Зв’яжіться з нами
Зв’яжіться з нами

Завершено впровадження системи «CS::Working Time Measurement»(CS::WTM) в АТ «Сбербанк Росії».

Дана система призначена для розрахунку робочого часу, що витрачається менеджерами напряму «масовий сегмент», на виконання типових банківських операцій (відкриття/закриття рахунку, укладення договору, неторгові операції тощо).

Підготовка необхідних аналітичних даних проводиться на базі сховища CS::BI, в якому консолідуються вихідні дані OLTP систем: АБС Б2, CRM Siebel, Системи емісії і роздрібного обслуговування «IS-Card».

Отримані системою «CS::WTM» показники дозволяють банку провести розрахунок KPI діяльності напряму «масовий сегмент».

Одним з ключових чинників успішного впровадження проекту було чітке технічне завдання і постійна підтримка проектної групи Центру Компетенції банку.

Як відзначають в Сбербанку Росії, система дає Банку перевагу оперативного виконання аналізу навантаження та утилізації робочого часу менеджерів, дозволяє виділяти і, як наслідок, оптимізувати трудомісткі операції, таким чином вивільняючи додатковий операційний час для продажу.

Про банк

АТ «СБЕРБАНК РОСІЇ» (Україна) – універсальний комерційний Банк, який надає повний спектр банківських послуг усім категоріям клієнтів. Банк входить до десятки найбільших фінустанов країни за розміром активів згідно з даними НБУ. Мережа регіональних відділень АТ «СБЕРБАНК РОСІЇ» станом на 25.12.2013 р. налічує 210 відділень. АТ «СБЕРБАНК РОСІЇ» є 100% дочірнім банком ВАТ «Сбербанк Росії» (Російська Федерація).

АТ «Сбербанк Росії». Ліцензія НБУ №198 від 12.10.2011 р. Всі види банківських послуг.

Офіційний сайт банку – www.sberbank.ua.

Повернутись
Поділитися статтею
Успішний запуск АБС Б2 є важливою віхою для нашого Банку. Досягнення безперебійного, одноразового переходу встановлює новий еталон ефективності та інновацій у банківській сфері. Ми щиро вдячні команді компанії CS за їхню відданість та наполегливу працю, що сприяли успішній реалізації цього проєкту. Ми з нетерпінням очікуємо на подальше партнерство та продовження впровадження інновацій у нашій трансформаційній подорожі
mihail-iovu_comitetul-de-conducere
Міхаїл Йову
Заступник Голови Правління, Moldindconbank
ОТП Банк успішно співпрацює з компанією CS понад 15 років. За цей час було реалізовано низку ключових проєктів, зокрема впровадження звітності для НБУ, операційної системи Б2, сховища даних та інтернет-банкінгу для корпоративних клієнтів. Ми високо цінуємо здатність CS пропонувати комплексні та інтегровані рішення, що дозволили нам автоматизувати end-to-end процеси й суттєво підвищити рівень цифровізації. Особливо відзначаємо гнучкість та індивідуальний підхід команди CS, що дає змогу адаптувати технології до потреб нашого бізнесу та будувати справжнє партнерство
zobrazhennya_viber_2025-02-18_14-58-03-941
Лілія Лазепко
Член Правління, ОТП Банк Україна
Нова платформа CFRONT дозволяє ГЛОБУС БАНКУ впевнено освоювати новий для себе ринок роздрібного кредитування. Завдяки рішенню наших партнерів з СS увесь процес забирає лічені хвилини: 1 хвилина на ухвалення рішення і 10 хвилин на оформлення всіх необхідних для видачі кредиту документів. Впевнена, це сподобається нашим клієнтам та партнерам. Отримавши таку багатофункціональну та зручну систему, як CFRONT, банк ГЛОБУС має дуже амбітні плани та цілі на ринку роздрібного кредитування
olena-dmitrieva
Олена Дмітрієва
Перша заступниця Голови Правління, ГЛОБУС БАНК
Однозначно, створення мобільного банкінгу – це поєднання функціональності, простоти та естетики. Зараз бачимо, що наші спільні зусилля з командою розробників мають позитивні відгуки та хорошу динаміку користування. Банк Львів повністю підтримує відкриту та зрозумілу комунікацію з клієнтами: поділяємо їхні потреби та орієнтуємося на актуальність функціоналу
tamar-thelidze-2-scaled-1
Тамар Тхелідзе
Заступниця Голови Правління, Банк Львів
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ?

    img