Цього року один з найбільших роздрібних банків – Platinum Bank – оголосив про перехід на процесинговий центр компанії "Українська фінансова мережа" з метою надання своїм клієнтам розширених можливостей роботи з платіжними картками. І ось уже в листопаді у пресі з'явилися публікації про успішне завершення цього проекту.
Як відбувався процес міграції, і що сприяло успішному здійсненню проекту? Про це розповів заступник голови департаменту фронт-офісних систем компанії CS Олександр Головко.
- У зв'язку з переходом банку на роботу з новим процесингом, компанії CS належало виконати інтеграцію програмного забезпечення банку з системою CORTEX, яка є основою нового процесингу, а також з системою емісії карт APEX Line, що замінила у банку використовувану до цього систему IS-Card.
Перехід на нову карткову систему не міг не торкнутися інших наявних у банку програмних рішень, що використовують картковий функціонал. У тому числі - елементів інтеграції з картковою системою у рамках АБС Б2 та клієнт-банку PtClick.
Усі ці програмні рішення вже були інтегровані з картковою системою через систему iB2, що добре зарекомендувала себе за 5 років роботи у банку Platinum та інших банках. iB2 забезпечує виконання усіх необхідних операцій з платіжними картками - у тому числі online-реєстрацію клієнтів у картковій системі, відкриття рахунків, замовлення або переприв’язку передперсоналізованих карток, пошук клієнтів, рахунків та карт у картковій системі, постановку та вилучення карт зі стоп-списків, встановлення кредитних лімітів, а також запит доступного залишку й авторизацію фінансових операцій. Таким чином, завдання CS зводилося до адаптації iB2 для інтеграції з системами APEX Line та CORTEX.
За результатами спільного обговорення, з боку "Української фінансової мережі" для компанії CS було розроблено набір інтерфейсів, необхідних для забезпечення функціональності системи iB2. І ось, 10 листопада, після попередньої міграції карткових даних в CORTEX та APEX Line, системи банку були переведені на роботу з iB2 у новому режимі.
Необхідно підкреслити, що цей перехід стався практично непомітно як для клієнтів, так і для співробітників банку. Так, абсолютно не знадобилося перенавчання співробітників, відповідальних за обслуговування клієнтів, відкриття їм карткових продуктів та замовлення карток - вся ця робота як і раніше зберіглася у формі Майстра обслуговування клієнтів.
«Незважаючи на технічно складний процес переходу великого банку на процесинговий центр «УФМ», нам вдалося закінчити все в дуже короткий термін та мінімізувати ускладнення, пов'язані з обслуговуванням карт у цей період», - зазначив Дмитро Красношлик, член Правління Platinum bank.
Збереження існуючих інтерфейсів системи iB2 дозволило також інтернет-банкінгу PtClick продовжити роботу без адаптації. Клієнти помітили хіба що окремі дрібні особливості, пов'язані з відмінністю властивостей продуктів в системах IS-Card та APEX Line.
(всі поля обов'язкові до заповнення)