Зв’яжіться з нами
Зв’яжіться з нами

Так, у жовтні 2018 року Forward Bank, під час переходу на новий процесинговий центр UPC, впровадив програмне рішення від компанії CS – систему PinSetUp.

PinSetUp – окрема система зі своїм сервером додатків, консоллю адміністратора і набором відкритих API, які забезпечують інтеграцію інформаційних систем банку з сервісами процесингового центру та безпечну передачу даних для встановлення/зміни PIN-коду.

Голова Правління банку Андрій Кисельов:

Forward Bank першим в Україні впровадив систему отримання PIN-коду і його активації за телефоном, без використання PIN-конвертів. Тому під час міграції на новий процесинговий центр нам було важливо зберегти цей функціонал, звичний нашим клієнтам за багато років. Компанія CS та програмне забезпечення PinSetUp у повній мірі відповідають нашим вимогам. Ми дякуємо партнерів за якісно виконану роботу.

Завдяки впровадженню PinSetUp, отримавши карту, клієнт може самостійно встановити PIN-код за допомогою інтерактивного голосового меню IVR. Ця ж система діє, якщо код було забуто або дискредитовано. Сервіс доступний клієнтам 24/7.

Говорячи про особливості проекту впровадження системи PinSetUp у Forward Bank, аналітик департаменту фронт-офісних систем CS Артем Перевозник зазначає, що впровадження проходило динамічно і злагоджено, всі питання оперативно узгоджувалися і рішення швидко стартувало на продуктовому середовищі банку.

Під час адаптації системи під бізнес-потреби Forward Bank були істотно розширені можливості PinSetUp для його інтеграції з інтернет-банкінгом стороннього виробника і системою IVR, що зробило це рішення практично універсальним з точки зору сумісності з будь-яким банківським ПЗ.

Повернутись
Поділитися статтею
Успішний запуск АБС Б2 є важливою віхою для нашого Банку. Досягнення безперебійного, одноразового переходу встановлює новий еталон ефективності та інновацій у банківській сфері. Ми щиро вдячні команді компанії CS за їхню відданість та наполегливу працю, що сприяли успішній реалізації цього проєкту. Ми з нетерпінням очікуємо на подальше партнерство та продовження впровадження інновацій у нашій трансформаційній подорожі
mihail-iovu_comitetul-de-conducere
Міхаїл Йову
Заступник Голови Правління, Moldindconbank
ОТП Банк успішно співпрацює з компанією CS понад 15 років. За цей час було реалізовано низку ключових проєктів, зокрема впровадження звітності для НБУ, операційної системи Б2, сховища даних та інтернет-банкінгу для корпоративних клієнтів. Ми високо цінуємо здатність CS пропонувати комплексні та інтегровані рішення, що дозволили нам автоматизувати end-to-end процеси й суттєво підвищити рівень цифровізації. Особливо відзначаємо гнучкість та індивідуальний підхід команди CS, що дає змогу адаптувати технології до потреб нашого бізнесу та будувати справжнє партнерство
zobrazhennya_viber_2025-02-18_14-58-03-941
Лілія Лазепко
Член Правління, ОТП Банк Україна
Нова платформа CFRONT дозволяє ГЛОБУС БАНКУ впевнено освоювати новий для себе ринок роздрібного кредитування. Завдяки рішенню наших партнерів з СS увесь процес забирає лічені хвилини: 1 хвилина на ухвалення рішення і 10 хвилин на оформлення всіх необхідних для видачі кредиту документів. Впевнена, це сподобається нашим клієнтам та партнерам. Отримавши таку багатофункціональну та зручну систему, як CFRONT, банк ГЛОБУС має дуже амбітні плани та цілі на ринку роздрібного кредитування
olena-dmitrieva
Олена Дмітрієва
Перша заступниця Голови Правління, ГЛОБУС БАНК
Однозначно, створення мобільного банкінгу – це поєднання функціональності, простоти та естетики. Зараз бачимо, що наші спільні зусилля з командою розробників мають позитивні відгуки та хорошу динаміку користування. Банк Львів повністю підтримує відкриту та зрозумілу комунікацію з клієнтами: поділяємо їхні потреби та орієнтуємося на актуальність функціоналу
tamar-thelidze-2-scaled-1
Тамар Тхелідзе
Заступниця Голови Правління, Банк Львів
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ?

    img