Зв’яжіться з нами
Зв’яжіться з нами

11.12.13 – у такий особливий день, який буває раз у сторіччя, компанія CS провела в Києві спеціалізовану конференцію для представників банківського сектора «Security Day від компанії CS».

Тема зустрічі: «Безпека в інтернет-банкінгу iFOBS: нові виклики, нові рішення» – привернула велику увагу, заявки на участь у конференції подали понад 100 представників різних українських банків.

Без перебільшення, захист систем дистанційного банківського обслуговування став темою номер один цього року. Причому не лише в Україні.

Запрошені на конференцію експерти російської компанії Group IB поділилися досвідом розслідування інцидентів інформаційної безпеки в Росії, країнах СНД, Європи, США, Азії.

З оглядом ситуації в Україні виступив співробітник департаменту контррозвідувального забезпечення інтересів держави у сфері інформаційної безпеки СБУ.

Новітні програмні та апаратні рішення для протидії шахрайству в системах електронного і мобільного банкінгу презентували партнери CS, офіційні представники провідних світових брендів – IBM, GEMALTO (компанія «Ен Джи Ті Групп»), VASCO (компанія «СВІТ ІТ»).

Багато чого з представлених рішень партнерів інтегровано і успішно працює в системі iFOBS, яка на сьогодні є однією з найбільш захищених систем дистанційного банківського обслуговування.

Про те, які засоби для викрадання грошей в інтернет-банкінгу застосовують сучасні шахраї, і які варіанти захисту від них  існують в iFOBS, розповіли провідні фахівці департаменту фронт-офісних рішень компанії CS.

Враховуючи, що шкідливе програмне забезпечення постійно удосконалюється, кібер-атаки стають дедалі влучнішими, а клієнти як і раніше копіюють файли ключів на локальні диски ПК, – тільки застосування комплексного підходу зможе забезпечити необхідний рівень безпеки ДБО.

Комплексний підхід включає поєднання базових засобів (захист каналу обміну даними між клієнтом і банком, ідентифікація за логіном і паролем, електронно-цифровий підпис) і додаткових (захищене зберігання секретних ключів на USB-токенах, використання одноразових sms- та otp-кодів додатково до ЕЦП, встановлення лімітів на суми платежів). Комплексний підхід забезпечує захист системи на всіх рівнях: зовнішньому – з боку клієнта, і внутрішньому – з боку банку.

Що стосується забезпечення захисту ДБО на рівні банку, то представлена на конференції система протидії шахрайству iFOBS.FraudDetection від компанії CS цього року була апробована п’ятнадцятьма банками і визнана як ефективне, реально працююче анти-фродовое рішення. Досвідом впровадження iFOBS.FraudDetection в УкрІнБанку з колегами поділився Олег Матата, начальник управління інформаційної безпеки банку.

На конференції відбулася також прем’єра соціально-рекламного ролика від компанії CS, який наочно демонструє, наскільки швидко може статися крадіжка грошей з рахунків клієнта, і закликає використовувати додатковий пакет безпеки для роботи з інтернет-банкінгом.

Підводячи підсумки Security Day, хотілося б подякувати учасникам за  плідний обмін досвідом. Сподіваємося на продовження співпраці.

Фотозвіт з конференції на офіційній сторінці  CS у Facebook.

Повернутись
Поділитися статтею
Успішний запуск АБС Б2 є важливою віхою для нашого Банку. Досягнення безперебійного, одноразового переходу встановлює новий еталон ефективності та інновацій у банківській сфері. Ми щиро вдячні команді компанії CS за їхню відданість та наполегливу працю, що сприяли успішній реалізації цього проєкту. Ми з нетерпінням очікуємо на подальше партнерство та продовження впровадження інновацій у нашій трансформаційній подорожі
mihail-iovu_comitetul-de-conducere
Міхаїл Йову
Заступник Голови Правління, Moldindconbank
ОТП Банк успішно співпрацює з компанією CS понад 15 років. За цей час було реалізовано низку ключових проєктів, зокрема впровадження звітності для НБУ, операційної системи Б2, сховища даних та інтернет-банкінгу для корпоративних клієнтів. Ми високо цінуємо здатність CS пропонувати комплексні та інтегровані рішення, що дозволили нам автоматизувати end-to-end процеси й суттєво підвищити рівень цифровізації. Особливо відзначаємо гнучкість та індивідуальний підхід команди CS, що дає змогу адаптувати технології до потреб нашого бізнесу та будувати справжнє партнерство
zobrazhennya_viber_2025-02-18_14-58-03-941
Лілія Лазепко
Член Правління, ОТП Банк Україна
Нова платформа CFRONT дозволяє ГЛОБУС БАНКУ впевнено освоювати новий для себе ринок роздрібного кредитування. Завдяки рішенню наших партнерів з СS увесь процес забирає лічені хвилини: 1 хвилина на ухвалення рішення і 10 хвилин на оформлення всіх необхідних для видачі кредиту документів. Впевнена, це сподобається нашим клієнтам та партнерам. Отримавши таку багатофункціональну та зручну систему, як CFRONT, банк ГЛОБУС має дуже амбітні плани та цілі на ринку роздрібного кредитування
olena-dmitrieva
Олена Дмітрієва
Перша заступниця Голови Правління, ГЛОБУС БАНК
Однозначно, створення мобільного банкінгу – це поєднання функціональності, простоти та естетики. Зараз бачимо, що наші спільні зусилля з командою розробників мають позитивні відгуки та хорошу динаміку користування. Банк Львів повністю підтримує відкриту та зрозумілу комунікацію з клієнтами: поділяємо їхні потреби та орієнтуємося на актуальність функціоналу
tamar-thelidze-2-scaled-1
Тамар Тхелідзе
Заступниця Голови Правління, Банк Львів
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ?

    img