Зв’яжіться з нами
Зв’яжіться з нами

Начальник відділу адміністрування баз даних компанії CS, Роман Трембовецький, розповідає про важливість узгодженості роботи DBA банку та DBA компанії-розробника.

Ми розглядаємо себе і DBA банку (від англ. database administrator – адміністратор баз даних), як одне ціле. Тобто у нас одне спільне завдання – відмінно працюючі сервера баз даних. При цьому ніхто не відбирає роботу банківського DBA і, зрозуміло, не навантажує його жодними додатковими завданнями.
DBA банку завжди краще обізнаний про проблеми, має прямий контакт з банківськими співробітниками, знає про плани банківського IT.

Ми ж маємо великий і, що важливо, безперервний досвід різного роду «траблшутінга» (від англ. troubleshooting – пошук та усунення несправностей), тому що постійно працюємо з різного роду базами даних і замовниками. Простіше кажучи, DBA банку – це певний фронт, а ми – бек. Ми розраховуємо на банківського DBA, як на віддалені очі, вуха, мізки. У свою чергу, банківський DBA може розраховувати на нас, як на надійний тил у своїй роботі, оперативну базу знань, додаткові мізки, руки і т.д.

Ми працюємо над питаннями моніторингу паралельно з DBA банку, у разі виявлення проблеми, ми ставимо до відома насамперед DBA банку. Аналогічно у випадку, якщо з проблемою першим зустрічається місцевий DBA і йому потрібна допомога, він ставить до відома нас. Тоді проблема вирішується спільно. Якщо ж виникають термінові і важкі проблеми (відновлення після збоїв, відмовостійкість, критичні помилки), тут без нас просто не обійтися, ці завдання вирішуються виключно спільно з нами і DBA банку (однак частіше за все, якщо у DBA банку немає заперечень, то після узгодження дій вирішуємо їх ми).

Є ряд завдань, які DBA вирішує самостійно, не ставлячи нас до відома, і це нормально – це категорія питань пов’язаних, наприклад, з оптимізацією конкретних запитів. Але про все, що стосується переконфігурації системи, зміни політики резервування даних, ми завжди просимо нас сповіщати – щоб ці операції не стали для нас сюрпризом. І навпаки, якщо ми хочемо щось змінити, ми пропонуємо це до обговорення DBA банку і тільки після узгодження вносимо зміни.

З точки зору роботи банківських DBA, я б сказав, що для їх відділу фахівці компанії СS – це насамперед колеги з відмінними знаннями та досвідом, з якими значно простіше, швидше і результативніше працюється.

Повернутись
Поділитися статтею
Успішний запуск АБС Б2 є важливою віхою для нашого Банку. Досягнення безперебійного, одноразового переходу встановлює новий еталон ефективності та інновацій у банківській сфері. Ми щиро вдячні команді компанії CS за їхню відданість та наполегливу працю, що сприяли успішній реалізації цього проєкту. Ми з нетерпінням очікуємо на подальше партнерство та продовження впровадження інновацій у нашій трансформаційній подорожі
mihail-iovu_comitetul-de-conducere
Міхаїл Йову
Заступник Голови Правління, Moldindconbank
ОТП Банк успішно співпрацює з компанією CS понад 15 років. За цей час було реалізовано низку ключових проєктів, зокрема впровадження звітності для НБУ, операційної системи Б2, сховища даних та інтернет-банкінгу для корпоративних клієнтів. Ми високо цінуємо здатність CS пропонувати комплексні та інтегровані рішення, що дозволили нам автоматизувати end-to-end процеси й суттєво підвищити рівень цифровізації. Особливо відзначаємо гнучкість та індивідуальний підхід команди CS, що дає змогу адаптувати технології до потреб нашого бізнесу та будувати справжнє партнерство
zobrazhennya_viber_2025-02-18_14-58-03-941
Лілія Лазепко
Член Правління, ОТП Банк Україна
Нова платформа CFRONT дозволяє ГЛОБУС БАНКУ впевнено освоювати новий для себе ринок роздрібного кредитування. Завдяки рішенню наших партнерів з СS увесь процес забирає лічені хвилини: 1 хвилина на ухвалення рішення і 10 хвилин на оформлення всіх необхідних для видачі кредиту документів. Впевнена, це сподобається нашим клієнтам та партнерам. Отримавши таку багатофункціональну та зручну систему, як CFRONT, банк ГЛОБУС має дуже амбітні плани та цілі на ринку роздрібного кредитування
olena-dmitrieva
Олена Дмітрієва
Перша заступниця Голови Правління, ГЛОБУС БАНК
Однозначно, створення мобільного банкінгу – це поєднання функціональності, простоти та естетики. Зараз бачимо, що наші спільні зусилля з командою розробників мають позитивні відгуки та хорошу динаміку користування. Банк Львів повністю підтримує відкриту та зрозумілу комунікацію з клієнтами: поділяємо їхні потреби та орієнтуємося на актуальність функціоналу
tamar-thelidze-2-scaled-1
Тамар Тхелідзе
Заступниця Голови Правління, Банк Львів
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ?

    img