Напрямок карткового бізнесу в АБС Б2 постійно розвивається, оновлюється функціональність його підсистем. Компанія CS подбала, щоб робота карткового беку, логістика, еквайрінг, опрацювання диспутних транзакцій та зарплатних проєктів були зручними та технологічно ефективними.
Реконсиляція – це ще одна важлива функціональність в роботі карткового напрямку, що була суттєво оновлена в кінці 2021 року, отримавши гнучкіші налаштування, а завдяки цьому – ширші можливості в роботі з різними картковими системами.
Реконсиляція як інструмент оптимізації бізнес-процесів
Реконсиляція – це процес порівняння фінансових записів і транзакцій між кількома базами даних. У банківському секторі, це зазвичай включає звіряння банківської та карткової систем для забезпечення однорідності, вірності та актуальності записів у них.
В умовах щоденного великого обсягу транзакцій, навіть невеликі розбіжності або помилки можуть мати серйозні фінансові та репутаційні наслідки. Це робить процес реконсиляції не тільки інструментом запобігання помилкам, а й важливим елементом управління операційними та репутаційними ризиками.
Коли в процесі реконсиляції виявляються розбіжності, банк має вирішити, як найкраще впоратися з ними. У деяких випадках виявлені невідповідності можуть вимагати ручного опрацювання транзакцій. У інших ситуаціях, коли розбіжності викликані похибками в налаштуваннях АБС, чи змінами в роботі процесингового центру (ПЦ), може знадобитися переналаштування системи або адаптація роботи карткового бек-офісу з урахуванням таких змін. Вирішальним фактором у виборі підходу є походження розбіжностей та їх природа.
Реконсиляція допомагає банку не тільки порівняти дані в різних системах, але й визначити причину невідповідностей в базах даних. Це гнучкий інструмент, що дозволяє банкам ефективно управляти фінансовими даними, забезпечувати їх однорідність та своєчасно реагувати на будь-які аномалії.
Переваги рішення CS для реконсиляції
Рішення CS для реконсиляції відрізняється рядом переваг:
Гнучкість налаштувань. Банки можуть гнучко адаптувати процес реконсиляції до специфіки їх налаштувань АБС Б2 та обраного ПЦ. За допомогою рішення CS для реконсиляції можна:
Сумісність з різними картковими системами. Спроможність працювати з різними картковими системами ставить рішення CS в авангард індивідуалізованих рішень. Вже підтримуються такі популярні системи, як IS-Card, WAY4, та SmartVista. Завдяки адаптивності рішення, можлива інтеграція з новими системами в майбутньому.
Легке впровадження. Особливою рисою рішення CS є можливість його швидкого впровадження і налаштування сумісності з новими картковими системами. Навіть якщо банк вибирає карткову систему, яка раніше не інтегрувалася з цим рішенням для реконсиляції, адаптація і впровадження функціональності можуть будуть виконані в найкоротші терміни.
Швидкодія. Висока швидкість обробки даних дозволяє виконувати звірки в реальному часі або ж в дуже короткий термін. Ця характеристика особливо важлива в умовах динамічного банківського середовища, де швидке виявлення та виправлення помилок можуть значно знизити фінансові та репутаційні ризики.
Індивідуальне налаштування та підтримка. Висококваліфіковані фахівці CS надають повний спектр підтримки від налаштування до повсякденного використання, забезпечуючи надійність та стабільність процесу реконсиляції.
Як працює рішення з реконсиляції від CS?
Процес реконсиляції, який пропонує CS, є високо індивідуалізованим і розпочинається з ретельного налаштування системи, що враховує специфічні вимоги кожного банку. Налаштування системи включає адаптацію параметрів відповідно до унікальних процесів фінансової установи, щоб забезпечити правильну взаємодію між АБС Б2 і процесинговим центром.
Початковий етап впровадження рішення з реконсиляції часто виявляє різного роду невідповідності, які виникають через відмінності у форматуванні та обробці звітних файлів в АБС Б2 та ПЦ. Наприклад, може бути виявлено, що деякі рахунки відображаються у звітах ПЦ, але не враховуються у системі АБС Б2, чи навпаки. Для досягнення повної сумісності та точності даних, фахівець CS проводить коригування і переконується, що система правильно ідентифікує та обробляє всі необхідні записи.
Після усунення початкових розбіжностей реконсиляція може виконуватися фахівцями банку регулярно, коректно порівнюючи дані АБС Б2 та карткової системи. У разі виявлення будь-яких розбіжностей система генерує детальні протоколи, які дозволяють банку оперативно реагувати на похибки та вносити корективи згідно зі своїми внутрішніми процедурами.
На заключному етапі, після успішного налаштування та стабілізації роботи системи, CS продовжує надавати підтримку клієнту, забезпечуючи її безперебійне функціонування та адаптацію до змін у фінансових операціях банку або інших вимог.
Підсумок
Завдяки гнучкості налаштувань рішення для реконсиляції від компанії CS адаптується до унікальних процесів і потреб фінансової установи, забезпечуючи бездоганну взаємодію між АБС Б2 та процесинговим центром.
Сумісність з різними картковими системами, швидке впровадження, індивідуальне налаштування та професійна підтримка гарантують, що банки можуть виконувати реконсиляцію ефективно, у відповідності зі своїми унікальними операційними особливостями. Компанія CS надає всебічну підтримку для вирішення будь-яких проблем, що виникають як під час інтеграції рішення, так і в подальшому його використанні. Це забезпечує надійність і стабільність реконсиляції в довгостроковій перспективі.
Для отримання додаткових матеріалів та індивідуальної консультації з питань замовлення підсистем для карткового бізнесу, будь ласка, надішліть запит на електронну пошту: [email protected].
(всі поля обов'язкові до заповнення)