Зв’яжіться з нами
Зв’яжіться з нами

Система iFOBS знову продемонструвала свою універсальність та готовність до нових завдань. В листопаді 2014 року фахівці компанії CS і банку ОТП успішно впровадили в промислову експлуатацію новий модуль iFOBS.EmbassyPayments, яким користуються клієнти банку – посольства і візові центри.

Модуль iFOBS.EmbassyPayments виробництва компанії CS не тільки став повноцінною заміною старого модуля банку, але й розширив можливості інтеграції iFOBS із зовнішніми системами.

Тепер інтернет-банкінг iFOBS є робочим місцем співробітників посольств та візових центрів – партнерів банку ОТП. За допомогою iFOBS.EmbassyPayments вони формують талони на сплату консульського збору, підключені довідники дозволяють швидко увести необхідну інформацію, а всі дані про клієнта автоматично передаються у банк.

Крім цього співробітники посольств мають можливість імпорту списків візових платежів з різних форматів. Клієнту посольства залишається тільки сплатити збір у вказаному відділенні банку – і немає необхідності приносити квитанцію про сплату, оскільки система сама сповістить посольство про статус платежу. Для зручності користувачів реалізована можливість друку талонів на сплату консульського збору та реєстру сплачені платежів.

Новий модуль вже успішно використовується у посольствах Угорщини, Австрії, ПАР, візових центрах Києва, Одеси й Харкова, а ми готові і надалі робити працю наших клієнтів зручніше й простіше.

Повернутись
Поділитися статтею
Успішний запуск АБС Б2 є важливою віхою для нашого Банку. Досягнення безперебійного, одноразового переходу встановлює новий еталон ефективності та інновацій у банківській сфері. Ми щиро вдячні команді компанії CS за їхню відданість та наполегливу працю, що сприяли успішній реалізації цього проєкту. Ми з нетерпінням очікуємо на подальше партнерство та продовження впровадження інновацій у нашій трансформаційній подорожі
mihail-iovu_comitetul-de-conducere
Міхаїл Йову
Заступник Голови Правління, Moldindconbank
ОТП Банк успішно співпрацює з компанією CS понад 15 років. За цей час було реалізовано низку ключових проєктів, зокрема впровадження звітності для НБУ, операційної системи Б2, сховища даних та інтернет-банкінгу для корпоративних клієнтів. Ми високо цінуємо здатність CS пропонувати комплексні та інтегровані рішення, що дозволили нам автоматизувати end-to-end процеси й суттєво підвищити рівень цифровізації. Особливо відзначаємо гнучкість та індивідуальний підхід команди CS, що дає змогу адаптувати технології до потреб нашого бізнесу та будувати справжнє партнерство
zobrazhennya_viber_2025-02-18_14-58-03-941
Лілія Лазепко
Член Правління, ОТП Банк Україна
Нова платформа CFRONT дозволяє ГЛОБУС БАНКУ впевнено освоювати новий для себе ринок роздрібного кредитування. Завдяки рішенню наших партнерів з СS увесь процес забирає лічені хвилини: 1 хвилина на ухвалення рішення і 10 хвилин на оформлення всіх необхідних для видачі кредиту документів. Впевнена, це сподобається нашим клієнтам та партнерам. Отримавши таку багатофункціональну та зручну систему, як CFRONT, банк ГЛОБУС має дуже амбітні плани та цілі на ринку роздрібного кредитування
olena-dmitrieva
Олена Дмітрієва
Перша заступниця Голови Правління, ГЛОБУС БАНК
Однозначно, створення мобільного банкінгу – це поєднання функціональності, простоти та естетики. Зараз бачимо, що наші спільні зусилля з командою розробників мають позитивні відгуки та хорошу динаміку користування. Банк Львів повністю підтримує відкриту та зрозумілу комунікацію з клієнтами: поділяємо їхні потреби та орієнтуємося на актуальність функціоналу
tamar-thelidze-2-scaled-1
Тамар Тхелідзе
Заступниця Голови Правління, Банк Львів
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ?

    img