У зв’язку з цим, хочу щиро подякувати всім фахівцям компанії CS, які були залучені у вказаних проектах, що дозволили Банку вийти на новий рівень надання банківських послуг.
(all fields are required)
We will be in touch shortly to continue the conversation.
Thank you for your interest!