Нове дихання АЛЬПАРІ БАНКУ

25 Жов 2018

[Нове дихання АЛЬПАРІ БАНКУ]

В АТ «Альпарі Банк» завершено перший етап модернізації ІТ-платформи банку. Проект був реалізований в рекордні терміни за 4 місяці.

Модернізація була досягнута за рахунок повної заміни ключового банківського програмного забезпечення, а саме — операційного дня банку, системи Клієнт-Банк, системи обліку кадрів та зарплати на продукти компанії CS — АБС Б2, iFOBS і HRM&Payroll::eCSpert. Примітно, що міграція була виконана виключно силами фахівців банку і компанії CS (без залучення розробників систем з яких виконувався перехід).

Відтепер всі ключові бізнес-процеси в АТ «Альпарі Банк» реалізуються в системах компанії CS:

  • АБС Б2 — повний спектр обслуговування клієнтів — кредитні та депозитні програми, платежі, перекази, банківські операції.
  • Клієнт-Банк для корпоративних клієнтів iFOBS.Corporate дозволив банку організувати дистанційне банківське обслуговування клієнтів-юридичних осіб максимально безпечно і ефективно.
  • HRM&Payroll::eCSpert — автоматизація обліку співробітників Банку і розрахунку заробітної плати.
  • Новий кросплатформений веб-додаток CS::NBUReporting. Додаток дозволяє формувати обов'язкову статистичну звітність НБУ в форматі XML.

В рамках другого етапу проекту буде виконано перехід банку на використання АБС Б2 в якості карткового бек-офісу, а також впроваджені додаткові модулі системи Клієнт-Банк (iFOBS.Factoring, iFOBS.DocUpload, iFOBS.BankID та інші).

«Впровадження програмного забезпечення компанії CS — це закладка фундаменту для побудови технологічного online-банку, яким ми будемо в найближчому майбутньому», — Дмитро Яковлєв, Голова Правління АТ «Альпарі Банк».

Підпишіться на розсилку