
НАДІЙНІСТЬ, ПРОДУКТИВНІСТЬ, ВІДПОВІДНІСТЬ РЕГУЛЯТОРНИМ ВИМОГАМ
На сьогоднішній день у системі реалізовано вимоги Нацкомфінпослуг до програмного забезпечення персоніфікованого обліку договорів страхування життя.
Архітектура системи, яка складається з трьох рівнів (клієнт – сервер – БД), дозволяє створити в усіх філіях і представництвах компанії єдиний інформаційний простір.
При створенні системи використана промислова СКБД Oracle, що є лідером на ринку СКБД для корпоративних інформаційних систем. Висока надійність і продуктивність СКБД Oracle забезпечують збереження й оброблення великої кількості даних.

БЕЗЛІЧ МОЖЛИВОСТЕЙ, АВТОМАТИЗАЦІЯ СТРАХУВАННЯ
Ведення договорів страхування передбачає розрахування в системі страхових тарифів, проведення андеррайтингу, редукування, формування страхового полісу, побудову графіка очікуваних внесків, кредитування страхувальників, реєстрацію страхових випадків та багато чого іншого.
Увесь життєвий цикл страхового договору автоматизовано: від унесення заяви клієнта до видачі страхового поліса з подальшою фіксацією всіх змін і доповнень до договору, розбиранням та обробленням платежів, що були імпортовані із систем клієнт-банків, і автоматичним відстеженням подій за договором.

ІНТЕРФЕЙСИ, МОЖЛИВОСТІ ІНТЕГРАЦІЇ
CS::іLіfe – інтерфейс обміну інформацією між банками й страховими компаніями, тобто між системою автоматизації банку й системою автоматизації страхування життя LІSA. Інтерфейс реалізовано в АБС Б2 і системі LІSA, він передбачає можливість інтеграції з іншими системами автоматизації банків, завантаження нових договорів та змінення наявних через реєстри EXCEL.
Інтерфейс системи LІSA зручний та зрозумілий. Система також надає можливості швидкого пошуку, довільного групування та сортування даних, формування необхідної звітності для друку.

ДЛЯ КОГО ЦЕ РІШЕННЯ, КОРИСТУВАННЯ
Ми рекомендуємо LІSA будь-яким страховим компаніям, зокрема тим, що планують зростати.
У системі реалізовано кілька інтерфейсів до різних систем клієнт-банків. Крім того, виконується автоматичне відстеження платежів і розсилання листів. Система автоматично фіксує строк чергового платежу за договором і постійно відслідковує, чи надійшов відповідний платіжний документ. Відповідно до налаштувань система повідомляє користувачеві про те, що за певними договорами настав термін платежу (або про те, що платіж прострочений), і дозволяє в автоматичному режимі створити офіційний лист за кожним таким договором. Операторові залишається тільки розіслати ці листи на адреси страхувальників.
Стосовно нарощування функціональності й адаптації: ми врахували можливість змін у нормативно-правовій базі, тому за потреби в систему можуть бути додані нові функції й навіть нові функціональні модулі. Також система LІSA сумісна з іншими інформаційними системами (імпорт й експорт даних).

-
Зручність у використанні, швидкість роботи, надійність і продуманість процесів. Оперативний і комфортний для користувача імпорт платіжних документів та їх оброблення.
-
Можливість застосування різних програм страхування, методик актуарних розрахунків, умов агентських угод.
-
Збереження історії щодо бізнес-процесів і даних про бізнес-партнерів. Перевірка ФО і ЮО на причетність до шахрайства та тероризму.
-
Виконання актуарного обліку в системі за правилами, прийнятими у певній страховій компанії.
-
Зручні розрахунки за агентськими угодами.
-
Автоматичний розподіл інвестиційного прибутку як на всі договори, так і на групи договорів.
-
Аналіз діяльності страхової компанії, що передбачає побудову аналітичних звітів на основі агрегованих показників діяльності страхової компанії.
-
Надійний захист даних засобами промислової СКБД Oracle. У системі автоматично ведеться протокол всіх змін, що відбуваються з її основними сутностями – дані протоколу недоступні для редагування й видалення.
ПЕРЕВАГИ РІШЕННЯ
