Зв’яжіться з нами
Зв’яжіться з нами

LІSA – АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА ЗІ СТРАХУВАННЯ ЖИТТЯ

Це зручна та функціональна автоматизована система для ведення індивідуальних та корпоративних договорів зі страхування життя, розраховування резервів, розподілення інвестиційного доходу, розрахування з агентами й перестрахувальниками, оброблення вхідних платіжних документів

Замовити демо
img

НАМ ДОВІРЯЮТЬ

За кілька десятиріч праці ми стали провідною продуктовою ІТ-компанію, рішенням якої довіряють зарубіжні та українські заклади фінансового сектору. Ми точно знаємо, яким має бути потрібний страховій компанії продукт, як його зробити, впровадити та супроводжувати.

НАДІЙНІСТЬ, ПРОДУКТИВНІСТЬ, ВІДПОВІДНІСТЬ РЕГУЛЯТОРНИМ ВИМОГАМ

На сьогоднішній день у системі реалізовано вимоги Нацкомфінпослуг до програмного забезпечення персоніфікованого обліку договорів страхування життя.

Архітектура системи, яка складається з трьох рівнів (клієнт – сервер – БД), дозволяє створити в усіх філіях і представництвах компанії єдиний інформаційний простір.

При створенні системи використана промислова СКБД Oracle, що є лідером на ринку СКБД для корпоративних інформаційних систем. Висока надійність і продуктивність СКБД Oracle забезпечують збереження й оброблення великої кількості даних.

insurance_1

БЕЗЛІЧ МОЖЛИВОСТЕЙ, АВТОМАТИЗАЦІЯ СТРАХУВАННЯ

Ведення договорів страхування передбачає розрахування в системі страхових тарифів, проведення андеррайтингу, редукування, формування страхового полісу, побудову графіка очікуваних внесків, кредитування страхувальників, реєстрацію страхових випадків та багато чого іншого.
Увесь життєвий цикл страхового договору автоматизовано: від унесення заяви клієнта до видачі страхового поліса з подальшою фіксацією всіх змін і доповнень до договору, розбиранням та обробленням платежів, що були імпортовані із систем клієнт-банків, і автоматичним відстеженням подій за договором.

insurance_2

ІНТЕРФЕЙСИ, МОЖЛИВОСТІ ІНТЕГРАЦІЇ

CS::іLіfe – інтерфейс обміну інформацією між банками й страховими компаніями, тобто між системою автоматизації банку й системою автоматизації страхування життя LІSA. Інтерфейс реалізовано в АБС Б2 і системі LІSA, він передбачає можливість інтеграції з іншими системами автоматизації банків, завантаження нових договорів та змінення наявних через реєстри EXCEL.

Інтерфейс системи LІSA зручний та зрозумілий. Система також надає можливості швидкого пошуку, довільного групування та сортування даних, формування необхідної звітності для друку.

insurance_2

ДЛЯ КОГО ЦЕ РІШЕННЯ, КОРИСТУВАННЯ

Ми рекомендуємо LІSA будь-яким страховим компаніям, зокрема тим, що планують зростати.

У системі реалізовано кілька інтерфейсів до різних систем клієнт-банків. Крім того, виконується автоматичне відстеження платежів і розсилання листів. Система автоматично фіксує строк чергового платежу за договором і постійно відслідковує, чи надійшов відповідний платіжний документ. Відповідно до налаштувань система повідомляє користувачеві про те, що за певними договорами настав термін платежу (або про те, що платіж прострочений), і дозволяє в автоматичному режимі створити офіційний лист за кожним таким договором. Операторові залишається тільки розіслати ці листи на адреси страхувальників.

Стосовно нарощування функціональності й адаптації: ми врахували можливість змін у нормативно-правовій базі, тому за потреби в систему можуть бути додані нові функції й навіть нові функціональні модулі. Також система LІSA сумісна з іншими інформаційними системами (імпорт й експорт даних).

insurance_1

ПЕРЕВАГИ РІШЕННЯ

Успішний запуск АБС Б2 є важливою віхою для нашого Банку. Досягнення безперебійного, одноразового переходу встановлює новий еталон ефективності та інновацій у банківській сфері. Ми щиро вдячні команді компанії CS за їхню відданість та наполегливу працю, що сприяли успішній реалізації цього проєкту. Ми з нетерпінням очікуємо на подальше партнерство та продовження впровадження інновацій у нашій трансформаційній подорожі
mihail-iovu_comitetul-de-conducere
Міхаїл Йову
Заступник Голови Правління, Moldindconbank
ОТП Банк успішно співпрацює з компанією CS понад 15 років. За цей час було реалізовано низку ключових проєктів, зокрема впровадження звітності для НБУ, операційної системи Б2, сховища даних та інтернет-банкінгу для корпоративних клієнтів. Ми високо цінуємо здатність CS пропонувати комплексні та інтегровані рішення, що дозволили нам автоматизувати end-to-end процеси й суттєво підвищити рівень цифровізації. Особливо відзначаємо гнучкість та індивідуальний підхід команди CS, що дає змогу адаптувати технології до потреб нашого бізнесу та будувати справжнє партнерство
zobrazhennya_viber_2025-02-18_14-58-03-941
Лілія Лазепко
Член Правління, ОТП Банк Україна
Нова платформа CFRONT дозволяє ГЛОБУС БАНКУ впевнено освоювати новий для себе ринок роздрібного кредитування. Завдяки рішенню наших партнерів з СS увесь процес забирає лічені хвилини: 1 хвилина на ухвалення рішення і 10 хвилин на оформлення всіх необхідних для видачі кредиту документів. Впевнена, це сподобається нашим клієнтам та партнерам. Отримавши таку багатофункціональну та зручну систему, як CFRONT, банк ГЛОБУС має дуже амбітні плани та цілі на ринку роздрібного кредитування
olena-dmitrieva
Олена Дмітрієва
Перша заступниця Голови Правління, ГЛОБУС БАНК
Однозначно, створення мобільного банкінгу – це поєднання функціональності, простоти та естетики. Зараз бачимо, що наші спільні зусилля з командою розробників мають позитивні відгуки та хорошу динаміку користування. Банк Львів повністю підтримує відкриту та зрозумілу комунікацію з клієнтами: поділяємо їхні потреби та орієнтуємося на актуальність функціоналу
tamar-thelidze-2-scaled-1
Тамар Тхелідзе
Заступниця Голови Правління, Банк Львів
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ?

    img