Компанія CS впровадила єдиний телефонний номер служби супроводу АБС Б2, який тестується в рамках нового режиму роботи техпідтримки – 24/6. На цьому номері встановлено віртуальну АТС і підключено послугу IVR.
Впровадження єдиного телефонного номера +38 (067) 162 59 52 зі встановленою віртуальною АТС і підключеною послугою IVR – одне з ключових реформувань у роботі служби супроводу АБС Б2 в режимі 24/6.
Крім цього, виконуються і тестуються й інші рішення для ефективної роботи служби супроводу – деякі важливі зміни вже впроваджено:
- Формується підрозділ служби підтримки для супроводу критичних бізнес-процесів. Водночас нічні чергування вже впроваджено – вони практикуються відповідно до необхідного регламенту.
- Проведено навчальні тренінги команд чергових.
Переваги підтримки в режимі 24/6 для банків:
- Підвищення якості обслуговування.
- Оперативне реагування на критичні помилки.
- Можливість більш гнучкого планування регламентних процедур.
- Можливість організувати цілодобове обслуговування клієнтів у частині надання консультаційної допомоги.
- Використання єдиного багатоканального номера, що дозволяє виконати переадресацію до співробітників потрібного відділу.
Доцільність наших нових впроваджень зумовлено потребою і комфортом наших клієнтів.