Зв’яжіться з нами
Зв’яжіться з нами

Провівши аналіз експлуатації фронт-офісної системи JetB2, побажань користувачів і вимог ринку до систем подібного класу, ми виконали ряд принципово нових доробок, які дозволили поєднати в одній програмі швидкість, зручність обслуговування клієнтів, CRM-функціональність і аналітику, простоту і надійність.

Що таке новий JetB2­?

У JetB2 з’явилося два ключових напрямки розвитку.

Перший – кадри вирішують все – створити комфортні умови для користувача системи.

Співробітник банку більше не потребує спеціальної технічної підготовки, щоб просто та швидко обслуговувати клієнтів.

З’явилась можливість налаштувати мову інтерфейсу системи, корпоративний стиль робочого вікна користувача та стартову сторінку з найбільш важливою інформацією (дашбоард користувача). Для цього в системі реалізовано конструктор, для роботи з яким нема необхідності залучати розробника. Все що потрібно – вибрати віджети з необхідною інформацією (курси валют, залишок в касі, планові показники, інформація із зовнішніх джерел (звіти BI), новинний блок), що будуть відображатися на стартовій сторінці JetB2 в залежності від ролі користувача.

Друге – нова концепція в обслуговуванні клієнта – клієнт 360°.

Пошук клієнта

Новий JetB2 відрізняється інтелектуальною системою пошуку клієнта. Тепер в системі є єдине поле для введення пошукової інформації з можливістю уточнення типу параметра пошуку. Автоматичне розпізнавання введеної інформації здійснюється за допомогою вбудованих алгоритмів.

Для швидкої фільтрації результатів пошуку створені вкладки, що дозволяють швидко знайти необхідного клієнта.

З особливостей пошуку додатково можна виділити:

  • Пошук та ідентифікація клієнта за номером картки (зі зверненням в картковий бек-офіс по PAN-номеру).
  • Пошук та ідентифікація за пластиковим паспортом (UAID-карта).
  • Пошук за номером документа.

Робота з потенційним клієнтом

В системі додана можливість роботи з потенційними клієнтами (лідамі), для яких надання банківських послуг не вимагає їх реєстрації як клієнтів банку.

При наданні таких послуг вся зібрана інформація зберігається в системі для подальшого використання співробітниками колл-центру, відділами маркетингу, CRM-системами та ін. при продажу банківських послуг через всі наявні канали.

Конструктор для створення інформаційної сторінки клієнта

З’явився конструктор і для створення інформаційної сторінки клієнта (дашбоард клієнта). За допомогою віджетів при ідентифікації клієнта на екран виводиться інформація про клієнта, як наявна в базі АБС Б2, так та з інших джерел.

Таким чином, при обслуговуванні клієнта за будь-якою банківською операцією при ідентифікації клієнта в рамках повноважень користувача система за допомогою віджетів покаже:

  • Категорію клієнта (наприклад, VIP, ФОП, МСБ і т.д.).
  • Важливу інформацію про клієнта.
  • Архів операцій по клієнту і при необхідності повторить (надасть можливість клонувати) потрібну та інше, в залежності від побажань банку.

Новий майстер заведення контрагента ФО

Процес заведення нового клієнта в системі став швидший та простіший. Ретельно відпрацьовані всі поля вводу та дії користувачів. Максимальна частина параметрів проставляється автоматично, тим самим зменшуючи кількість кроків у майстері по заведенню контрагента та прискорюючи процес обслуговування клієнта.

Відображення інформації про клієнта в інших системах

З’явилась можливість викликати екранні форми JetB2 із зовнішніх додатків. Тепер, наприклад, у оператора колл-центру автоматично відкриється форма JetB2 з інформацією про клієнта при надходженні вхідного дзвінка.

Окрім вищезазначеного в системі були виконані доопрацювання по стандартизації та контролю роботи з сесією клієнта. Удосконалено функціонал системи по роботі з кредитами, депозитами та дорученнями, реалізована можливість проводити операції з POS-терміналом та багато іншого.

Повернутись
Поділитися статтею
Успішний запуск АБС Б2 є важливою віхою для нашого Банку. Досягнення безперебійного, одноразового переходу встановлює новий еталон ефективності та інновацій у банківській сфері. Ми щиро вдячні команді компанії CS за їхню відданість та наполегливу працю, що сприяли успішній реалізації цього проєкту. Ми з нетерпінням очікуємо на подальше партнерство та продовження впровадження інновацій у нашій трансформаційній подорожі
mihail-iovu_comitetul-de-conducere
Міхаїл Йову
Заступник Голови Правління, Moldindconbank
ОТП Банк успішно співпрацює з компанією CS понад 15 років. За цей час було реалізовано низку ключових проєктів, зокрема впровадження звітності для НБУ, операційної системи Б2, сховища даних та інтернет-банкінгу для корпоративних клієнтів. Ми високо цінуємо здатність CS пропонувати комплексні та інтегровані рішення, що дозволили нам автоматизувати end-to-end процеси й суттєво підвищити рівень цифровізації. Особливо відзначаємо гнучкість та індивідуальний підхід команди CS, що дає змогу адаптувати технології до потреб нашого бізнесу та будувати справжнє партнерство
zobrazhennya_viber_2025-02-18_14-58-03-941
Лілія Лазепко
Член Правління, ОТП Банк Україна
Нова платформа CFRONT дозволяє ГЛОБУС БАНКУ впевнено освоювати новий для себе ринок роздрібного кредитування. Завдяки рішенню наших партнерів з СS увесь процес забирає лічені хвилини: 1 хвилина на ухвалення рішення і 10 хвилин на оформлення всіх необхідних для видачі кредиту документів. Впевнена, це сподобається нашим клієнтам та партнерам. Отримавши таку багатофункціональну та зручну систему, як CFRONT, банк ГЛОБУС має дуже амбітні плани та цілі на ринку роздрібного кредитування
olena-dmitrieva
Олена Дмітрієва
Перша заступниця Голови Правління, ГЛОБУС БАНК
Однозначно, створення мобільного банкінгу – це поєднання функціональності, простоти та естетики. Зараз бачимо, що наші спільні зусилля з командою розробників мають позитивні відгуки та хорошу динаміку користування. Банк Львів повністю підтримує відкриту та зрозумілу комунікацію з клієнтами: поділяємо їхні потреби та орієнтуємося на актуальність функціоналу
tamar-thelidze-2-scaled-1
Тамар Тхелідзе
Заступниця Голови Правління, Банк Львів
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ?

    img