Зв’яжіться з нами
Зв’яжіться з нами

ПОСТАЧАННЯ ПЗ ORACLE

СИНЕРГІЯ CS ТА ORACLE — МІЦНИЙ ТАНДЕМ. ЕФЕКТИВНІ РІШЕННЯ

Ми поширюємо ліцензії і надаємо підтримку на етапах придбання, впровадження й експлуатації систем керування базами даних Oracle. Постачаємо ліцензії на використання програмних продуктів Oracle як окремо, так і в комплексі з продуктами CS.

Інтеграція продуктів CS з додатками Oracle створює ідеальний баланс, де спеціалізовані рішення нашої компанії для банків та інших фінансових установ доповнюються флагманськими розробками світового лідера в галузі корпоративних баз даних

Дізнатися більше
img

ПОСТАВКА ЛІЦЕНЗІЙ

Ліцензія виду Full Use Lіcense (FU) може використовуватися з будь-якими додатками, що працюють із продуктами Oracle. Технічну підтримку здійснюють фахівці Oracle.

Разом з Applіcatіon Specіfіc Full Use (ASFU) ліцензіями компанія CS поставляє СКБД Oracle та АБС Б2 і здійснює їх комплексну технічну підтримку.

full-use-license-fu full-use-license-fu-3
full-use-license-fu full-use-license-fu-4

ЧОМУ CS?

Компанія CS — не просто сертифікований дистриб’ютор ліцензій ПЗ ORACLE. Ми знаємо своїх клієнтів, робимо дослідження їх технологічного ландшафту і розуміємо, як оптимізувати витрати на програмне забезпечення. В залежності від потреб і планів клієнта на майбутній зріст, ми запропонуємо оптимальне рішення.

Софт CS, ПЗ ORACLE або їх комбінація — в будь якому разі це буде економічно обгрунтоване рішення, забезпечене надійною підтримкою та гарантією сумісності.

oracle-3

НАЙКРАЩІ ФАХІВЦІ

СЕРТИФІКОВАНІ, ДОСВІДЧЕНІ, КОМПЕТЕНТНІ

Вони регулярно беруть участь у заходах корпорації Oracle, тому завжди мають докладну інформацію про новітні розробки Oracle і готові провести демонстрацію даних рішень.

Employee code of ethics and business conduct
oracle-13

ВСЕБІЧНА ПІДТРИМКА

ВСТАНОВИМО, НАЛАШТУЄМО, ПОДБАЄМО

Наш багаторічний досвід участі в партнерській програмі Oracle забезпечує нашим клієнтам безпроблемний досвід роботи із програмними продуктами корпорації Oracle на всіх етапах: від покупки ліцензії до технічної підтримки.

oracle-1

ОПТИМАЛЬНІ РІШЕННЯ

НІЧОГО ЗАЙВОГО

Ми продаємо ліцензії ПЗ ORACLE, маючи на меті вирішення конкретних прикладних задач наших клієнтів. Підбираємо найкращі умови в залежності від IT-ландшафту установи.

oracle-8-1

# НОВИНИ

cs-5

До вашої уваги – матеріал про наш корисний досвід використання Oracle GoldenGate (OracleGG). Це комплексна програмна платформа для інтеграції та реплікації даних, що входить до пакета продуктів, за якими ми надаємо розширену підтримку. Чому ми рекомендуємо та використовуємо OracleGG, як ми це робимо та що це дає нашим клієнтам?

OracleGG: інтеграційне рішення для реплікації даних

У попередньому матеріалі, присвяченому OracleGG, ми докладно зупинялися на можливостях цього продукту: що являє собою, чому і для чого використовується. Дещо згадаємо: OracleGG забезпечує інтеграцію даних (збирання, маршрутизацію, перетворення, перевіряння та доставлення даних до операційних та аналітичних систем) за допомогою безперервної реплікації даних. Цей процес дозволяє істотно мінімізувати навантаження на джерело даних за допомогою розподілення цього навантаження між цільовими серверами (приймачами).

Під час використання OracleGG забезпечується:

  • Взаємодія різнорідних середовищ, реплікація даних між різнорідними системами.
  • Стійкість до збоїв і переривань у роботі, збереження транзакційної цілісності даних, що реплікуються.
  • Гарантія доступності критичних систем у режимі 24/7 без необхідності зупинення систем-джерел.
  • Переміщення даних з найвищою швидкістю у разі низького навантаження та затримки менше секунди.

У результаті замовник отримує глобальну оптимізацію роботи банківських систем за всіма ключовими напрямками своєї діяльності.

Архітектура

Схему однонаправленої реплікації даних (джерело → приймач) наведено на рисунку 1.

180422_1

Рис. 1. Схема реплікації з урахуванням хаб-архітектури

Перший процес: екстрактор аналізує оперативні та архівні журнали транзакцій за списком таблиць та умови, описані у конфігураційному файлі для екстрактора. Потім знайдені дані у певному форматі відправляються в проміжні trail-файли.
Другий процес: Data Pump передає trail-файли з одного хоста на інший, водночас файли можуть компресуватися та шифруватися. Використання Data Pump є опціональним та в хаб-архітектурі, як правило, не використовується. Однак виникають задачі, коли необхідно вивести якусь логіку (процеси) за межі екстрактора та реплікатора.
Третій процес: реплікатор читає інформацію з файлів, формує SQL statements та відправляє їх у БД-приймач, де вони застосовуються на цільових таблицях.

Досвід використання OracleGG у компанії CS

Виконані проекти компанії:

  • Реплікація з бази Oracle до бази IBM DB2.
  • Реплікація з бази Oracle до бази Oracle (один із прикладів реалізації наведено на рисунку 2).

180422_2

Рис. 2. Інтеграція бази даних Б2 зі сховищем даних

Екстрактор працює в інтеграційному режимі, тобто частина процесу здійснюється безпосередньо у БД, водночас виконується пряме читання оперативного журналу транзакцій. Знайдені зміни записуються в trail-файли та зчитуються реплікатором, перетворюються на SQL statements і відправляються на цільову базу. OracleGG-хаб комунікує з базою-джерелом та базою-приймачем за допомогою звичайного TNS-протоколу, але з налаштованим Transparent Application Failover (TAF). Це зумовлено необхідністю прозорого перемикання для OracleGG між основною базою та Standby, як на БД-джерелі, так і на БД-приймачі.
Оскільки це промислове рішення, то основний OracleGG-хаб має і резервний сервер. Кожні п’ять хвилин він синхронізується з основним сервером – синхронізацію реалізовано за допомогою rsync.

Використання OracleGG із різною метою:

  • OracleGG виконує перенесення змін даних, OracleGG не синхронізує дані. Наприклад, під час додавання певної таблиці реплікації OracleGG переносить лише зміни, що стосуються цієї таблиці. Тобто дані, які ця таблиця містила до здійснення змін, не синхронізуються.
  • OracleGG має можливість перетворення даних, але він не є ETL-інструментом. Для ETL-задач необхідно використовувати інші інструменти, наприклад Oracle Data Integrator (ODI). Використання OracleGG для перетворення даних призводить до низької продуктивності процесу реплікації.
  • Варіанти нештатного застосування OracleGG:
    • Для відновлення даних. Мабуть, кожен адміністратор стикався з відновленням випадково видалених записів, коли користувач видалив з однієї або декількох таблиць якусь кількість рядків, і через деякий час з’ясовується, що відновлювати дані з флешбеку вже пізно. Як правило, у таких випадках на сусідньому хості виконується неповне відновлення БД із резервної копії до точки видалення даних, потім із відновленої БД потрібні рядки переносяться у промислову базу. Тобто для відновлення кількох рядків виконується титанічна робота: пошук хоста з достатнім обсягом вільного місця, відновлення терабайтів бази… Це дуже ресурсомістке та громіздке рішення, у той час як за допомогою OracleGG таку задачу можна вирішити набагато простіше, швидше та з найменшими ресурсними витратами. Для цього використовуються лише конфігураційні файли екстрактора та реплікатора, а також один або кілька архівних логів, які мають інформацію про видалення.
    • Для вивантаження даних у файли різних форматів, наприклад у CSV-файл. Це один з універсальних форматів представлення даних, тому ці дані можна трансформувати і переносити куди завгодно. Більше того, якщо в OracleGG немає якоїсь бази даних, що підтримується, то доцільно використовувати CSV-файл, у якому, крім стовпців із даними, можна вказати і тип дії (видалення, вставлення, змінення), а також написати програму парсингу, що аналізує цей файл із формуванням SQL statement для цільової бази даних.

Наші пропозиції для замовників

Рішення для реплікації даних: реплікація даних АБС Б2 з різними системами, наприклад стороннім клієнт-банком, сховищем CS::BM та іншими.
Рішення для масштабування:

  • Одностороння реплікація: розподіл АБС Б2 на оперативну (транзакційну) та звітну (архівну) систему.
  • Взаємна реплікація: винесення з АБС Б2 важких обчислювальних процесів до іншої платформи.
  • Комбінація цих двох архітектур.
  • Винесення до окремого сервера системи управлінського обліку ISMA тощо.

Масштабування дозволяє зробити частину системи легкою, швидкою, зручною для оперативної роботи користувачів і клієнтів, у той час як інша її частина забезпечує оброблення величезних обсягів даних та виконує складні обчислення, наприклад для формування звітності, виконання пакетних задач після завершення дня та інше. Водночас виконується реплікація даних обох частин системи.

Для отримання більш детальної інформації, а також для придбання послуг та рішень щодо підтримки продуктів Oracle звертайтесь до відділу компанії CS CoreBanking – Sales (Oracle): [email protected]
Крім того, ми раді надати докладні презентаційні матеріали, запропоновані до уваги наших клієнтів на онлайн-зустрічі 02.12.2021 р. Для отримання матеріалів зустрічі (відеозапису та презентації), будь ласка, надішліть запит на адресу електронної пошти [email protected]

it-park-16

Завдяки послузі розширеної підтримки продуктів Oracle від CS фінансові установи можуть уникнути прогнозуємих зупинок і помилок в роботі баз даних, пов’язаних із ними серверів та програмного забезпечення. В тих випадках, коли попередити виникнення збоїв з якоїсь причини було неможливо, наші фахівці максимально швидко відновлюють безперебійну роботу цих систем.

Кому потрібна послуга?

Фінансові установи, що потребують обробки величезних об’ємів даних і транзакцій, стикаються з викликами у використанні навіть таких сучасних технологічних рішень як система керування базами даних Oracle, інтеграційні продукти Oracle GoldenGate і Data Integrator та сервери додатків WebLogic. Гальмування і зупинка роботи систем, складнощі з інтеграцією нових елементів, критичні для безпеки даних збої – все це дорого коштує і створює чималі репутаційні ризики. Ці проблеми можна вирішити, але набагато краще – взагалі не допустити.

Послугу розширеної підтримки Oracle від CS найчастіше замовляють компанії, що розділяють цю думку і довіряють 26-річному досвіду фахівців CS в розробці, модернізації і технічному супроводі для банківських установ.

Для отримання такої підтримки не обов’язково бути користувачем програмних рішень CS. З багаторічного досвіду ми розуміємо, що кожна компанія має унікальний склад і архітектуру програмного забезпечення, тому готуємо фахівців, які можуть забезпечити досконалу роботу Oracle з прикладними системами інших розробників.

Навіть якщо в компанії є власний відділ DBA, послуга розширеної підтримки Oracle від CS як додатковий засіб забезпечення стабільної і безперебійної роботи БД – це вибір компаній, що високо цінують свою репутацію і знають реальну вартість зупинки чи збою системи.

Як працює розширена підтримка продуктів Oracle від CS?

Послуга розширеної підтримки продуктів Oracle насамперед направлена на попередження будь-яких збоїв в базах даних, щоб нашим клієнтам взагалі не довелося зіткнутися з ними. Швидке відновлення безперебійної роботи баз даних та пов’язаного з ними програмного забезпечення в разі, якщо проблема все ж виникла – це ще один пріоритет в роботі наших фахівців.

Завдяки проактивному підходу програмне забезпечення вчасно оновлюється, усуваються вже виявлені недоліки, завдяки чому підвищується безпека зберігання і передачі даних. Спеціалісти знаходять в логах найменші ймовірності збоїв системи і аналізують їх із метою виявлення закономірностей та кореляцій, що з часом можуть призвести до значно більших проблем або відтворитися в критичнішій формі.

Фахівці підтримки Oracle добре знаються і на терміновому усуненні проблем. Ми розуміємо, що кожна секунда зупинки в роботі системи надзвичайно важлива для наших клієнтів. Спеціалісти CS мають досвід і пріоритет швидкої локалізації джерела збою та експрес-вирішення задач з зірочкою.

Відновлення після збоїв, усунення критичних помилок і інші роботи можуть як повністю делегуватися фахівцям CS так і виконуватися спільно з DBA замовника. На нас можна розраховувати як на надійний тил, оперативну базу знань, додатковий мозковий центр і робочі руки.

Що входить в послугу розширеної технічної підтримки?

З метою контролю стану та роботи СКБД та підтримки її в актуальному стані наші спеціалісти беруть на себе щоденне та планове виконання задач:

  • Регламентні роботи з моніторингу БД та аналізування лог-файлів
  • Збирання та аналіз графіків, таблиць, оригінальних протоколів
  • Аналіз інцидентів
  • Аналіз щодо оптимізації продуктивності роботи системи
  • Фінальна консолідація інформації за результатами аналізу в щоденному зведеному протоколі checklist з описом помилок (за їх наявності), рекомендаціями щодо вирішення та переліком виконаних дій
  • Встановлення необхідних патчів із попереднім тестуванням
  • Реорганізація сегментів БД з метою підвищення продуктивності
  • Тощо

190623_ua

За бажанням наш замовник може отримати додаткові послуги, які не ввійшли до стандартного пакету за договором: навантажувальне тестування, тестування програмно-апаратних комплексів на продуктивність, оновлення системного ПЗ, установлення нових релізів та версій, різноманітних міграцій тощо.

Чому нам можна довіряти?

Компанія CS є партнером Oracle вже більше 20 років, має права на розповсюдження та технічну підтримку програмних продуктів Oracle та вкладає багато зусиль в підготовку найкращих фахівців.

Кожен з наших співробітників – спеціаліст із високою кваліфікацією та експерт з окремих технологій, який має значний досвід роботи та сертифікацію від Oracle. Наші фахівці регулярно проходять навчання в Oracle University з подальшою атестацією, де опановують нові технології і версії програмного забезпечення.

Наразі наші фахівці підтримують зв’язок з експертами Oracle за допомогою онлайн-сесій, семінарів та регулярно приймають участь у головній конференції Oracle OpenWorld .

Понад 150 баз даних і серверів додатків вже знаходяться під щоденним контролем фахівців підтримки Oracle від CS. Нам довіряють бізнес-критичні застосунки!

Як замовити послугу розширеної підтримки Oracle від CS?

Для отримання додаткових матеріалів та індивідуальної консультації з питань розширеної підтримки Oracle, будь ласка, надішліть запит на електронну пошту: [email protected]

cs-6

До вашої уваги – матеріал про розширену технічну підтримку продуктів Oracle, яку надає наша компанія. Що це за послуга, і що в результаті отримують наші клієнти?

Насамперед розширена підтримка від СS – це щоденна праця команди наших адміністраторів баз даних. Адже саме завдяки цьому вдається досягти стабільності в роботі програмного продукту Oracle, а також регулярно досліджувати супроводжувані системи щодо можливості виникнення потенційних проблем.
Наша розширена підтримка передбачає різні підходи:

  • Фокусний – спрямований на усунення проблем та мінімізацію часу простою. Завдяки великому досвіду, високій кваліфікації фахівців та щільній взаємодії з розробниками прикладних продуктів нам вдається швидко локалізувати та вирішити можливі проблеми.
  • Проактивний – спрямований на попередження та запобігання можливим збоям шляхом пошуку закономірностей і кореляцій у подіях. Втрати, пов’язані із зупинками чи збоями банківської системи, коштують дорого. Проактивний підхід дає змогу мінімізувати ці втрати.

Про склад робіт розповімо на прикладі розширеної підтримки СУБД Oracle.

Щоденна підтримка

З метою контролю стану та роботи СУБД наші спеціалісти щоденно виконують:

  • Регламентні роботи з моніторингу БД та аналізування лог-файлів.
  • Збирання графіків, таблиць, оригінальних протоколів.
  • Фіксування робочих процесів в онлайновій веб-системі контролю якості програмного забезпечення Bug Tracking Tool (БТТ), а також ведення діалогу із замовником.
  • Фінальну консолідацію інформації за результатами аналізу в щоденному зведеному протоколі check list з описом помилок (за їх наявності), рекомендаціями щодо вирішення та переліком виконаних дій.

Планова підтримка

Окрім щоденних робіт, виконуються також і планові, спрямовані на підтримку роботи БД в оптимальному та актуальному стані. Це роботи з оптимізації продуктивності, установлення необхідних патчів із попереднім тестуванням, роботи з реорганізації сегментів, роботи з очищення БД та багато іншого.

Мета нашого сервісу: помічати та усувати потенційні проблеми до їх виникнення.
Результат: чітка та безперебійна робота СУБД Oracle наших замовників.

Додаткова підтримка

За бажанням наш замовник може отримати додаткові послуги, які не ввійшли до стандартного пакету за договором: навантажувальне тестування, тестування програмно-апаратних комплексів на продуктивність, оновлення системного ПЗ, установлення нових релізів та версій, різноманітних міграцій тощо.

Консультативна підтримка

Також ми пропонуємо своїм замовникам консультативну підтримку та, за необхідності, можемо взяти на себе всі (або частину) функцій з адміністрування БД та операційних систем (налаштування, підтримка, відновлення).

Взаємодія

Ми вміємо працювати паралельно із DBA замовника, не навантажуючи його зайвими задачами. У разі виявлення проблеми він може розраховувати на нас як на надійний тил у своїй роботі, оперативну базу знань, додатковий мозковий центр і робочі руки. Водночас якщо виникають проблеми, що вимагають нашого термінового втручання (відновлення після збоїв, усунення критичних помилок тощо), – задачі щодо їх усунення можуть вирішуватися спільно з DBA замовника або, за відсутності заперечень та після погодження дій, ці завдання вирішуємо ми.

Компетенція

Компанія CS працює у сфері розроблення програмного забезпечення та сервісу інформаційних послуг з 1997 року та посідає провідні позиції щодо впровадження своїх продуктів у банках України.
Більше 20 років ми підтверджуємо репутацію надійного партнера ORACLE і, що не менш важливо, ми маємо спеціальні права на постачання ASFU-ліцензій спільно з нашими програмними розробками та компетенціями щодо надання послуг технічного супроводу (Oracle Premier Support for Software).
Зберігати на високому рівні якість послуг нам допомагає велика команда професіоналів. Кожен з наших співробітників – спеціаліст із високою кваліфікацією та експерт з окремих технологій, який має значний досвід роботи та рівень OCP сертифікації від Oracle.

Серед наших сертифікатів:

  • Oracle Database Administrator;
  • Oracle WebLogic Server System Administrator;
  • Oracle Database Administrator SQL;
  • General Product Support Specialist;
  • Oracle GoldenGate Implementation Specialist;
  • Oracle Business Intelligence Foundation Suite Implementation Specialist;
  • Oracle Enterprise Manager Implementation Specialist;
  • Oracle Data Warehousing Implementation Specialis;
  • Oracle Database Cloud Service Implementation Specialist;
  • Oracle Database Performance and Tuning Expert…

Понад 65 фінансових організацій довіряють нашим рішенням та службі підтримки.

Для підвищення рівня своєї кваліфікації та отримання знань щодо оновлених технологій та версій продуктів Oracle наші фахівці регулярно проходять навчання в Oracle University з подальшою атестацією.
Обов’язковим для наших співробітників є відвідування головної конференції корпорації Oracle – Oracle OpenWorld (Сан-Франциско, Каліфорнія, США), її регіональних версій (Дубаї, ОАЕ) або веб-трансляцій.
Також ми беремо участь у тематичних конференціях, семінарах і технічних онлайн-сесіях, де наші фахівці спільно з представниками Oracle діляться своїм досвідом.

Підтримувані продукти

Під час надавання послуг із розширеної підтримки баз даних Oracle для нас не має значення, яке прикладне програмне забезпечення використовують наші клієнти: це може бути як АБСБ2, так й інші системи, у тому числі ті, що не є розробками CS.
Крім баз даних Oracle, замовники передають під наш контроль й інтеграційні продукти Oracle: Oracle GoldenGate і Oracle Data Integrator, а також сервери застосунків Oracle WebLogic. Водночас розширений супровід серверів додатків вендора IBM (WebSphere Application Servers) – теж у нашому досвіді.

Понад 150 баз даних і серверів застосунків – під щоденним контролем наших фахівців. Нам довіряють бізнес-критичні застосунки!

Наш щоденний досвід, компетенція та репутація надійного партнера Oracle дозволяє нам надавати послуги технічного супроводу продуктів Oracle на найвищому рівні, а також успішно здійснювати їх розширений супровід.

Для отримання детальних матеріалів на цю тему, будь ласка, надішліть запит на адресу електронної пошти [email protected].
З питань придбання продуктів Oracle та послуг підтримки звертайтесь до відділу компанії CS CoreBanking – Sales: [email protected].

Успішний запуск АБС Б2 є важливою віхою для нашого Банку. Досягнення безперебійного, одноразового переходу встановлює новий еталон ефективності та інновацій у банківській сфері. Ми щиро вдячні команді компанії CS за їхню відданість та наполегливу працю, що сприяли успішній реалізації цього проєкту. Ми з нетерпінням очікуємо на подальше партнерство та продовження впровадження інновацій у нашій трансформаційній подорожі
mihail-iovu_comitetul-de-conducere
Міхаїл Йову
Заступник Голови Правління, Moldindconbank
ОТП Банк успішно співпрацює з компанією CS понад 15 років. За цей час було реалізовано низку ключових проєктів, зокрема впровадження звітності для НБУ, операційної системи Б2, сховища даних та інтернет-банкінгу для корпоративних клієнтів. Ми високо цінуємо здатність CS пропонувати комплексні та інтегровані рішення, що дозволили нам автоматизувати end-to-end процеси й суттєво підвищити рівень цифровізації. Особливо відзначаємо гнучкість та індивідуальний підхід команди CS, що дає змогу адаптувати технології до потреб нашого бізнесу та будувати справжнє партнерство
zobrazhennya_viber_2025-02-18_14-58-03-941
Лілія Лазепко
Член Правління, ОТП Банк Україна
Нова платформа CFRONT дозволяє ГЛОБУС БАНКУ впевнено освоювати новий для себе ринок роздрібного кредитування. Завдяки рішенню наших партнерів з СS увесь процес забирає лічені хвилини: 1 хвилина на ухвалення рішення і 10 хвилин на оформлення всіх необхідних для видачі кредиту документів. Впевнена, це сподобається нашим клієнтам та партнерам. Отримавши таку багатофункціональну та зручну систему, як CFRONT, банк ГЛОБУС має дуже амбітні плани та цілі на ринку роздрібного кредитування
olena-dmitrieva
Олена Дмітрієва
Перша заступниця Голови Правління, ГЛОБУС БАНК
Однозначно, створення мобільного банкінгу – це поєднання функціональності, простоти та естетики. Зараз бачимо, що наші спільні зусилля з командою розробників мають позитивні відгуки та хорошу динаміку користування. Банк Львів повністю підтримує відкриту та зрозумілу комунікацію з клієнтами: поділяємо їхні потреби та орієнтуємося на актуальність функціоналу
tamar-thelidze-2-scaled-1
Тамар Тхелідзе
Заступниця Голови Правління, Банк Львів
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ?

    img