Зв’яжіться з нами
Зв’яжіться з нами

Компанія CS впровадила єдиний телефонний номер служби супроводу АБС Б2, який тестується в рамках нового режиму роботи техпідтримки – 24/6. На цьому номері встановлено віртуальну АТС і підключено послугу IVR.

Впровадження єдиного телефонного номера +38 (067) 162 59 52 зі встановленою віртуальною АТС і підключеною послугою IVR – одне з ключових реформувань у роботі служби супроводу АБС Б2 в режимі 24/6.

Крім цього, виконуються і тестуються й інші рішення для ефективної роботи служби супроводу – деякі важливі зміни вже впроваджено:

  • Формується підрозділ служби підтримки для супроводу критичних бізнес-процесів. Водночас нічні чергування вже впроваджено – вони практикуються відповідно до необхідного регламенту.
  • Проведено навчальні тренінги команд чергових.

Переваги підтримки в режимі 24/6 для банків:

  • Підвищення якості обслуговування.
  • Оперативне реагування на критичні помилки.
  • Можливість більш гнучкого планування регламентних процедур.
  • Можливість організувати цілодобове обслуговування клієнтів у частині надання консультаційної допомоги.
  • Використання єдиного багатоканального номера, що дозволяє виконати переадресацію до співробітників потрібного відділу.

Доцільність наших нових впроваджень зумовлено потребою і комфортом наших клієнтів.

Успішний запуск АБС Б2 є важливою віхою для нашого Банку. Досягнення безперебійного, одноразового переходу встановлює новий еталон ефективності та інновацій у банківській сфері. Ми щиро вдячні команді компанії CS за їхню відданість та наполегливу працю, що сприяли успішній реалізації цього проєкту. Ми з нетерпінням очікуємо на подальше партнерство та продовження впровадження інновацій у нашій трансформаційній подорожі
mihail-iovu_comitetul-de-conducere
Міхаїл Йову
Заступник Голови Правління, Moldindconbank
ОТП Банк успішно співпрацює з компанією CS понад 15 років. За цей час було реалізовано низку ключових проєктів, зокрема впровадження звітності для НБУ, операційної системи Б2, сховища даних та інтернет-банкінгу для корпоративних клієнтів. Ми високо цінуємо здатність CS пропонувати комплексні та інтегровані рішення, що дозволили нам автоматизувати end-to-end процеси й суттєво підвищити рівень цифровізації. Особливо відзначаємо гнучкість та індивідуальний підхід команди CS, що дає змогу адаптувати технології до потреб нашого бізнесу та будувати справжнє партнерство
zobrazhennya_viber_2025-02-18_14-58-03-941
Лілія Лазепко
Член Правління, ОТП Банк Україна
Нова платформа CFRONT дозволяє ГЛОБУС БАНКУ впевнено освоювати новий для себе ринок роздрібного кредитування. Завдяки рішенню наших партнерів з СS увесь процес забирає лічені хвилини: 1 хвилина на ухвалення рішення і 10 хвилин на оформлення всіх необхідних для видачі кредиту документів. Впевнена, це сподобається нашим клієнтам та партнерам. Отримавши таку багатофункціональну та зручну систему, як CFRONT, банк ГЛОБУС має дуже амбітні плани та цілі на ринку роздрібного кредитування
olena-dmitrieva
Олена Дмітрієва
Перша заступниця Голови Правління, ГЛОБУС БАНК
Однозначно, створення мобільного банкінгу – це поєднання функціональності, простоти та естетики. Зараз бачимо, що наші спільні зусилля з командою розробників мають позитивні відгуки та хорошу динаміку користування. Банк Львів повністю підтримує відкриту та зрозумілу комунікацію з клієнтами: поділяємо їхні потреби та орієнтуємося на актуальність функціоналу
tamar-thelidze-2-scaled-1
Тамар Тхелідзе
Заступниця Голови Правління, Банк Львів
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ?

    img