В АТ «Альпарі Банк» завершено перший етап модернізації ІТ-платформи банку. Проект був реалізований в рекордні терміни — за 4 місяці.
Модернізація була досягнута за рахунок повної заміни ключового банківського програмного забезпечення, а саме — операційного дня банку, системи Клієнт-Банк, системи обліку кадрів та зарплати на продукти компанії CS — АБС Б2, iFOBS і HRM&Payroll::eCSpert. Примітно, що міграція була виконана виключно силами фахівців банку і компанії CS (без залучення розробників систем з яких виконувався перехід).
Відтепер всі ключові бізнес-процеси в АТ «Альпарі Банк» реалізуються в системах компанії CS:
В рамках другого етапу проекту буде виконано перехід банку на використання АБС Б2 в якості карткового бек-офісу, а також впроваджені додаткові модулі системи Клієнт-Банк (iFOBS.Factoring, iFOBS.DocUpload, iFOBS.BankID та інші).
«Впровадження програмного забезпечення компанії CS — це закладка фундаменту для побудови технологічного online-банку, яким ми будемо в найближчому майбутньому», — Дмитро Яковлєв, Голова Правління АТ «Альпарі Банк».
(всі поля обов'язкові до заповнення)